Ik gok op Rusland ?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:12 schreef LelijKnap het volgende:
Argentinië
Australië
Brazilië
Canada
China
Duitsland
Europese Unie
Frankrijk
India
Indonesië
Italië
Japan
Mexico
Rusland
Saoedi-Arabië
Turkije
Verenigd Koninkrijk
Verenigde Staten
Zuid-Afrika
Zuid-Korea
Welk van bovenstaande landen geeft een neuk om rellende antifa anarchisten?
Ik gok, verbeter mij als ik het fout heb, dat ze dít als hun werk zien.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als de helft uberhaupt een baan heeft![]()
Lijkt me wel lastig hoor dat soort Dillema's
Heb je het nou over de strandrellen bij HvH?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In Nederland is nog niet zo lang geleden een hooligan doodgeschoten door de politie.
Studenten, werklozen, rijke papa/mama kindjes.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als de helft uberhaupt een baan heeft![]()
Lijkt me wel lastig hoor dat soort Dillema's
En al durven ze niet; prima toch? Dan is er ook geen reden voor paniek als er weer eens ergens een demonstratie wordt gehouden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:13 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze meer hersens dus doen ze dit soort dingen niet.
Wat gaat de Nederlandse politie doen die kunnen Schilderswijk nog geeneens onder controle houden. In 2015 lukte ze het pas na 4 dagen van rellen om de wijk weer terug te heroverenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:14 schreef Infection het volgende:
Zelfs de Nederlandse politie is ingeroepen, Duitsland kan het niet meer aan.twitter:POL_Akerboom twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 22:58:10Stuitend geweld in en tegen Hamburg bij G20. 36 Nederlandse collega's ondersteunen politiecollega's, sterkte daar!! https://t.co/ibbE4Xbj5I reageer retweet
Give me some of that Soros moneyquote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik gok, verbeter mij als ik het fout heb, dat ze dít als hun werk zien.
Typisch het mens waar Brazilië, China, S-A, Argentinië, India en Mexico een boodschap aan hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Studenten, werklozen, rijke papa/mama kindjes.
Dat is Antifa in een nutshell.
Al een aantal maal heeft de politie wapens getrokken bij rellen met hooligans. Ik vind het niet erg maar dan dan moeten ze ook dat progressieve tuig, dat nog veel gewelddadiger is, op dezelfde manier aanpakkenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Heb je het nou over de strandrellen bij HvH?
Zijn activisten toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:16 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Dit zou wereldnieuws moeten zijn, een land dat de controle over een stad volledig kwijt is door een grote groep terroristen. Maar de MSM meld zo min mogelijk.
Behalve dat dit tuig daar weer als strontvliegen op af komen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:15 schreef Physsic het volgende:
[..]
En al durven ze niet; prima toch? Dan is er ook geen reden voor paniek als er weer eens ergens een demonstratie wordt gehouden.
Dat studentje wilt gewoon wat eten hebben voor de komende maand met z'n hongerloontje. Moet je maar in de industrie gaanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:15 schreef Stupidisco het volgende:
Foto van de plunderingen die eerder ook op de stream te zien was:
[ afbeelding ]
In Rotterdam deden ze het nog wel netjes toch, toen Rutte even stoer moest doen een weekje voor de verkiezingen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:15 schreef fukforce het volgende:
[..]
Wat gaat de Nederlandse politie doen die kunnen Schilderswijk nog geeneens onder controle houden. In 2015 lukte ze het pas na 4 dagen van rellen om de wijk weer terug te heroveren
Als dat echt de reden is, is 36 een beetje weinig..?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:14 schreef Infection het volgende:
Zelfs de Nederlandse politie is ingeroepen, Duitsland kan het niet meer aan.twitter:POL_Akerboom twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 22:58:10Stuitend geweld in en tegen Hamburg bij G20. 36 Nederlandse collega's ondersteunen politiecollega's, sterkte daar!! https://t.co/ibbE4Xbj5I reageer retweet
Tijd voor rubberen kogels, en traangas. Laat ze maar flink rennen dat tuig, en wat achterblijft mogen van mij flink wat tikken krijgen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Al een aantal maal heeft de politie wapens getrokken bij rellen met hooligans. Ik vind het niet erg maar dan dan moeten ze ook dat progressieve tuig, dat nog veel gewelddadiger is, op dezelfde manier aanpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |