Dit lijkt me geen foto van vandaag?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:50 schreef Ali_boo het volgende:
En @GLJessekIaver zag dat het goed was......#Hambur![]()
[ afbeelding ]
De EU dan. Zo beter? Obama bemoeide zich er nog mee dat er totaal niet ingegrepen mocht worden tegen de relschoppers.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:50 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Misschien moet je voor jezelf spreken.
Niet wanneer de politie hard gaat optreden, maar juist het gebrek daar aan zal Putin ammunitie geven in Rusland. De Russische politie zou in dit soort gevallen juist veel lomper optreden en dat is ook precies wat Russen zouden verwachten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:43 schreef Cherna het volgende:
Ondertussen heeft druif Putin prachtig propaganda materiaal in handen. Zeker wanneer politie hard gaat optreden. Die kan zijn volk prima wijsmaken dat het westen onder een dictatuur leeft. Beetje knippen en plakken.
Ja, gewoon de regering civielrechtelijk aansprakelijk stellen voor de geleden schade dan hè.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:50 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Victim blamen? De slachtoffers zijn de Hamburgse bevolking, zij ondergaan de gevolgen van Merkel's beslissing. Er is geen enkele G20 zonder rellen geweest, dan mag je alvast de overheid blamen voor de gemaakte keuze.
Jup, zo beter.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:52 schreef Cherna het volgende:
De EU dan. Zo beter? Obama bemoeide zich er nog mee dat er totaal niet ingegrepen mocht worden tegen de relschoppers.
Afstand houden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:54 schreef FYazz het volgende:
Waarom blijven ze ook met waterkanonnen spuiten, helpt niks en volgens mij vind een deel van de demonstranten het nog lekker verkoelend ook
Als je een Duitse bent die in een Kita werkt die net is belaagd door relschoppers dan begin je niet over Anne Fleur. En als je de indruk wil wekken dat iets door de vertaalmachine is gehaald dan moeten er wat fouten in zitten, maar google translate vertaalt 'hoch zu laden' gewoon met uploaden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:45 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Kan, maar dan heb je vast een bron daarvoor.
is ergens andersquote:
Is al bezigquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:56 schreef Kim-Holland het volgende:
Dat was me toch wat, gisteren![]()
Komt er vanavond weer live-tv? en zo ja, met wie?
Ik pak de popcorn alvast.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:57 schreef Ali_boo het volgende:
Het leger is onderweg( volgens twitter )
[ afbeelding ]
Logisch inderdaad. Ziet er alleen zo knullig uit. Ze worden alleen maar uitbundiger door dat water.quote:
Eerste inzet na de val van Berlijn?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:57 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
Het overstemt natuurlijk wel lekker de zinnige boodschap van de vreedzame demonstranten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:35 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Lijkt me een CDU/CSU keuze.
Binnen twee maand zijn er federale verkiezingen. CDU heeft 255, CSU 56 zetels. Verder zijn er enkel linkse partijen: SPD 193, Die Linke 64, Die Grune 63.
De FDP verloor al z'n zetels (93) in 2013 omdat ze de 5% niet haalden. Lijkt me dat linkse rellen goed zijn voor CDU/CSU en FDP, dan kan Merkel de SPD dumpen en een rechtse regering vormen.
Met dezelfde logica kun je nooit meer een muziekfestival in Zweden organiseren.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:50 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Victim blamen? De slachtoffers zijn de Hamburgse bevolking, zij ondergaan de gevolgen van Merkel's beslissing. Er is geen enkele G20 zonder rellen geweest, dan mag je alvast de overheid blamen voor de gemaakte keuze.
Als ze te dichtbij komen wordt het mooi. Word zo'n complete rij totaal omvergeblazen door dat waterquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:57 schreef FYazz het volgende:
[..]
Logisch inderdaad. Ziet er alleen zo knullig uit. Ze worden alleen maar uitbundiger door dat water.
Ja, dat zag ik vannacht inderdaad. Ze kunnen er ook mooi brandjes mee blussenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als ze te dichtbij komen wordt het mooi. Word zo'n complete rij totaal omvergeblazen door dat water
ja, een steen op je flikker omdat je tussen demonstranten en politie loopt zorgt er al snel voor dat je je werk niet meer kunt doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:59 schreef FYazz het volgende:
Je kunt wel zien dat de fotografen geleerd hebben van vorige demo's. Lopen met helmpjes op
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:59 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik vannacht inderdaad. Ze kunnen er ook mooi brandjes mee blussen
Zij kan geen Nederlandse zijn?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je een Duitse bent die in een Kita werkt die net is belaagd door relschoppers dan begin je niet over Anne Fleur. En als je de indruk wil wekken dat iets door de vertaalmachine is gehaald dan moeten er wat fouten in zitten, maar google translate vertaalt 'hoch zu laden' gewoon met uploaden.
Topshow!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:57 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor een staatsgreepquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:57 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
Je verwacht andere groepen?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:59 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Oww. Wat vroeg. Maar bedankt voor de link! Wie zijn het vandaag?
Duitsland zal zijn leger nooit zo snel inzetten tegen burgers.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:57 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, zeker, is ook erg dat ze anders het werk niet meer kunnen doen. Vind het wel een slimme oplossing, zo zie ik ze hier niet lopen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:59 schreef Bensel het volgende:
[..]
ja, een steen op je flikker omdat je tussen demonstranten en politie loopt zorgt er al snel voor dat je je werk niet meer kunt doen.
Dat lijkt me ook niet, echter wellicht heeft men deze in reserve geplaatst in het geval dat het echt uit de hand loopt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Duitsland zal zijn leger nooit zo snel inzetten tegen burgers.
daarom nu een muziekfestival in zweden voor alleen vrouwenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Met dezelfde logica kun je nooit meer een muziekfestival in Zweden organiseren.
Het organiseren van zo'n evenement is geen uitnodiging voor een geweldsorgie van mannen in een bivakmuts.
Maar wel om Italaans protesttuig terug naar mama te kicken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vanwege het verleden, ik weet hetquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Right, laat de volgende G20 plaatsvinden in Amsterdam, zonder extra politie, want het is immers geen uitnodiging voor een geweldsorgie.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Met dezelfde logica kun je nooit meer een muziekfestival in Zweden organiseren.
Het organiseren van zo'n evenement is geen uitnodiging voor een geweldsorgie van mannen in een bivakmuts.
Complot geloof ik niet in. Een deel van de bevolking was niet tevreden en nog steeds niet. Maar wat niet te ontkennen valt is dat de EU die zaak steunde en relschoppers de hand boven het hoofd hield en zelfs zo ver ging dat enig verzet tegen de relschoppers tegen de mensenrechten indruisde. Politie heeft zich inderdaad niet verzet.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt ja... Maidan, maar daar zat ook nog een hele complottheorie achter hè.
Waarom zouden ze hier een tank inzetten?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:08 schreef summer2bird het volgende:
Wat is die groene auto? Tank ziet er toch niet zo uit?
waterkanon begon een beetje saai te worden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Waarom zouden ze hier een tank inzetten?
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:02 schreef Kim-Holland het volgende:
Die hysterische wijven zijn het ergst. Die zijn voor mij
Dit dus ....quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:06 schreef Greys het volgende:
160 gewonde agenten.
Halve stad in de fik.
Wat een smerig gewelddadig tuig, die demonstranten. Compleet schijt aan het vernielen van spullen van onschuldige mensen, schijt aan de massa's gewonde agenten, als ze maar lekker een potje kunnen drammen. Gadverdamme.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Boxer_MRAVquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:08 schreef summer2bird het volgende:
Wat is die groene auto? Tank ziet er toch niet zo uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |