SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Elsevier
Hamburg zet zich schrap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Telegraaf
Wapenarsenalen anti-G20-demonstranten gevonden bij HamburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: NOS
Persoonlijke opmerking TS:Voor de geïnteresseerden:quote:Dus Turken v.s. Koerden en Extreem-Links v.s. alles wat ze niet zint, inclusief onschuldige auto's en gebouwen.
Van mij mogen ze met scherp schieten die dag, het gebruik van geweld, wapens en molotovcocktails hoort niet bij het democratisch recht om te demonstreren, maar stiekem verheug ik mij wel op de komende streams van de rellen, rest alleen de vraag, welk bier raden jullie mij aan voor morgen?
Zeer gekleurd dagboek van Anne-Fleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Update: OP voorzien van update.twitter:PolizeiHamburg twitterde op donderdag 06-07-2017 om 19:08:48Vermummung bitte ablegen, dann kann es weitergehen! #G20HAM17 reageer retweet
![]()
![]()
Dat snap ik, maar ooit komen deze mensen misschien in dezelfde situatie en dan heb ik ze alvast van te voren geïnformeerd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:53 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ze willen het niet begrijpen, doe geen moeite.Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?![]()
Geen enkel bedrijf neemt zo maar iedereen aan. Al helemaal niet sinds de opkomst van de HR industrie.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zie je? Meteen alweer de excuses klaar. Foodora, ubereats, thuisbezorgd enz nemen iedereen aan.Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?![]()
Ik zit in de WW nu. En ik vind het hilarisch.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:29 schreef NgInE het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ooit komen deze mensen misschien in dezelfde situatie en dan heb ik ze alvast van te voren geïnformeerd.
Enige kutte is die 20 vakantiedagen per jaar.![]()
Misschien dat je dan tijd hebt om een topic normaal te starten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zit in de WW nu. En ik vind het hilarisch.
Mwah, ik ben toch in genoeg organisaties geweest waar het criteria om aangenomen te worden was "kwijlt niet uit de mondhoeken".quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:30 schreef NgInE het volgende:
[..]
Geen enkel bedrijf neemt zo maar iedereen aan. Al helemaal niet sinds de opkomst van de HR industrie.![]()
wat dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Misschien dat je dan tijd hebt om een topic normaal te starten.![]()
Dat zegt veel over jezelf.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mwah, ik ben toch in genoeg organisaties geweest waar het criteria om aangenomen te worden was "kwijlt niet uit de mondhoeken".![]()
Dit is mijn TT niet. Ik heb gewoon het volgende topic geopend.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:33 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet? Gewoon 1 artikel met bron plaatsen. Zo werkt de afdeling "nieuws".![]()
Het ziet er anders uit. Het is geen doorstart zoals ik normaal zie.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dit is mijn TT niet. Ik heb gewoon het volgende topic geopend.![]()
Die dijen van AnneFleur zijn echt veel te groot in verhouding met de rest van haar lichaam. Geen fapje gedaan.![]()
Omdat je nog studeertquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
![]()
En de neus van Koos lijkt ook groter te worden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:36 schreef TheJanitor het volgende:
Die dijen van AnneFleur zijn echt veel te groot in verhouding met de rest van haar lichaam. Geen fapje gedaan.![]()
Hoe is deze hele discussie tussen iemand in de WW en mensen die het beter weten zonder ooit in de WW te hebben gezeten eigenlijk ontstaan uit een reltopic
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Moet je teruglezen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:38 schreef Nattekat het volgende:
Hoe is deze hele discussie tussen iemand in de WW en mensen die het beter weten zonder ooit in de WW te hebben gezeten eigenlijk ontstaan uit een reltopic![]()
Uit,quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:38 schreef Nattekat het volgende:
Hoe is deze hele discussie tussen iemand in de WW en mensen die het beter weten zonder ooit in de WW te hebben gezeten eigenlijk ontstaan uit een reltopic
ga werken vuile krakers
Die hebben gewoon een baan VS die zijn zielig VS die zijn bewust werkeloos![]()
De demonstranten protesteren tegen sociaal onrecht en globalisme.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:38 schreef Nattekat het volgende:
Hoe is deze hele discussie tussen iemand in de WW en mensen die het beter weten zonder ooit in de WW te hebben gezeten eigenlijk ontstaan uit een reltopic![]()
Maar je zit wel in de ww. Wil je je graag dommer voordoen hier dan je bent?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen. Ik had 4 baantjes, nu nog 3.![]()
Ik heb een genetische afwijking die leerproblemen veroorzaakt. Lager IQ en concentratieproblemen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:43 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar je zit wel in de ww. Wil je je graag dommer voordoen hier dan je bent?
Dat ik 's morgens mijn bed nog uit kom.![]()
Mooi dat je toe kan geven dat daar het probleem dan vooral zit. Neemt niet weg dat je gewoon een artikel + bron kan plaatsen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb een genetische afwijking die leerproblemen veroorzaakt. Lager IQ en concentratieproblemen.
Dat ik 's morgens mijn bed nog uit kom.![]()
We kunnen 1 ding wel stellen. Ze creëren wel veel werkgelegenheid. Van schoonmakers tot politie tot glaszetters tot journalisten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:43 schreef bamibij het volgende:
[..]
De demonstranten protesteren tegen sociaal onrecht en globalisme.![]()
Het is mijn OP niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:46 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Mooi dat je toe kan geven dat daar het probleem dan vooral zit. Neemt niet weg dat je gewoon een artikel + bron kan plaatsen.![]()
Weet je wat, ik ga gewoon even solliciteren als bezorger bij thuisbezorgd.nl in den haag. https://takeaway.hrmatches.com/
Gewoon, om te laten zien dat jullie allemaal lamlendige zeikstralen zijn.![]()
WW is klote man. Ga in elk geval leuke dingen doen af en toe. En solliciteer meer dan dat het UWV zegt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Enige kutte is die 20 vakantiedagen per jaar.Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?![]()
Maar als er per vacature 20+ kandidaten zijn, dan zullen er altijd 19 afvallen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mwah, ik ben toch in genoeg organisaties geweest waar het criteria om aangenomen te worden was "kwijlt niet uit de mondhoeken".Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?![]()
Heerlijk kunnen lachen om het dagboek van Anne Fleur, alsof het een parodie is geschreven door de speld
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Link?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:39 schreef Seam het volgende:
Heerlijk kunnen lachen om het dagboek van Anne Fleur, alsof het een parodie is geschreven door de speldHoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?![]()
Staat in de OPquote:
https://joop.vara.nl/opinies/g20-dagboek
Je weet dat het debiel is als zelfs mensen op Joop het net meer met je eens zijn.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Staat in de OP
https://joop.vara.nl/opinies/g20-dagboek
Je weet dat het debiel is als zelfs mensen op Joop het net meer met je eens zijn.Wat is een Linke politicus?quote:Met behulp van een Linke politicus hebben we onderhandeld dat we samen konden komen met een andere vinger.Wel grappig om mee te lezen met de fantasie van een mentaal gestoord persoon.quote:Mensen hangen uit de ramen en steken duimen op. Bij een verpleeghuis stonden alle verplegers aan de ramen om hun solidariteit te laten zien.![]()
De OP is van mij, volgens mij is dit al Deel 4 maar er worden geen "delen" toegevoegd, klagen daarover kan bij Danny. Er hebben al heel wat mensen gereageerd, jij bent de eerste die valt over de OP. Kappen met azijn zeiken dus en gewoon reageren.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Misschien dat je dan tijd hebt om een topic normaal te starten.![]()
![]()
![]()
Je kan gewoon een topic doorstarten. Dan weten mensen waar het over gaat.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
De OP is van mij, volgens mij is dit al Deel 4 maar er worden geen "delen" toegevoegd. Er hebben al heel wat mensen gereageerd, jij bent de eerste die valt over de OP. Kappen met azijn zeiken dus en gewoon reageren.![]()
![]()
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Klopt, op het einde van het topic is daar een zeer mooie knop voor, daar heb ik na deel 1 en deel 2 op geklikt en wat denk je, helemaal niets. En toen de volgende users deel 3 en deel 4 (deel 5 dus al blijkbaar) deden doorstarten werkte die knop ook niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:47 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je kan gewoon een topic doorstarten. Dan weten mensen waar het over gaat.![]()
Ik ben hier niet dagelijks. Voor mij is het een nieuw topic. Anders staat er wel bij dat het deel 4 is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: