Ja ik probeer het altijd wel, maar ik word alleen maar boos van die lui. STOP DE OORLOG, Daarom slopen we nu alles! We moeten weer echt gaan protesteren !quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat een onderscheid best belangrijk is als je dergelijke gewelddadige uitspattingen een beetje wilt kunnen begrijpen of duiden.
Als je gewoon wilt roepen 'zie je wel, al die stinkhippies slopen de boel weer', dan is het inderdaad minder relevant.
Volgende keer doen ze het in Amsterdam.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:12 schreef Weltschmerz het volgende:
De interessante vraag is waarom de Duitsers of de G20 nou net juist Hamburg heeft uitgekozen. Er is geen stad in Duitsland met een beter georganiseerd netwerk van autonomen en meer doorgewinterde relveteranen.
Ik hoorde CNN al teleurgesteld vaststellen dat de demonstraties zich niet tegen Trump richtten. "De wereld is van iedereen" boodschap van veel demonstranten is natuurlijk ook heel erg welkom bij de neoliberalen. Maar om daar nou grote rellen voor over een stad af te roepen?
Volgende keer of op een onbewoond eiland, of in Rusland. Op beide plekken zullen die relschoppers zich niet laten zien.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:12 schreef Weltschmerz het volgende:
De interessante vraag is waarom de Duitsers of de G20 nou net juist Hamburg heeft uitgekozen. Er is geen stad in Duitsland met een beter georganiseerd netwerk van autonomen en meer doorgewinterde relveteranen.
Ik hoorde CNN al teleurgesteld vaststellen dat de demonstraties zich niet tegen Trump richtten. "De wereld is van iedereen" boodschap van veel demonstranten is natuurlijk ook heel erg welkom bij de neoliberalen. Maar om daar nou grote rellen voor over een stad af te roepen?
Nou, dat ben ik toch niet helemaal met je eens. Er is uiteraard een overlap tussen antifa-leden en (voornamelijk) anarchisten, maar bijvoorbeeld communisten zijn eerder aparte groepen die met Antifa meedoen tijdens acties dan dat ze zichzelf echt identificeren als Antifa-leden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:08 schreef hottentot het volgende:
[..]
Geef dan gewoon eerlijk toe dat je ondanks al je gezuig en dom gelul geen idee hebt van wie of wat anti-fa nu precies is en ga lekker trollen in KLB.
Anti-fa is een breed actiefront onder wiens vlag extreem links, communisten en anarchisten gezamenlijk optreden, in Nederland vooral voor anarchisten, en in tegenstelling tot Nederland zijn in Duitsland de extreem linkse clubs zeer actief binnen Antifa, dus voordat je verder dom gaat lullen zorg je er beter eerst voor dat je weet waar je het over hebt.
Nu we jou hebben geïdentificeerd als een domme onwetende trol hoop ik dat de rest alhier jouw postings zal negeren.
is "Breed actiefront" te ingewikkeld voor je? Snap je het niet, wil je het niet snappen, is je Nederlands niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, dat ben ik toch niet helemaal met je eens. Er is uiteraard een overlap tussen antifa-leden en (voornamelijk) anarchisten, maar bijvoorbeeld communisten zijn eerder aparte groepen die met Antifa meedoen tijdens acties dan dat ze zichzelf echt identificeren als Antifa-leden.
Verder merk je, bijvoorbeeld door dat eisenlijstje aan de overheid eerder in dit topic, dat de anarchistische invloeden meer beginnen te matigen, en de anarcho-extremistische invloeden al helemaal, zeker binnen Nederland.
Waarom maak jij onderscheid tussen extreem links, communisten en anarchisten?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:18 schreef hottentot het volgende:
[..]
is "Breed actiefront" te ingewikkeld voor je? Snap je het niet, wil je het niet snappen, is je Nederlands niet goed genoeg?
Ik geef ze weinig kans maar we zullen het zienquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als je die vrije migratie helemaal op z'n beloop laat zul je na een tijdje toch weer groepjes mensen krijgen die een grens om hun gebied gaan trekken en zeggen dit is van ons, hier geen vreemdelingen. Dan kom je toch weer bij hetzelfde uit. De Anne Fleurs moeten die hele apocalyps eerst zien voltrekken.
Omdat het verschillende groepen zijn die grootschalig onder dezelfde vlag opereren. Luda denkt dat Anti-fa een aparte club is en weigert in te zien dat het een algemene vlag is waarin die verschillende groepen samenkomen wegens de gemeenschappelijke belangen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom maak jij onderscheid tussen extreem links, communisten en anarchisten?
Iedereen die bereid is geweld te gebruiken om zijn idealen door te vieren is extreem. Heel antifa is extreemlinks. Dat er verschillende groepen onder die paraplu vallen die een net iets ander smaakje extreem links aanhangen is toch niet zo interessant. Het zijn allemaal malloten.
Ach, een Chihuahuatje.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:24 schreef Ali_boo het volgende:
Zelfs honden moeten niets van Antifa hebben
[ afbeelding ]
TJa, als we met zijn allemaal beroeps activist worden duurt het niet lang voor we allemaal even arm zijn en niets te vreten hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:03 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend, ik wil wiki wel aanhalen:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Anti-Fascistische_Aktie
De sociaal-economische verschillen minimaliseren en grenzeloze vrijheid van bewegen zijn de pilaren van marxisme.
Maar ben jij met me eens dat al die groepen extreem zijn en dat het daarom een beetje lood om oud ijzer is?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:24 schreef hottentot het volgende:
[..]
Omdat het verschillende groepen zijn die grootschalig onder dezelfde vlag opereren. Luda denkt dat Anti-fa een aparte club is en weigert in te zien dat het een algemene vlag is waarin die verschillende groepen samenkomen wegens de gemeenschappelijke belangen.
Zwillengeschosse: geen vertaling.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:28 schreef Houtenbeen het volgende:
https://twitter.com/PolizeiHamburg/status/883283387271835650
Welcome to hell, passend wel, nu heel hamburg in de fik staat.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:27 schreef WodanIsGroot het volgende:
De officele site en motivatie van het 'welcome to hell' protest
https://g20tohell.blackbl(...)alist-demonstration/
Anarchisten en marxisten is niet lood om oud ijzer. Dat ze nu samen optrekken om de gemeenschappelijke vijand te bestrijden, betekent niet dat ze niet elkaar de hersenpan in gaan slaan zodra het gemeenschappelijke doel bereikt isquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Maar ben jij met me eens dat al die groepen extreem zijn en dat het daarom een beetje lood om oud ijzer is?
Waarbij zij vermeld dat het einddoel van het marxisme, de Klasseloze Maatschappij, idd anarchistisch was.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Anarchisten en marxisten is niet lood om oud ijzer. Dat ze nu samen optrekken om de gemeenschappelijke vijand te bestrijden, betekent niet dat ze niet elkaar de hersenpan in gaan slaan zodra het gemeenschappelijke doel bereikt is
het blijft een beetje "de vijand van mijn vijand is mijn vriend" idee
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:20 schreef Ali_boo het volgende:
Zombie protestors against #G20Summit ....in #HamburgG20![]()
[ afbeelding ]
Alle regeringen zijn dus ook extreem?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Iedereen die bereid is geweld te gebruiken om zijn idealen door te vieren is extreem.
In principe wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alle regeringen zijn dus ook extreem?
Ja, ik begrijp het concept. Strijd tegen fascisten is iets waar meerdere mensen zich in kunnen vinden dus onder een soort algemene noemer Antifa heb je een heleboel clubjes die samenkomen om tegen hetzelfde te protesteren / vechten. Bedankt voor dit verhelderende inzicht.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:18 schreef hottentot het volgende:
[..]
is "Breed actiefront" te ingewikkeld voor je? Snap je het niet, wil je het niet snappen, is je Nederlands niet goed genoeg?
En verder zal ik voorlopig niet op je reageren, zorg eerst maar dat je weet waar je het over hebt.
twitter:kwilli1046 twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 13:43:22#G20 #Hamburg: Police have lost control over parts of the city. #Antifa Via .@LPLdirect https://t.co/LEs6dhKs2B reageer retweet
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:49 schreef Ali_boo het volgende:
twitter:kwilli1046 twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 13:43:22#G20 #Hamburg: Police have lost control over parts of the city. #Antifa Via .@LPLdirect https://t.co/LEs6dhKs2B reageer retweet
Eric wiebes komt 's nachts naar jouw huis om je vrouw te mishandelen en je auto af te branden omdat je tegen de uitvoeringsregeling inkomstenbelasting 2018 bent?quote:
Maar ik heb toch ook nergens aangegeven dat ik het niet met jou ééns zou zijn. Misschien niet met elke nuance die achter jouw beweringen schuil gaan, ik ageer vooral tegen Luda die zoals gewoonlijk vooral voor eigen parochie predikt en niet weet wat er achter het bredere plaatje schuilgaat.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Maar ben jij met me eens dat al die groepen extreem zijn en dat het daarom een beetje lood om oud ijzer is?
Godsamme man, nergens even wat knokploegen met wat duitse grundlichheid?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:49 schreef Ali_boo het volgende:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:33 schreef Nattekat het volgende:
Zou er nog wat van die stad over zijn aan het einde van de week?
The second comingquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:49 schreef Ali_boo het volgende:
Straks wel janken over bruut politiegeweld als de eerste dode valt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:49 schreef Ali_boo het volgende:
Wat had je in gedachte ?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Godsamme man, nergens even wat knokploegen met wat duitse grundlichheid?
Inderdaad, Merkel en haar man waren toch uit elkaar?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:54 schreef Ali_boo het volgende:
Geen idee hoe betrouwbaar het is maar post het toch
[ afbeelding ]
Betrouwbaarheid is nergens voor nodig toch? Zolang je maar lekker mensen kan bashen die hun recht om te demonstreren gebruiken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:54 schreef Ali_boo het volgende:
Geen idee hoe betrouwbaar het is maar post het toch
[ afbeelding ]
Er zijn inmiddels 160 gewonde agenten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Straks wel janken over bruut politiegeweld als de eerste dode valt.
Je zou toch verwachten dat ze na al die massale aankondigingen wel wat beter voorbereid zouden zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:49 schreef Ali_boo het volgende:
Demonstraties? Waar? Ik zie alleen idioten die Hamburg in een oorlogsgebied veranderen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
Betrouwbaarheid is nergens voor nodig toch? Zolang je maar lekker mensen kan bashen die hun recht om te demonstreren gebruiken.
Waarom schieten ze die teringzwervers niet gewoon overhoop?quote:
Veel mannetjes met stokken en bruine hemdjesquote:
Ik moet toegeven, je hebt aardig wat talentquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
The second coming
Turning and turning in the widening gyre
The falcon cannot hear the falconer;
Things fall apart; the centre cannot hold;
Mere anarchy is loosed upon the world,
The blood-dimmed tide is loosed, and everywhere
The ceremony of innocence is drowned;
The best lack all conviction, while the worst
Are full of passionate intensity.
Ik snap eigenlijk niet zo goed hoe zo'n grote groep ongestoord door de straten kan trekken en shit kan vernielenquote:
recht op demonstreren =/= steden platbranden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
Betrouwbaarheid is nergens voor nodig toch? Zolang je maar lekker mensen kan bashen die hun recht om te demonstreren gebruiken.
Dat waren die Duitsers in 1940 niet gebeurd, vanaf 1945 is deze ellende begonnen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:49 schreef Ali_boo het volgende:
W.B. Yeats hè.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, je hebt aardig wat talent
Er zijn 20000 agenten opgeroepen. Daar zijn er nu nog 19840 van over die de strijd voort kunnen zetten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat ze na al die massale aankondigingen wel wat beter voorbereid zouden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |