Waarschijnlijk ruikt mijn adem naar een uitgedrukte asbak op dit moment.quote:Op donderdag 6 juli 2017 03:36 schreef devzero het volgende:
Als je je tanden maar poets. Geen vieze adem in dit topic
keelpijn van hier tot daar die me wakker houdt.quote:
Ah dat is echt fucked up. Ik vind keelpijn echt zo vervelend.quote:Op donderdag 6 juli 2017 03:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
keelpijn van hier tot daar die me wakker houdt.
Sigaretten waren op en nu moest je de asbak maar leeg likken?quote:Op donderdag 6 juli 2017 03:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ruikt mijn adem naar een uitgedrukte asbak op dit moment.
Zoiets.quote:Op donderdag 6 juli 2017 03:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Sigaretten waren op en nu moet je de asbak maar leeg likken?
ik moet nu niet aan hoesten denkenquote:Op donderdag 6 juli 2017 03:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah dat is echt fucked up. Ik vind keelpijn echt zo vervelend.
Ik kan even niet kiezen wat ik vervelender vind.. Keelpijn of hoesten.
Ooooit, toen ik nog rookte en nog studeerde, heb ik dat af en toe wel moeten doen: de peuken uit de asbak halen en een nieuwe sigaret maken. Want 4 uur en niets open en je wilt nog wel wat roken. Wat was dat smerigquote:Op donderdag 6 juli 2017 03:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoiets.
Nee grapje. (Hoewel je wel kan ruiken denk ik dat ik genoeg rook)
Maar alleen tijdelijk. Daarna moet je gewoon weer hoesten.quote:Op donderdag 6 juli 2017 03:41 schreef Pharkus het volgende:
Vroeger 'hielp' dat gerookte nog wel om de keelpijn te verzachten.
Preciesquote:Op donderdag 6 juli 2017 03:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar alleen tijdelijk. Daarna moet je gewoon weer hoesten.
Dat heb ik echt nog nooit gedaan in de afgelopen 11 jaar. Ga ik ook echt niet doen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 03:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ooooit, toen ik nog rookte en nog studeerde, heb ik dat af en toe wel moeten doen: de peuken uit de asbak halen en een nieuwe sigaret maken. Want 4 uur en niets open en je wilt nog wel wat roken. Wat was dat smerig
Heh wat? Fles whiskey leegdrinken is geen slecht idee?quote:Op donderdag 6 juli 2017 03:48 schreef Pharkus het volgende:
Drupje whiskey is misschien geen slechte deal voor mijn keel
Whiskey + honing + citroensap. Moet je alleen geen dure whiskey voor gebruikenquote:Op donderdag 6 juli 2017 03:48 schreef Pharkus het volgende:
Drupje whiskey is misschien geen slechte deal voor mijn keel
Heb de rest niet en een beetje surrogaat whiskeyquote:Op donderdag 6 juli 2017 03:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Whiskey + honing + citroensap. Moet je alleen geen dure whiskey voor gebruiken
Cognac achtig https://m.facebook.com/13(...)333/483755978419961/quote:
Kopke ken ik van de port, ik wist niet dat ze ook gedestileerd maakten. Ik zou zeggen proost.quote:Op donderdag 6 juli 2017 03:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Cognac achtig https://m.facebook.com/13(...)333/483755978419961/
Trusten.quote:Op donderdag 6 juli 2017 03:59 schreef devzero het volgende:
* devzero gaat ook slapen
Trusten iedereen.
Ik wel hoor, hoewel ik zo ook onder de wol ga.quote:
Ik bedoelde de keelpijn eigenlijk.quote:Op donderdag 6 juli 2017 04:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik wel hoor, hoewel ik zo ook onder de wol ga.
nog steeds kut, de booze krijg ik ook amper weg.quote:Op donderdag 6 juli 2017 04:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik bedoelde de keelpijn eigenlijk.Ik ga zo ook maar eens denk ik.
Ik hoop voor je dat het morgen wat beter is.quote:Op donderdag 6 juli 2017 04:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
nog steeds kut, de booze krijg ik ook amper weg.
thanks, zal toch wel, zoiets duurt nooit lang.quote:Op donderdag 6 juli 2017 04:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het morgen wat beter is.
Loop er soms wel dagen mee rond.quote:Op donderdag 6 juli 2017 04:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
thanks, zal toch wel, zoiets duurt nooit lang.
Van mijn opaquote:Op donderdag 6 juli 2017 07:22 schreef HerrFritz het volgende:
Hoe kom jij aan je naam pharkus. En niet zeggen van je ouders. Want dat geloof ik niet
jouw naam is 20 jaar oud. Doe je goedquote:
Kwam uit dezelfde studio, Sierra games.quote:Op donderdag 6 juli 2017 07:29 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
jouw naam is 20 jaar oud. Doe je goed
Dit spel heb ik niet gespeeld Larry echter wel
en toch begon je er mee. Vanwaar deze aandrang? Kon je al een paar dagen niet püpen?quote:
Je moet ook niet in slaap vallen tijdens je werkquote:Op donderdag 6 juli 2017 08:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Vanacht wakker geworden door wat onweer leek, was het weer een plofkraak...
Hahaha, het moet ook altijd op die ongure tijden.quote:Op donderdag 6 juli 2017 08:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je moet ook niet in slaap vallen tijdens je werk
Zolang het maar geen plofkip is.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2017 01:37 schreef Pg_up het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 298 posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |