Goede omschrijvingquote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Joris spreekt samenvattingen in alsof ze live zijn en spreekt live alsof het een samenvatting is.
Wie had er dan voor die zege gereden? De man die het beste kan aankomen had geen mannen meer in die groep...quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder Calmejane vrees ik dat het peloton mocht sprinten om de zege.
Betancur zat toch niet alleenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie had er dan voor die zege gereden? De man die het beste kan aankomen had geen mannen meer in die groep...
Dan denkt iedereen dat er mogelijkheden voor ritwinst zijn. Was nog best wel een grote groep.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie had er dan voor die zege gereden? De man die het beste kan aankomen had geen mannen meer in die groep...
Van mij mogen ze Herbert en Maarten vervangen door Danny Nelissen en Michael Boogerd/Stef Clement/iets andersquote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Joris is een vervelende act. Ik hoop dat Herbert en Maarten minstens 80 worden.
Da's waar en Orica had ook nog wel mannen (hebben sowieso veel mannen die goed aan kunnen komen)quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan denkt iedereen dat er mogelijkheden voor ritwinst zijn. Was nog best wel een grote groep.
Die is gestoken door een wesp las ikquote:
Daar had Johan Museeuw soms ook last van.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Die is gestoken door een wesp las ik
Lijkt me een stratenmakerquote:
Rob Harmeling is stratenmaker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |