SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hier wel een mening over, maar die hou ik nog heel even voor me
quote:Op maandag 10 juli 2017 15:20 schreef bleyenburg het volgende:
Wat hij wil is:Niet gauw stiekem in je eentje volgooien hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hier wel een mening over, maar die hou ik nog heel even voor me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slimme laatste zin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie spoiler, wat een zieke rotzooi is het toch bij KoM.
0 termijnen betaald en nu al naar het incassobureau, het is echt te bizar voor woorden
quote:Op maandag 10 juli 2017 16:27 schreef impact9 het volgende:
de onderneemster van het gastouderbureau zegt net "De aflossing heeft net plaats gevonden van de maand juli"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie spoiler, wat een zieke rotzooi is het toch bij KoM.
0 termijnen betaald en nu al naar het incassobureau, het is echt te bizar voor woorden
Tja, dan waren ze te laat....quote:Op maandag 10 juli 2017 16:30 schreef InvestorW het volgende:
[..]
de onderneemster van het gastouderbureau zegt net "De aflossing heeft net plaats gevonden van de maand juli"
ja, helemaal goed om gelijk te werken met boeterente en de hele mikmak. Maar ik hoop niet dat dit verhaal na 0 of 1 betalingen op de fles gaatquote:
quote:Op maandag 10 juli 2017 16:16 schreef Aster1X het volgende:
Geld van FL is onderweg.Nou ja, acute betalingsproblemen zijn er dus gelukkig niet. Voor de nieuwe investeerders komt er vast weer een leuke incentive en een ding is zeker waar, het is prima spul wat ze verkopen. Als KoM nu ook nog een klein beetje water bij de wijn doet gaat het hopelijk allemaal alsnog goed komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij betreft juist helemaal geen slimme laatste zin. Ik had veel liever een zinnetje gezien waaruit nu eindelijk enige onderkenning blijkt dat het bij het eerdere voorstel toch niet helemaal goed gegaan is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dient er m.i. geboden te worden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik prima bij KOM, een termijn te laat, meteen een incassobureau er op, in plaats van dat hele traject bij een officiële deurwaarder als er al méér achterstand is. Incassobureau's zetten er m.i. wat meer druk op, soms zelfs een beetje op het randjequote:Op maandag 10 juli 2017 16:30 schreef InvestorW het volgende:
[..]
de onderneemster van het gastouderbureau zegt net "De aflossing heeft net plaats gevonden van de maand juli"
quote:Op maandag 10 juli 2017 16:45 schreef bleyenburg het volgende:
Ben ook benieuwd naar het verhaal van Nederlands Pensioen Bureau
Daar zat een erfenis van meer dan een ton in de zekerheden.
Ben benieuwd of die verpanding goed geregeld is.
Zo niet, ga ik echt tot het uiterste om daar te verhalen.
Hetzij op KOM, hetzij op NPB
Uit de pitch:Zelfde verhaal bij die gezondheidsproducten, zou ook een hypothecair onderpand gevestigd zijn met ruim voldoende overwaarde.. Kan niets misgaan toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(enkel bij KoM)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het project is nu de hypotheekakte toegevoegd. Hieruit blijkt dat het pand waarvoor de financiering gezocht werd op 7 feb 2017 is aangekocht. Dat is fijn, want daar heeft de crowd een 1e hypotheekrecht op. En aangezien de lening sinds okt 2015 loopt werd het wel tijd dat deze zekerheid hard gemaakt werd.
Het blijft toch elke keer maar weer afwachten wat een ondernemer met je geld gaat doen zodra het overgemaakt is. Ook daar is nog weinig controle op.
Ik beschouw dit dan ook maar als een positief bericht. En tot nu toe hebben ze ook altijd netjes betaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |