http://riotsimulator.com/quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:13 schreef Ryan3 het volgende:
Je kunt er vermoedelijk wel een computer game van maken hè. Dat je dan of politie-officier bent of rel-hoofdman en dat je dan langs allerlei steden in de EU en in de VS gaat om te rellen c.q. de rellen de kop in te drukken.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:17 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, waar ik nu naar zit te kijken, al een tijdje, stelt geen ruk voor hè...
Wordt er nog gerukt ook ? Schorremorie is het.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:17 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, waar ik nu naar zit te kijken, al een tijdje, stelt geen ruk voor hè...
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:16 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Het is en blijft een FOK!ker he.
Dat zijn Anne Fleur-achtige benen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Het concept is er, maar het spel komt pas in de loop van het jaar uit. En je kan beide kanten spelen gebaseerd op echte rellen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, het bestaat al? Dacht ik weer eens een lumineus idee te hebben...
Zit ik ook naar te kijken idd. Maar dat stelt toch verder niets voor. Was 1980 de kroning vele malen erger hoor. Die Turken in mrt waren heftiger bezig volgens mij.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:17 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Deze worden agenten toch bekogeld met glas.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:44 schreef Stupidisco het volgende:
Schan-da-lig!!!Vieze nep tieten. Al zou ik er geld bij krijgen dan hang ik hem er nog niet in bij zo iemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:16 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Het is en blijft een FOK!ker he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar dit is dan ook het voorafje, is nog vroeg.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zit ik ook naar te kijken idd. Maar dat stelt toch verder niets voor. Was 1980 de kroning vele malen erger hoor. Die Turken in mrt waren heftiger bezig volgens mij.
Dus het tuig kan alvast wat oefenen😁quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het concept is er, maar het spel komt pas in de loop van het jaar uit. En je kan beide kanten spelen gebaseerd op echte rellen.
Heb je het nou over je vriendin of een echt konijn?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:20 schreef Ryan3 het volgende:
Die waterstraal werkt dus verkoelend hè. Doe ik voor konijntje ook in de avond. Sproeier vlak bij haar zetten zodat ze koelte kan pakken.
Ja, akkoord, als de Koerden en Turken komen zingen ze wrs wel anders.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ja maar dit is dan ook het voorafje, is nog vroeg.
Echt konijn, dude. Mijn vriendin is bij me weggelopen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:21 schreef YazooW het volgende:
[..]
Heb je het nou over je vriendin of een echt konijn?
Waarom?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Echt konijn, dude. Mijn vriendin is bij me weggelopen.
Je had vroeger toch ook dat spel -> Hooligans: Storm Over Europequote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:13 schreef Ryan3 het volgende:
Je kunt er vermoedelijk wel een computer game van maken hè. Dat je dan of politie-officier bent of rel-hoofdman en dat je dan langs allerlei steden in de EU en in de VS gaat om te rellen c.q. de rellen de kop in te drukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |