Ja die ken ik niet, maar die rechts is wel bekend van Baantjer volgens mij.quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:52 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Dat is die man rechts ja. Ik wil links weten
ja bedankt. Dat weet ik nu. Nu links nogquote:Op woensdag 5 juli 2017 20:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja die ken ik niet, maar die rechts is wel bekend van Baantjer volgens mij.
Angela bamischijfquote:Op woensdag 5 juli 2017 20:53 schreef KoningPils het volgende:
[..]
ja bedankt. Dat weet ik nu. Nu links nog
Volgens mij heette die Vledder hoor.quote:
Is dat niet Victor ofzo, van Baantjer?quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Volgens mij heette die Vledder hoor.
Ja dacht het wel, hij werkte ook samen met een Surinamer bij de politie of zo.quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Is dat niet Victor ofzo, van Baantjer?
Ja HIJ wel ja! Nu links nog.quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Hij heeft ook wat gedaan in flikken Maastricht lees ik.
met hommo's?quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Hij heeft ook wat gedaan in flikken Maastricht lees ik.
Neuh dat zal wel in flikker Rotterdam geweest zijn.quote:
Ah ja dat is waar, wat een Wereldvent is het toch.quote:
Nee, Lucky Letters, niet Lingoquote:Op woensdag 5 juli 2017 21:01 schreef Pharkus het volgende:
Deed die linker Lingo niet? Met dat waggeltje?
Die linker? Aangetrouwd misschien.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Is het trouwens familie van Mathijs van DWDD?
Ze delen de zelfde achternaam zag ik, misschien aangetrouwd dan inderdaad.quote:
Of broeder van een andere moederquote:Op woensdag 5 juli 2017 21:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze delen de zelfde achternaam zag ik, misschien aangetrouwd dan inderdaad.
Waar moest je Victor voor hebben trouwens?quote:
Ja geen idee, weet alleen dat hommels het niet mogen of zo.quote:
Dat een wijf je leven bepaalt, zoals je moeder.quote:
Ik wist wel dat het een collega van de Cock met cé ó cé ká is.quote:
Nee niet Wolfs maar die rechterquote:Op woensdag 5 juli 2017 21:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het een collega van de Cock met cé ó cé ká is.
huh hij was agent toch?quote:
Wie, Angela Schijf?quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het een collega van de Cock met cé ó cé ká is.
Ja, hoorde net dat het ook nog een rechter is, die man kan alles.quote:
Ja dat is haar. Over een paar minuten een nieuw raadseltje. Niks posten en dan komt er een raadsel aan.quote:
Over wie gaat het nu?quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, hoorde net dat het ook nog een rechter is, die man kan alles.
Ja dat is haar. Over een paar minuten een nieuw raadseltje. Niks posten en dan komt er een raadsel aan.quote:
Die ene van Baantjer, die met een surinamer werkt.quote:
Niet iedere donkere is een Sylvana adept of komt uit Suriname.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die ene van Baantjer, die met een surinamer werkt.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niet iedere donkere is een Sylvana adept of komt uit Suriname.
Oh, Victor Reinier. Dat is toch die man uit Baantjer?quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die ene van Baantjer, die met een surinamer werkt.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niet iedere donkere is een Sylvana adept of komt uit Suriname.
Zou je deze quote willen wijzigen, anders krijgen we Simons achter ons aan.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:14 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Oh, Victor Reinier. Dat is toch die man uit Baantjer?
je kan het ook anders zienquote:Op woensdag 5 juli 2017 21:07 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat een wijf je leven bepaalt, zoals je moeder.
Dat zei ik ongeveerquote:Op woensdag 5 juli 2017 21:16 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
je kan het ook anders zien
een middenweg met de liefde van je leven waarmee je in constante onderhandelmode zit![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:16 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
je kan het ook anders zien
een middenweg met de liefde van je leven waarmee je in constante onderhandelmode zit![]()
quote:
En de vader bedacht pas aan de opratietafel dat die zijn zoon niet kon oplappen omdat die bezopen was, hence het ongeluk.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Er was een andere man bij het ongeluk betrokken, die is overleden; de vader kon gewoon zijn zoon fixen.
De ladder zit vast aan het schip, dus het water raakt de bovenste nooit?quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:18 schreef Pg_up het volgende:
Een schip ligt aan de pier. Vanaf de reling hangt een touwladder naar beneden. De onderste tree van de touwladder raakt het water. De touwladder is 30 cm breed, 270 cm lang en elke tree is 1 cm dik zit 34 cm van een andere tree vandaan. Als het vloed wordt, stijgt het water met 15 cm per uur. Hoe lang duurt het voordat het water de bovenste tree van de ladder raakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |