Die overwinning in Mende kijk ik nog wel eens terug, heerlijk bizar.quote:
Hoe hij in de Dauphine die twee Katusha's verrast is ook fantastisch..quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die overwinning in Mende kijk ik nog wel eens terug, heerlijk bizar.
Sloeg helemaal nergens op...toen fronste ik toch enigszins mijn wenkbrauwen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
1 WIGGINSBradleySky Procyclingquote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
God ja dat was ook geniaal, opeens kreeg je dat beeld, en dan die koppen van die Russenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:01 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hoe hij in de Dauphine die twee Katusha's verrast is ook fantastisch..
Misschien kan hij nu met de medicijnen redelijk functioneren en is hij daar tevreden meequote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:01 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind dit een ietwat apart verhaal. Wel nuchter en tevreden maar toch depressief
Ik was echt geschokt. Heel benieuwd wat hij toen allemaal in zijn aderen had stromen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sloeg helemaal nergens op...toen fronste ik toch enigszins mijn wenkbrauwen.
twee maanden later De Gendt op de Stelvio. Goed spul hadden ze toen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sloeg helemaal nergens op...toen fronste ik toch enigszins mijn wenkbrauwen.
Een arts in dienst die geen arts was.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
twee maanden later De Gendt op de Stelvio. Goed spul hadden ze toen.
Zou goed kunnen, maar hij zei ook dat hij bij Astana tevreden wasquote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:03 schreef komrad het volgende:
[..]
Misschien kan hij nu met de medicijnen redelijk functioneren en is hij daar tevreden mee
HilarioGod had toen idd prima spulquote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Geen mensen met gediagnosticeerde depressie om je heen?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:01 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind dit een ietwat apart verhaal. Wel nuchter en tevreden maar toch depressief
Paar jaar eerder hadden ze nog Dr EPO Janssen, die Johnny deed vliegen in de Vuelta.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nope. Dus het kan ook heel goed aan mij liggenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:05 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Geen mensen met gediagnosticeerde depressie om je heen?
Met z'n voormalige schoonbroer/goede vriend over een bedrijfspand toch?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:05 schreef Ericr het volgende:
Er was nog wel iets meer dan alleen het zware profleven. Er lopen/liepen ook nog twee rechtszaken op zakelijk gebied.
hij maakt onderscheid tussen het wielrennen en zijn omstandighedenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar hij zei ook dat hij bij Astana tevreden was
toch vind ik dat hij het goed doet, het is geen gemakkelijk onderwerpquote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Lieuwe lijkt me sowieso niet zo'n prater over dit soort dingen.
Dat wel.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:07 schreef komrad het volgende:
[..]
toch vind ik dat hij het goed doet, het is geen gemakkelijk onderwerp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |