abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 juli 2017 @ 09:16:21 #26
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_172261869
Geef die gasten zoiezo geen ruimte op tv !!!! :r
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_172262319
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 08:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Volgens elk van de grote geloven zijn homo's minderwaardig. Of het nu islam, christendom of jodendom is.

Ben je dan hypocriet als je daar afstand van neemt maar het overgrote deel van het geloof waar je wel achter staat omarmt?

Het lijkt me juist goed als je zelf bepaalt waar je wel en niet in gelooft en je heilige geschriften of preekmeneren slechts volgt op de grootste gebieden waar je het er mee eens bent. Maar blijkbaar ben je hier hypocriet als je voor jezelf nadenkt. Het merendeel van Nederland is nog altijd godsdienstig, een nog groter deel gelooft wel wat maar de ruime meerderheid is ook gewoon voor het homohuwelijk. Land vol hypocrieten volgens jou?
Volgens mij vergeet je het Hindoeisme bij de grote geloven.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zaterdag 8 juli 2017 @ 09:52:55 #28
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_172262377
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 09:47 schreef marsan het volgende:

[..]

Volgens mij vergeet je het Hindoeisme bij de grote geloven.
Daar mag je lekker homo zijn, als je maar braaf in je gearrangeerde huwelijk stapt :')
Laffe huichelaar
pi_172262642
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 09:52 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Daar mag je lekker homo zijn, als je maar braaf in je gearrangeerde huwelijk stapt :')
Ja, punt blijft dat je het hebt over alle grote godsdiensten en een van de grootsten niet noemt. En dan kun je dat gewoon toegeven of als een op zn te klein pikkie getrapt kleutertje verder onzin roepen natuurlijk.
Maar laat eens zien waar staat dat een geaarrangeert huwelijk van het het geloof uit moet?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zaterdag 8 juli 2017 @ 10:41:23 #30
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_172263118
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 10:08 schreef marsan het volgende:

[..]

Ja, punt blijft dat je het hebt over alle grote godsdiensten en een van de grootsten niet noemt. En dan kun je dat gewoon toegeven of als een op zn te klein pikkie getrapt kleutertje verder onzin roepen natuurlijk.
Maar laat eens zien waar staat dat een geaarrangeert huwelijk van het het geloof uit moet?
Islam en christendom zijn de grootste religies bij ons. Het jodendom pakte ik erbij omdat dat in het verleden veel invloed heeft gehad in Nederland. Zowel het jodendom als het hindoesme heeft in Nederland weinig voet aan de grond.

Als je meer wil weten over het gearrangeerde huwelijk wat in die cultuur vaker voorkomt dan welke andere cultuur in Nederland, zou ik als ik jou was het internet gebruiken. Of gewoon eens in en om Den Haag gaan kijken.

Verser vraag ik me af waarom we het nu ineens zo uitgebreid over hindoes moeten hebben? Totaal offtopic
Laffe huichelaar
pi_172283054
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 10:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Islam en christendom zijn de grootste religies bij ons. Het jodendom pakte ik erbij omdat dat in het verleden veel invloed heeft gehad in Nederland. Zowel het jodendom als het hindoesme heeft in Nederland weinig voet aan de grond.

Als je meer wil weten over het gearrangeerde huwelijk wat in die cultuur vaker voorkomt dan welke andere cultuur in Nederland, zou ik als ik jou was het internet gebruiken. Of gewoon eens in en om Den Haag gaan kijken.

Verser vraag ik me af waarom we het nu ineens zo uitgebreid over hindoes moeten hebben? Totaal offtopic
Cultuur, je zegt het zelf al. Je kunt je nog wel meer bochten proberen te wringen, maar feitelijk blaat je onzin.
Mss dat simpele zielen met te kleine pikjes het verschil niet kennen tussen cultuur en religie. Maar mss kun je daar eens wat over lezen. Het internet staat er vol mee.

Verder schreef je 'elk van de grote geloven'. Niets over de grootste religies in NL. Maar dit was wss wederom een mislukte poging om je ongelijk te ontkennen en je korte pikje te compenseren.

Totaal off topic idd. Je had gewoon je fout toe kunnen geven en het was klaar.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 23:56:24 #32
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_172283313
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 23:44 schreef marsan het volgende:

[..]

Cultuur, je zegt het zelf al. Je kunt je nog wel meer bochten proberen te wringen, maar feitelijk blaat je onzin.
Mss dat simpele zielen met te kleine pikjes het verschil niet kennen tussen cultuur en religie. Maar mss kun je daar eens wat over lezen. Het internet staat er vol mee.

Verder schreef je 'elk van de grote geloven'. Niets over de grootste religies in NL. Maar dit was wss wederom een mislukte poging om je ongelijk te ontkennen en je korte pikje te compenseren.

Totaal off topic idd. Je had gewoon je fout toe kunnen geven en het was klaar.
Wat jij wil hoor vriend. Als jij en je penislengte-obsessie je dan beter voelen vind ik het allemaal best. kunnen we dan nu weer ontopic?
Laffe huichelaar
  zondag 9 juli 2017 @ 00:31:40 #33
469185 DJ11
Radio 49
pi_172284007
Religie is een vrijbrief om er lustig op los te discrimineren. Iets te veel gelovigen (ongeacht welk geloof) hebben daar een handje van als het ze uitkomt. Omgekeerd verwachten deze figuren wel respect en ontzag voor hun keuze om gelovig te zijn.
  zondag 9 juli 2017 @ 10:32:23 #34
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_172287656
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:16 schreef timbob het volgende:

[..]

Ik denk dat zargon doelt op je taal- en grammaticagebruik wat dat dat van de gemiddelde mbo'er niet overstijgt.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  zondag 9 juli 2017 @ 10:35:29 #35
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_172287713
quote:
8s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 09:16 schreef Rozevla het volgende:
zoiezo
:')
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  zondag 9 juli 2017 @ 11:01:48 #36
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_172288124
Ts had wel gelijk wat betreft Oliehoorn curry. Die is erg vies.
  zondag 9 juli 2017 @ 11:43:45 #37
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_172288914
quote:
14s.gif Op zondag 9 juli 2017 10:35 schreef Zero17 het volgende:

[..]

:')
Je moeder is zoiezo een hoer !!!!!

:B
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_172295603
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 23:56 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat jij wil hoor vriend. Als jij en je penislengte-obsessie je dan beter voelen vind ik het allemaal best. kunnen we dan nu weer ontopic?
wat jij wil. ik herken je compensatiedrang uit de theorie. dus geen obsessie, maar een constatering.
Maar goed, je geeft dus toe dat je fout zit en dan gaan we weer back on topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')