Voor jou is het helemaal geen probleem,zeg het maar gewoon.quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:02 schreef Pg_up het volgende:
Maar je kan echt nog wel prima punten binnenhalen. Het wordt zo alleen moeilijk om mensen als _--_ en magnetronkoffie, die er op het juiste moment bij waren, in te halen. Ik ben me bewust van dit probleem.
Hoezo niet? Omdat ik redelijk hoog in de lijst sta?quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:03 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
Voor jou is het helemaal geen probleem,zeg het maar.
Ik vind het belangrijker om dit spel in goede banen te leiden dan het hebben van een hoge scorequote:
hij heeft groot gelijk, het is ook gewoon verspilde tijd hier.quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:07 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Omdat hij van de ene op de andere dag is verdwenen. Ik mis hem wel.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:09 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
hij heeft groot gelijk, het is ook gewoon verspilde tijd hier.
Alleen voor autisten weggelegd.
Ik wilde jou net als voorbeeld gebruikenquote:Op woensdag 5 juli 2017 20:16 schreef HerrFritz het volgende:
Nou goed ik doe mee vanaf zondagochtend. En ik heb de meeste punten in de ochtend te pakken. 4 dagen... en in de top 10
Haha van mensen die geen leven hebben lol ?quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:17 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Ik wilde jou net als voorbeeld gebruiken.
Nee, ter bewijs dat het in die drukte ook nog mogelijk is veel punten binnen te harkenquote:Op woensdag 5 juli 2017 20:19 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Haha van mensen die geen leven hebben lol ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |