abonnement Unibet Coolblue
pi_172231993
Ik zat laatst te denken. Amerika zoekt altijd een gemeenschappelijke vijand om hun militaristische economie draaiende te houden. Amerika beslist wie tot de As-landen behoort, en wie niet.

Ik denk dat Noord Korea helemaal geen vijand is, maar gewoon enkel een provocatieve poppenkast gemaakt (na de Korea oorlog) en in stand gehouden door de VS, om zo hun militaire economie draaiende te houden.

Als Amerika geen oorlog meer kan (of wilt) voeren, dan stort de hele economie in elkaar, evenals hun status als 'wereldmacht'.
Ze gebruiken de poppenkast Noord Korea om zo te zorgen dat alles door gaat.
Noord Korea is geen vijand. Ze doen gewoon hun eigen ding. Het stoort mij dat de VS constant de pechduif gooit naar Noord Korea.

pi_172232097
VS ist hypocriet, hebben zelf weet ik hoeveel kernwapens.... Maar zijn bang dat Noord Korea er ook heeft...
pi_172232197
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 00:29 schreef Diqiu-Long het volgende:
VS ist hypocriet, hebben zelf weet ik hoeveel kernwapens.... Maar zijn bang dat Noord Korea er ook heeft...
Amerika heeft helemaal geen kernwapens, daarom zijn ze ook jaloers op NK.
pi_172232227
Interessante gedachtegang
  † In Memoriam † vrijdag 7 juli 2017 @ 00:44:51 #5
88815 The_Emotion
98.3
pi_172232344
Noord Korea is dan ook het land van melk en honing, waar men in harmonie leeft en de Grote Leider scheten laat met bloemetjesgeur, zelfs zonder een anus te beschikken.
Dan snap ik ook wel dat de VS erg jelly is en er alles aan doet om Noord Korea in kwaad daglicht te stellen.

"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  vrijdag 7 juli 2017 @ 02:22:49 #6
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_172233533
:o tvp
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_172233938
Noord-Korea bezit een weelde aan grondstoffen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172234036
Allemaal uitgewerkt door Henry Kissinger. :Y
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:57:19 #9
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_172239482
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 06:22 schreef Jordy-B het volgende:
Noord-Korea bezit een weelde aan grondstoffen.
Steenkool. Het nieuwe zwarte goud? :D

Ik zou zeggen TS; ga er op vakantie en neem een leuk souvenir mee! Probeer vooral om niet met een georganiseerde bustour te gaan, maar huur een auto, pak de fiets en ga erop uit! ^O^

Stuur je een kaartje?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')