Vergeet niet dat de politie ook belast is met de bewaking van vele objecten en mensen, die kun je niet zomaar elders inzetten. Daarom zijn er vanuit het hele land ook versterkingen onderweg.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:31 schreef Bensel het volgende:
[..]
genoeg politie, maar alleen niet tactisch verdeeld. waardoor dit soort uitwassen kunnen gebeuren. het daadwerkelijke ingrijpen is vrij tam, de relschoppers krijgen nog te veel vrijheid. Gister werd gewelddadigheid direct bestraft., tot men in het centrum kwam.
Zonder de juiste verzekering mag je blij zijn als je een paar tientjes voor de oud ijzer prijs krijgt, voor een sloper valt er ook weinig eer te beleven.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Zouden mensen die alleen een WA-verzekering hebben hun auto's vergoed krijgen? Ik kom er niet bij dat zo'n volk met al hun "idealen" eigendommen van onschuldige burgers gaat vernielen. Ik kom er ook niet bij dat Duitsland dit toestaat, verbied die meuk gewoon, en sla ze de stad uit. Krijg nu al medelijden met de mensen die dadelijk krom mogen liggen om een autootje aan te schaffen zodat ze naar hun werk kunnen gaan.
Als er niets anders te vreten is zul je wel moeten. Toch vind ik het een mooie foto. Geweldige creaties. Maar dan moet ik natuurlijk toegeven dat ik zelf ooit in mijn jeugd niet altijd even braaf was. Dan herken ik wel een aantal zaken terug.quote:
twitter:stillgray twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 10:57:16Hamburg is on fire. Antifa is mass rioting at #G20 and setting fire to vehicles all over the city. https://t.co/nYHOloWbDZ reageer retweet
Smerig volkquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:39 schreef Ali_boo het volgende:
Hamburg is on fire. Antifa is mass rioting at #G20 and setting fire to vehicles all over the city.
Vid kan je vinden in de onderstaande linktwitter:stillgray twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 10:57:16Hamburg is on fire. Antifa is mass rioting at #G20 and setting fire to vehicles all over the city. https://t.co/nYHOloWbDZ reageer retweet
Photoshopped.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:08 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Na zo'n demonstratie tegen het mensonterende kapitalisme is het tijd voor een Big Mac.
Voor het begin van de G20 stond de media al te roepen dat linkse activisten van plan waren wapens te gaan gebruiken, dus uiteindelijk viel dat wel mee. Volgens Anne Fleur was dat ook helemaal niet waar, maar tja. Ik weet niet of zij de beste bron van informatie is.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Klopt, alle partijen hebben rotte appelen, alleen worden de rotte appelen van rechts zwaar overdreven en die van links zwaar onderschat heb ik zo het idee. Neemt niet weg dat ze van mij allemaal neer geknuppeld mogen worden door de politie zodra ze zich schuldig maken aan zulke radicale uitingen. Dit is geen demonstratie meer, dit is gewoon een vrijbrief om zwaar te gaan rellen.
Misschien moeten al die gefrustreerde blanke mannen waar links altijd zo over valt dit ook maar eens doen, even de frustratie eruit meppen op onschuldigen, zijn wij immers ook niet meer zo gefrustreerd.
Dat spul kun je kopen en op je knar plakken.quote:
Wat denken ze hiermee te bereiken ?quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:43 schreef Hathor het volgende:
Die uitdrukking op het gezicht van Merkel op de laatste foto in de OP zou bijna doen vermoeden dat the Donald haar zojuist een indecent proposal heeft gedaan.
Dan moeten ze volgens het communisme wel ALLE auto's in brand steken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wat denken ze hiermee te bereiken ?
-Auto's zijn het product van het gemene kapitalisme
-Dus moeten ze in brand gestoken worden
Zoiets?
Hypocriet volk, Anne Fleur in een oude DAF bus van zo'n 30 jaar oud naar Hamburg. Ze zijn er puur om te rellen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zoiets?
Anarchisten zijn geen communisten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:46 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dan moeten ze volgens het communisme wel ALLE auto's in brand steken.
Die is ook schitterend.quote:
Je hebt ook Anarcho-Communisten, en ik zag er gister een aantal met vlaggen met een ster.quote:
Dit. Het blijft toch heel vreemd dat men dit soort linkse aanhangers steeds communisten blijft noemen. Het heeft er juist totaal niets mee te maken.quote:
Mijn auto was in december aan gort gereden door een bestelbus van Post.NL. Auto had ik voor het 8ste jaar, was er zuinig mee en was 12 jaar oud. Ik kreeg de dagwaarde terug, die nihiel was. Dus ligt maar aan je dagwaarde. En volgens mij als die in de fik wordt gestoken door onverlaten, krijg je sws niets. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Zouden mensen die alleen een WA-verzekering hebben hun auto's vergoed krijgen? Ik kom er niet bij dat zo'n volk met al hun "idealen" eigendommen van onschuldige burgers gaat vernielen. Ik kom er ook niet bij dat Duitsland dit toestaat, verbied die meuk gewoon, en sla ze de stad uit. Krijg nu al medelijden met de mensen die dadelijk krom mogen liggen om een autootje aan te schaffen zodat ze naar hun werk kunnen gaan.
Echte hardcore anarchisten hebben sowieso een broertje dood aan concepten als 'eigendom' en 'geld', dus voor hen is een auto in de fik steken hetzelfde als een prullenbak in de fik steken. Ik verwacht niet dat er bij die groepen een diepere motivatie achter zit dan 'lekker tegen het systeem rellen'.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zoiets?
Zeker, maar dat is weer een specifieke subcultuur/ideologie. Antifa is voor zover ik weet ook niet erg communistisch ingesteld verder.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:48 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Je hebt ook Anarcho-Communisten, en ik zag er gister een aantal met vlaggen met een ster.
Ik vind het al een positieve ontwikkeling dat er überhaupt bepaalde ideologieën worden genoemd. Anders krijg je 'linksen maken Hamburg kapot'quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:48 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dit. Het blijft toch heel vreemd dat men dit soort linkse aanhangers steeds communisten blijft noemen. Het heeft er juist totaal niets mee te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |