abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 juli 2017 @ 19:38:30 #1
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172252166
Livestreams

https://www.reuters.tv/l/n$l/2017/07/07/protest-against-g20-summit

https://www.pscp.tv/w/1BRJjWwwBVZxw

https://www.pscp.tv/BuzzFeedNewsDE/1jMJgoBRNgbJL

Linkse radicalen willen G20 ‘aanvallen en vernietigen’ in Hamburg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: Elsevier

Hamburg zet zich schrap.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: Telegraaf

Wapenarsenalen anti-G20-demonstranten gevonden bij Hamburg
SPOILER
Bron: NOS

Voor de geïnteresseerden:

Zeer gekleurd dagboek van Anne-Fleur.
SPOILER
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  vrijdag 7 juli 2017 @ 19:39:04 #2
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_172252176
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 19:36 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat deed ik in Oslo; me afvragen hoe die kalme Noren in vredesnaam ooit heel Europe uitplunderden..
Dat heet beschaving en een beschaafd land. Een links land.

https://www.thelocal.no/2(...)ows-oslo-less-honest
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 7 juli 2017 @ 19:39:08 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_172252177
Links :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_172252182
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 19:38 schreef Bensel het volgende:
Livestreams

https://www.reuters.tv/l/n$l/2017/07/07/protest-against-g20-summit

https://www.pscp.tv/w/1BRJjWwwBVZxw

https://www.pscp.tv/BuzzFeedNewsDE/1jMJgoBRNgbJL

Linkse radicalen willen G20 ‘aanvallen en vernietigen’ in Hamburg
SPOILER
Bron: Elsevier

Hamburg zet zich schrap.
SPOILER
Bron: Telegraaf

Wapenarsenalen anti-G20-demonstranten gevonden bij Hamburg
SPOILER
Bron: NOS

Voor de geïnteresseerden:

Zeer gekleurd dagboek van Anne-Fleur.
SPOILER
[ afbeelding ]
Hart verwarmende foto: met Trump en Merkel.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  vrijdag 7 juli 2017 @ 19:40:44 #5
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_172252214
Het zou wel aardig zijn als die ME'ers hun blauwe helmen zouden vervangen met de bovenste helft van hamburgerbroodjes. Een beetje lokale promotie is nooit weg.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  vrijdag 7 juli 2017 @ 19:40:51 #6
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172252217
lekker de muziek van de reuters stream bij de rt stream :D
Twitch.tv/bensel15
  vrijdag 7 juli 2017 @ 19:41:17 #7
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_172252231
Waarom geen samenscholingsverbod? En iedereen die zich er niet aan houdt neerkogelen met rubberkogels. Zal ze leren.

Heb niks tegen demonstreren, zelfs vechten met de politie hoeft voor mij nog niet meteen zwaar bestraft te worden, maar die brandstichters moeten gewoon loeihard aangepakt worden.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_172252256
:P Heeft iemand nog een linkje van linkse extremisten die in elkaar geslagen worden door de politie?
pi_172252279
Ik heb het niet echt gevolgd. Ik denk te begrijpen waar ze globaal tegen zijn, maar wat willen ze nou eigenlijk exact?
  vrijdag 7 juli 2017 @ 19:45:08 #10
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_172252300
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 19:44 schreef LelijKnap het volgende:
Ik heb het niet echt gevolgd. Ik denk te begrijpen waar ze globaal tegen zijn, maar wat willen ze nou eigenlijk exact?
Neem een kijkje op BNW hier. Misschien zijn ze boos over het 'omvolkings' programma :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 7 juli 2017 @ 19:45:49 #12
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172252309
quote:
chaos creeren. Anarchisme laten regeren. De regeringsleiders hinderen. Een betere sociaaleconomische positie, hard genomen worden door de ME, vernielingen plegen, een schoner milieu (zolang ze zelf dat meer niet hoeven te doen), anti globalisatie.
Twitch.tv/bensel15
pi_172252312
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 19:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Neem een kijkje op BNW hier. Misschien zijn ze boos over het 'omvolkings' programma :P
Nee dat is juist niet dit volk denk ik.
pi_172252321
quote:
‘Aanvallen en vernietigen’
Met de Russische president Vladimir Poetin, zijn Amerikaanse collega Donald Trump en de veelbesproken Turkse president Recep Tayyip Erdogan in Hamburg, valt er veel te protesteren. Hamburg verwacht tienduizenden linkse activisten, die zich fel verzetten tegen het neoliberalisme dat de G20-top symboliseert.

Turken in Duitsland die president Erdogan steunen, worden verwacht op de vuist te gaan met aanwezige Koerden. Duitsland rekent op zo’n 50.000 boze Koerden. De Hamburgse politie heeft agenten moeten lenen uit andere korpsen om op te kunnen treden tegen het verwachte geweld in de Duitse havenstad.

Woensdag schilderden duizenden demonstranten zich grijs, met klei. Als zombies liepen ze rond, in de hoop aandacht te vragen voor klimaatveranderingen. ‘Welcome to hell,’ is het motto van de demonstranten. En het doel? ‘Aanvallen en vernietigen.’
pi_172252333
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_172252335
Wat zijn dat voor een streepjes achter op hun pakken btw? Van de polizei?
I´m back.
pi_172252342
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 19:45 schreef Bensel het volgende:

[..]

chaos creeren. Anarchisme laten regeren. De regeringsleiders hinderen. Een betere sociaaleconomische positie, hard genomen worden door de ME, vernielingen plegen, een schoner milieu (zolang ze zelf dat meer niet hoeven te doen), anti globalisatie.
Duidelijk. Anti-globalisatie echter?
  vrijdag 7 juli 2017 @ 19:47:27 #18
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_172252348
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 19:46 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nee dat is juist niet dit volk denk ik.
Oh, die zitten zeker dan alleen maar achter hun computer de EU en dergelijke te vervloeken. :D Veel van die conspiracy gastjes zijn zowel links als rechts he.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_172252352
quote:
Gratis flats voor hun en alle vluchtelingen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_172252363
quote:
Is wel een oude dude die daar staat, jaar of 60?
I´m back.
pi_172252372
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 19:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is wel een oude dude die daar staat, jaar of 60?
Veteraan.
pi_172252376
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 19:46 schreef Murdera het volgende:

[..]

‘Aanvallen en vernietigen’
Met de Russische president Vladimir Poetin, zijn Amerikaanse collega Donald Trump en de veelbesproken Turkse president Recep Tayyip Erdogan in Hamburg, valt er veel te protesteren. Hamburg verwacht tienduizenden linkse activisten, die zich fel verzetten tegen het neoliberalisme dat de G20-top symboliseert.

Turken in Duitsland die president Erdogan steunen, worden verwacht op de vuist te gaan met aanwezige Koerden. Duitsland rekent op zo’n 50.000 boze Koerden. De Hamburgse politie heeft agenten moeten lenen uit andere korpsen om op te kunnen treden tegen het verwachte geweld in de Duitse havenstad.

Woensdag schilderden duizenden demonstranten zich grijs, met klei. Als zombies liepen ze rond, in de hoop aandacht te vragen voor klimaatveranderingen. ‘Welcome to hell,’ is het motto van de demonstranten. En het doel? ‘Aanvallen en vernietigen.’

Hehe. Zijn die Turken en Koerden al aan de beurt geweest of staat dat vanavond op het programma?
pi_172252378
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 19:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Oh, die zitten zeker dan alleen maar achter hun computer de EU en dergelijke te vervloeken. :D Veel van die conspiracy gastjes zijn zowel links als rechts he.
Er werd eerder "refugees welcome here" gescandeerd door de massa, dus dat zal geen extreem rechts zijn geweest ;)
pi_172252381
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 19:48 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Veteraan.
Ja, bijna van 40-45 nog idd.
I´m back.
pi_172252392
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 19:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Zou kunnen. We hebben het nu over de protesterende relschoppers iig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')