SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Elsevier
Hamburg zet zich schrap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Telegraaf
Wapenarsenalen anti-G20-demonstranten gevonden bij HamburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: NOS
Voor de geïnteresseerden:
Zeer gekleurd dagboek van Anne-Fleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Dat heet beschaving en een beschaafd land. Een links land.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat deed ik in Oslo; me afvragen hoe die kalme Noren in vredesnaam ooit heel Europe uitplunderden..
https://www.thelocal.no/2(...)ows-oslo-less-honestDeuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Links
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:38 schreef Bensel het volgende:
Livestreams
https://www.reuters.tv/l/n$l/2017/07/07/protest-against-g20-summit
https://www.pscp.tv/w/1BRJjWwwBVZxw
https://www.pscp.tv/BuzzFeedNewsDE/1jMJgoBRNgbJL
Linkse radicalen willen G20 ‘aanvallen en vernietigen’ in HamburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Elsevier
Hamburg zet zich schrap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Telegraaf
Wapenarsenalen anti-G20-demonstranten gevonden bij HamburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: NOS
Voor de geïnteresseerden:
Zeer gekleurd dagboek van Anne-Fleur.Hart verwarmende foto: met Trump en Merkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?![]()
Het zou wel aardig zijn als die ME'ers hun blauwe helmen zouden vervangen met de bovenste helft van hamburgerbroodjes. Een beetje lokale promotie is nooit weg.![]()
lekker de muziek van de reuters stream bij de rt stream
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Waarom geen samenscholingsverbod? En iedereen die zich er niet aan houdt neerkogelen met rubberkogels. Zal ze leren.
Heb niks tegen demonstreren, zelfs vechten met de politie hoeft voor mij nog niet meteen zwaar bestraft te worden, maar die brandstichters moeten gewoon loeihard aangepakt worden.Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston![]()
Ik heb het niet echt gevolgd. Ik denk te begrijpen waar ze globaal tegen zijn, maar wat willen ze nou eigenlijk exact?![]()
Neem een kijkje op BNW hier. Misschien zijn ze boos over het 'omvolkings' programmaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:44 schreef LelijKnap het volgende:
Ik heb het niet echt gevolgd. Ik denk te begrijpen waar ze globaal tegen zijn, maar wat willen ze nou eigenlijk exact?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
chaos creeren. Anarchisme laten regeren. De regeringsleiders hinderen. Een betere sociaaleconomische positie, hard genomen worden door de ME, vernielingen plegen, een schoner milieu (zolang ze zelf dat meer niet hoeven te doen), anti globalisatie.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:44 schreef LelijKnap het volgende:
Ik heb het niet echt gevolgd. Ik denk te begrijpen waar ze globaal tegen zijn, maar wat willen ze nou eigenlijk exact?For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Nee dat is juist niet dit volk denk ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Neem een kijkje op BNW hier. Misschien zijn ze boos over het 'omvolkings' programma![]()
‘Aanvallen en vernietigen’quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:44 schreef LelijKnap het volgende:
Ik heb het niet echt gevolgd. Ik denk te begrijpen waar ze globaal tegen zijn, maar wat willen ze nou eigenlijk exact?
Met de Russische president Vladimir Poetin, zijn Amerikaanse collega Donald Trump en de veelbesproken Turkse president Recep Tayyip Erdogan in Hamburg, valt er veel te protesteren. Hamburg verwacht tienduizenden linkse activisten, die zich fel verzetten tegen het neoliberalisme dat de G20-top symboliseert.
Turken in Duitsland die president Erdogan steunen, worden verwacht op de vuist te gaan met aanwezige Koerden. Duitsland rekent op zo’n 50.000 boze Koerden. De Hamburgse politie heeft agenten moeten lenen uit andere korpsen om op te kunnen treden tegen het verwachte geweld in de Duitse havenstad.
Woensdag schilderden duizenden demonstranten zich grijs, met klei. Als zombies liepen ze rond, in de hoop aandacht te vragen voor klimaatveranderingen. ‘Welcome to hell,’ is het motto van de demonstranten. En het doel? ‘Aanvallen en vernietigen.’![]()
Duidelijk. Anti-globalisatie echter?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:45 schreef Bensel het volgende:
[..]
chaos creeren. Anarchisme laten regeren. De regeringsleiders hinderen. Een betere sociaaleconomische positie, hard genomen worden door de ME, vernielingen plegen, een schoner milieu (zolang ze zelf dat meer niet hoeven te doen), anti globalisatie.![]()
Oh, die zitten zeker dan alleen maar achter hun computer de EU en dergelijke te vervloeken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee dat is juist niet dit volk denk ik.Veel van die conspiracy gastjes zijn zowel links als rechts he.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Gratis flats voor hun en alle vluchtelingenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:44 schreef LelijKnap het volgende:
Ik heb het niet echt gevolgd. Ik denk te begrijpen waar ze globaal tegen zijn, maar wat willen ze nou eigenlijk exact?A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Veteraan.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is wel een oude dude die daar staat, jaar of 60?![]()
Hehe. Zijn die Turken en Koerden al aan de beurt geweest of staat dat vanavond op het programma?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
‘Aanvallen en vernietigen’
Met de Russische president Vladimir Poetin, zijn Amerikaanse collega Donald Trump en de veelbesproken Turkse president Recep Tayyip Erdogan in Hamburg, valt er veel te protesteren. Hamburg verwacht tienduizenden linkse activisten, die zich fel verzetten tegen het neoliberalisme dat de G20-top symboliseert.
Turken in Duitsland die president Erdogan steunen, worden verwacht op de vuist te gaan met aanwezige Koerden. Duitsland rekent op zo’n 50.000 boze Koerden. De Hamburgse politie heeft agenten moeten lenen uit andere korpsen om op te kunnen treden tegen het verwachte geweld in de Duitse havenstad.
Woensdag schilderden duizenden demonstranten zich grijs, met klei. Als zombies liepen ze rond, in de hoop aandacht te vragen voor klimaatveranderingen. ‘Welcome to hell,’ is het motto van de demonstranten. En het doel? ‘Aanvallen en vernietigen.’![]()
Er werd eerder "refugees welcome here" gescandeerd door de massa, dus dat zal geen extreem rechts zijn geweestquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oh, die zitten zeker dan alleen maar achter hun computer de EU en dergelijke te vervloeken.Veel van die conspiracy gastjes zijn zowel links als rechts he.
![]()
![]()
Zou kunnen. We hebben het nu over de protesterende relschoppers iig.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oh, die zitten zeker dan alleen maar achter hun computer de EU en dergelijke te vervloeken.Veel van die conspiracy gastjes zijn zowel links als rechts he.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: