Dan mag je van geluk spreken. Ik heb nog nooit een vast contract gezien. Maar gelukkig wel bijna altijd kunnen werken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Er is werk zat. Man, mijn cv online gegooid en ik werd knettergek van iedereen die me belt.
Nou en. Als je geen noemenswaardige vaardigheden hebt, is werk gewoon werk.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:46 schreef NgInE het volgende:
[..]
Dan mag je van geluk spreken. Ik heb nog nooit een vast contract gezien. Maar gelukkig wel bijna altijd kunnen werken.
Tja dan moet je iets leren waar wel vraag naar is, zo werkt de wereld nou eenmaal.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:46 schreef NgInE het volgende:
[..]
Dan mag je van geluk spreken. Ik heb nog nooit een vast contract gezien. Maar gelukkig wel bijna altijd kunnen werken.
neequote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Prima excuus om gelijk die kraakpanden van Sankt Pauli te slopen
Kijk nou eens naar een type anne fleur dekker. Die heeft toch meerdere leuke gigs, gestudeerd en toch loopt ze hier mee. Dat zijn keuzes.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:45 schreef NgInE het volgende:
[..]
Als jij een fijn leven hebt, met een goed betaalde baan die leuk is en vriendelijke collega's, dan geloof ik niet dat je gemotiveerd zult zijn om 'anti-capitalisme!' te gaan staan schreeuwen tussen een massa anarchisten.
Neeeee, het is dan de schuld van de maatschappij dat jij geen baan als hoogleraar in vrouwenstudies kan vinden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Tja dan moet je iets leren waar wel vraag naar is, zo werkt de wereld nou eenmaal.
Als zelfs erg hoogopgeleide mensen niet aan de baan kunnen, dan is er gewoon iets mis met de arbeidsmarkt. Het is een gebrek aan empathie om daar niet bij stil te staan. Een WO'er gaat echt niet worden aangenomen om simpel werk te verrichten. Dus dat word thuiszitten dan.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou en. Als je geen noemenswaardige vaardigheden hebt, is werk gewoon werk.
Natuurlijk wel en hebben ze zich prima aan zichzelf te danken.quote:
Wat een kul. Als je gezond ben, kan je werken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:48 schreef NgInE het volgende:
[..]
Als zelfs erg hoogopgeleide mensen niet aan de baan kunnen, dan is er gewoon iets mis met de arbeidsmarkt. Het is een gebrek aan empathie om daar niet bij stil te staan. Een WO'er gaat echt niet worden aangenomen om simpel werk te verrichten. Dus dat word thuiszitten dan.
Er is genoeg vraag naar mijn diensten, alleen niet in vast dienstverband. En ik heb geen geld om een goede opleiding te kunnen volgen, binnen een vakgebied dat nog een beetje leuk is.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Tja dan moet je iets leren waar wel vraag naar is, zo werkt de wereld nou eenmaal.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:49 schreef wolkentoetje het volgende:
En dan na het rellen een lekkere kapitalistische bigmac![]()
[ afbeelding ]
Zij is dan ook professioneel activist.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kijk nou eens naar een type anne fleur dekker. Die heeft toch meerdere leuke gigs, gestudeerd en toch loopt ze hier mee. Dat zijn keuzes.
En dat zijn nou keuzes.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:50 schreef NgInE het volgende:
[..]
Er is genoeg vraag naar mijn diensten, alleen niet in vast dienstverband. En ik heb geen geld om een goede opleiding te kunnen volgen, binnen een vakgebied dat nog een beetje leuk is.
Dat zie ik niet terug in mijn omgeving. Veel hoogopgeleide mensen die lang thuis hebben moeten zitten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat een kul. Als je gezond ben, kan je werken.
Alleen niet als bankmedewerker voor 5000 euro per maand.
Ah. Al deze lui zijn bezorgde burgers die een dagje vrij hebben genomen? Het zijn allemaal van dat soort figuren, of erger.quote:
Je hebt weinig aan een hoog salaris als je kut werk doet. Dan moet je dat volhouden tot je 70ste.quote:
Dat is een keuze. Je kunt tot die goede baan komt, ook gewoon hamburgers gaan rondfietsen voor ubereats om de tijd te doden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:51 schreef NgInE het volgende:
[..]
Dat zie ik niet terug in mijn omgeving. Veel hoogopgeleide mensen die lang thuis hebben moeten zitten.
Er zullen best veel krakersverenigingen tussen zitten, maar dat zijn vaak best tragische figuren.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ah. Al deze lui zijn bezorgde burgers die een dagje vrij hebben genomen? Het zijn allemaal van dat soort figuren, of erger.
Nee hoor. Dan zegt de eigenaar van de hamburger tent:"Je bent te hoogopgeleid voor dit werk." En dan nemen ze een havo-er aan ofzo.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is een keuze. Je kunt tot die goede baan komt, ook gewoon hamburgers gaan rondfietsen voor ubereats om de tijd te doden.
Ze willen het niet begrijpen, doe geen moeite.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:53 schreef NgInE het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan zegt de eigenaar van de hamburger tent:"Je bent te hoogopgeleid voor dit werk." En dan nemen ze een havo-er aan ofzo.
Zie je? Meteen alweer de excuses klaar. Foodora, ubereats, thuisbezorgd enz nemen iedereen aan.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:53 schreef NgInE het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan zegt de eigenaar van de hamburger tent:"Je bent te hoogopgeleid voor dit werk." En dan nemen ze een havo-er aan ofzo.
Ja, jij bent je baan kwijtgeraakt aan een havist?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:53 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ze willen het niet begrijpen, doe geen moeite.
Jij hebt dan ook geen social/genders studies gestudeerd waarschijnlijk en deze simpele zieltjes wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Er is werk zat. Man, mijn cv online gegooid en ik werd knettergek van iedereen die me belt.
hbo MER en nu rechten. Werkervaring is wat stages, postbode, dat soort meuk.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:56 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen social/genders studies gestudeerd waarschijnlijk en deze simpele zieltjes wel.
Zij zijn ook jong dus dat is sowieso geen argument.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
hbo MER en nu rechten. Werkervaring is wat stages, postbode, dat soort meuk.
In before : JA MAAR DAT IS OMDAT JE NOG JONG BENT !!!111one!!11
Wat een wereldvreemde respons...quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zie je? Meteen alweer de excuses klaar. Foodora, ubereats, thuisbezorgd enz nemen iedereen aan.
Ik studeer nog.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, jij bent je baan kwijtgeraakt aan een havist?
https://twitter.com/BolotskySputnik/status/883230098975055873quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:00 schreef Boze_Appel het volgende:
https://www.reuters.tv/l/na$/2017/07/07/world-leaders-arrive-at-g20-summit
... en weer verder.
Edit ... oh, kappen ze er meteen mee.![]()
Prachtige foto over hoe simplistisch en hypocriet dat kutvolk is.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:49 schreef wolkentoetje het volgende:
En dan na het rellen een lekkere kapitalistische bigmac![]()
[ afbeelding ]
Hoezo? Hij zit thuis, wachtend tot zijn top baan langs komt. Kan ie toch wat gaan doen als hij het zo vreselijk kut vindt om thuis te zitten?quote:
Heb jij wel eens werkloos thuis gezeten nadat je ontslagen bent van je goedbetaalde baan?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoezo? Hij zit thuis, wachtend tot zijn top baan langs komt. Kan ie toch wat gaan doen als hij het zo vreselijk kut vindt om thuis te zitten?
Wie is er hier nou wereldvreemd?
Ja, ik zit nu in de WW. Vrij goed dus. Als je had opgelet, wist je trouwens dat de WW tegenwoordig doorloopt als aanvulling op dat lagere loon, totdat je weer minstens 87.5% van je oude loon verdient.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:04 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Heb jij wel eens werkloos thuis gezeten nadat je ontslagen bent van je goedbetaalde baan?
Begrijp jij wat er vervolgens met je uitkering gebeurd als je dan een lage lonen baan accepteert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu in de WW. Vrij goed dus. Als je had opgelet, wist je trouwens dat de WW tegenwoordig doorloopt als aanvulling op dat lagere loon, totdat je weer minstens 87.5% van je oude loon verdient.
En guess what. Als je je goedbetaalde baan kwijt raakt, en geen nieuwe weet te scoren.Huis verkopen dus? Auto weg doen? Kinderen van de sportclub afhalen? Dat soort dingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
Dat kan gebeuren ja, helaas voor jou.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:09 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Huis verkopen dus? Auto weg doen? Kinderen van de sportclub afhalen? Dat soort dingen?
Als je van de WW je hypotheek niet meer kon betalen, was je sowieso niet echt handig bezig. Maar de gemeente heeft daar meestal iets voor.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:09 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Huis verkopen dus? Auto weg doen? Kinderen van de sportclub afhalen? Dat soort dingen?
Dat is nogal krom, je loopt te klagen dat mensen niet moeten zeiken en aan het werk moeten en niet maar van ons belastinggeld moeten profiteren met hun uitkering.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je van de WW je hypotheek niet meer kon betalen, was je sowieso niet echt handig bezig. Maar de gemeente heeft daar meestal iets voor.
Je auto? JA. Neem er in ieder geval eentje die betaalbaar is. Beter nog, ga lekker fietsen.
Ik zal eerlijk bekennen dat ik geen idee heb wat sportclubs voor kinderen kosten, maar mijn eigen is niet denderend veel. Sowieso, zijn ook subsidies voor.
Dat is geen subsidie, maat, daar betaal je WW-premie voor. Dat betalen werkenden dus uit eigen zak.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:14 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is nogal krom, je loopt te klagen dat mensen niet moeten zeiken en aan het werk moeten en niet maar van ons belastinggeld moeten profiteren met hun uitkering.
Vervolgens kom je met een verhaal waarbij de overheid alsnog alles subsidieert wat je doet als je die baan met lager loon aanneemt.
Waar is de winst dan?
Ja, ik vind het dan ook kul dat dat allemaal gesubsidieerd wordt, maar dat was niet je vraag. Jij vroeger "wat als je je baan kwijt raakt voor...". Het antwoord is een mix van jammer dan, pech,en potjes.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:14 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is nogal krom, je loopt te klagen dat mensen niet moeten zeiken en aan het werk moeten en niet maar van ons belastinggeld moeten profiteren met hun uitkering.
Vervolgens kom je met een verhaal waarbij de overheid alsnog alles subsidieert wat je doet als je die baan met lager loon aanneemt.
Waar is de winst dan?
Wie betaalt die uitkering dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:16 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat is geen subsidie, maat, daar betaal je WW-premie voor. Dat betalen werkenden dus uit eigen zak.
Dit.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Prachtige foto over hoe simplistisch en hypocriet dat kutvolk is.
Ik dacht dat het de bedoeling was om compleet je eigenlijk broek op te houden?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, ik vind het dan ook kul dat dat allemaal gesubsidieerd wordt, maar dat was niet je vraag. Jij vroeger "wat als je je baan kwijt raakt voor...". Het antwoord is een mix van jammer dan, pech,en potjes.
Waar zeg ik dat?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:20 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de bedoeling was om compleet je eigenlijk broek op te houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |