quote:
Met Japan al in de knip inclusief ISDS, NL gaat verder door belastingparadijsje te spelen dus dat is ook in de knip, breeder trekken we in EU Oekraïne er bij en Georgië en als die lui dan wat criminaliteit plegen dat proberen we dat zoveel mogelijk te verdonkeremanen, gaat allemaal goed nu voor een linkse hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:06 schreef NgInE het volgende:
Ik hoop in elk geval dat er dan wel wat zinnigs uit de G20 gaat komen. Wat goede handelsverdragen enzo, zou leuk zijn voor iedereen.
Ah, ja dat moet je niet willen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:10 schreef Physsic het volgende:
[..]
Putin en Trump zouden vandaag al een staakt-het-vuren zijn overeengekomen voor een bepaalde locatie in Syrië.
Lekker spullen verbranden zodat er meer co2 de lucht in gaatquote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:11 schreef Infection het volgende:
Wat moet die wereldbol voorstellen? Een soort 'save the world' iets? Die ga je echt redden met al dat vuur ja.
Ah gelukkig.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Met Japan al in de knip inclusief ISDS, NL gaat verder door belastingparadijsje te spelen dus dat is ook in de knip, breeder trekken we in EU Oekraïne er bij en Georgië en als die lui dan wat criminaliteit plegen dat proberen we dat zoveel mogelijk te verdonkeremanen, gaat allemaal goed nu voor een linkse hoor.
Maar vuur is toch groene energiequote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:11 schreef Infection het volgende:
Wat moet die wereldbol voorstellen? Een soort 'save the world' iets? Die ga je echt redden met al dat vuur ja.
Precies. En een grote kans dat zo'n wereldbol nog eens door een kapitalistisch bedrijf verkocht wordt ook.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:12 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Lekker spullen verbranden zodat er meer co2 de lucht in gaat
Ik zie hier ook veel helden roepen dat er maar raak geschoten moet worden op het linkse tuig. Vanachter hun toetsenbord.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ze durven iets niet omdat ze iets niet doen? Dat is jouw logica?
Het zou me verbazen als de helft uberhaupt een baan heeftquote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik vraag me al dagen af he, zouden ze nou allemaal vrij hebben gevraagd of kregen ze onbetaald verlof van hun kapitalistische baas?
Volgens mij hebben ze meer hersens dus doen ze dit soort dingen niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:10 schreef agter het volgende:
[..]
Ze hebben een grote bek. Maar dit soort dingen durven ze niet.
twitter:POL_Akerboom twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 22:58:10Stuitend geweld in en tegen Hamburg bij G20. 36 Nederlandse collega's ondersteunen politiecollega's, sterkte daar!! https://t.co/ibbE4Xbj5I reageer retweet
denk dat ze uiteindelijk weinig keuze hebbenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:13 schreef Resistor het volgende:
Dit is gewoon een kille berekening van de politie. Houden ze de groep op 1 plek, en dus ook de schade op 1 plek, of gaan ze een veldslag aan door de hele stad heen?
Yep, het vooral over de feestelijkheden hebben.quote:A big crowd, including leftist groups from elsewhere in Europe, gathered Friday afternoon amid a more festive atmosphere in Millerntorplatz, a square off the Reeperbahn. Many held banners or flags aloft as they listened to music.
Ja, en in Frankrijk heeft Macron ongeveer dictatoriale macht dus die gaat de arbeider ook flink uitknijpen hè, modernisering noemt die dat... allemaal okee voor de hedendaagse linkse.quote:
Ah, interessant maar volledig irrelevant mbt de gemaakte bewering.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:13 schreef agter het volgende:
[..]
Ik zie hier ook veel helden roepen dat er maar raak geschoten moet worden op het linkse tuig. Vanachter hun toetsenbord.
Ik vind dat lafjes, ja.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:13 schreef Resistor het volgende:
Dit is gewoon een kille berekening van de politie. Houden ze de groep op 1 plek, en dus ook de schade op 1 plek, of gaan ze een veldslag aan door de hele stad heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |