Jij zou wel raad weten met een knuppel in je hand, of niet dan.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:02 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Er staan ook vrouwen tussen. Te herkennen nan hun klein postuur en het paniekerig om zich heen kijkenOh, en ze hebben geen knuppel in de hand. Zeker bang om ze te gebruiken.
Zeker weten!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij zou wel raad weten met een knuppel in je hand, of niet dan.
Of gewoon de bodyguards van Erdolf even naar buiten sturen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Misschien moeten ze Putin vragen hoe hij dit zou oplossen. Die kan first hand tips geven nu hij daar toch is.
De begeleidende chat hebben ze maar uit gezet?quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:51 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Autoriteiten slaan alarm over ‘oorlogsgebied’ HamburgMaar volgens Rutte heeft Hamburg alles prima onder controle. Zie Telegraaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Molotovcocktails en ijzeren staven, dat is geen rellen meer dat is gewoon poging tot doodslag. Waarom behandelen ze die relschoppers niet zoals voetbalhooligans, gewoon charges uitvoeren en flink erop in slaan en zoveel mogelijk man oppakken. Ik heb het gevoel dat de reden waarom dit zo escaleert is omdat de politie te soft reageert, ik houd mijn hart vast voor vanavond.
http://m.telegraaf.nl/art(...)uatie-onder-controleIT'S GREYSIE IT'S PARTY
Bij mij gaat die gewoon doorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De begeleidende chat hebben ze maar uit gezet?
O, nou bij mij doet-ie het niet als ik hem aanklikt. Hebben ze wel eens meer gedaan, vandaar dacht ik dat dat nu wederom het geval was.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:08 schreef Resistor het volgende:
[..]
Bij mij gaat die gewoon doorNiet dat er veel nuttigs langs komt, ik heb gewoon 2 venstertjes livestreams, en de rest het 'normale' werk.
Done.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:07 schreef YazooW het volgende:
Zet deze link ook in de OP:
Wel even helemaal copy pasta doen anders doet ie t niet.
https://www.reuters.tv/l/n$l/2017/07/07/protest-against-g20-summit
Inderdaad, gaaf gedaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:00 schreef Boze_Appel het volgende:
Jammer van Greenpeace, maar die Trumppop is wel awesome.
Tja de mensen die alleen maar de MSM volgen zouden eens de waarheid te horen krijgen over de situatie in Hamburg en de verantwoordelijken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar volgens Rutte heeft Hamburg alles prima onder controle. Zie Telegraaf.
Ik stel mij Rutte altijd zo voor:quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar volgens Rutte heeft Hamburg alles prima onder controle. Zie Telegraaf.
http://m.telegraaf.nl/art(...)uatie-onder-controle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
De politie loopt gewoon vooruit, en hoeven zich niet terug te trekken. Ik noem dat ook 'onder controle'.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:10 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Tja de mensen die alleen maar de MSM volgen zouden eens de waarheid te horen krijgen over de situatie in Hamburg en de verantwoordelijken.
Er gebeurd meer in Hamburg dan alleen die ene stream. Staan al genoeg filmpjes op het internet waar het uit de hand liep.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:12 schreef Resistor het volgende:
[..]
De politie loopt gewoon vooruit, en hoeven zich niet terug te trekken. Ik noem dat ook 'onder controle'.
Hahaha, ben wel van de mannenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:02 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Er staan ook vrouwen tussen. Te herkennen aan hun klein postuur en het paniekerig om zich heen kijkenOh, en ze hebben geen knuppel in de hand. Zeker bang om ze te gebruiken.
Mijn zus woont al erg lang in D en dit zijn typisch het soort fouten dat zij maakt in haar Nederlandsquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En die hebben het over hoogladen, parolen en aderlating? Een linkse kinderdagverblijfleidster die vanuit Hamburg constateert dat er in de Nederlandse media veel over haar te doen is, terwijl dat vooral een GS/Fok circle jerk is?
Het is en blijft een FOK!ker he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |