quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik begreep dat je naar een diëtist moest, maar ik vrees dat je haar advies niet helemaal begrepen hebt
zou het echt niet wetenquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, eet net bijna een banaan inclusief schil![]()
Bah.
dan wanneer jij in iemand zn arie (wtf arie?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:21 schreef Azpilicueta het volgende:
Nee, viel tegen Crack. De beleving is toch anders als je zelf iets in je arie krijgt
Ik vind CB echt verschrikkelijk !quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:21 schreef Azpilicueta het volgende:
Nee, viel tegen Crack. De beleving is toch anders als je zelf iets in je arie krijgt
Het zou gekker zijn als ik had gezegd dat ik hem ook in mijn puni had gestoptquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan wanneer jij in iemand zn arie (wtf arie?) zit?
mag hopen van wel ja
Dacht dat jij wel ervaring zou hebben ...quote:
Wat heeft de centrale verdediging hier nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind CB echt verschrikkelijk !
Die over de top, popi jopi vacatureteksten.
"Wij bieden: geld."
O JA JOH?!
quote:
Zo naïefquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik snap nooit dat voedingsmiddelen inbrengen gedoe, geloof ook niet echt dat mensen dat doen
Dat hangt er van af hoe vers de banaan isquote:
nee vooral geen wortels in hun anus hahaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik snap nooit dat voedingsmiddelen inbrengen gedoe, geloof ook niet echt dat mensen dat doen
Nou ja waaromquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel ervaring zou hebben ...
een connaiseurquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat hangt er van af hoe vers de banaan is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |