Die cameraman woont niet daar hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij woont daar
Ik woon daar niet, als je daar dan gaat filmen zonder dat je het even communiceert met een aantal bewoners van het kamp, kan je best problemen krijgen..
Ja want ze houden niet van pottenkijkersquote:Op woensdag 5 juli 2017 13:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij woont daar
Ik woon daar niet, als je daar dan gaat filmen zonder dat je het even communiceert met een aantal bewoners van het kamp, kan je best problemen krijgen..
Als hij ritjes door de bergen gaat maken, zie ik hem nog wel een keer verdwijnen in een afgrond.quote:
Gelukkig hebben mensen van't kamp veel zelfspotquote:Op woensdag 5 juli 2017 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Die cameraman woont niet daar hoor.
Je zet die mensen gewoon in een kwaad daglicht door zo te praten, ook al bedoel je het waarschijnlijk lollig (met je: straks schieten ze op me)
Geen wonder dat die mensen je uitkotsen man manquote:Op woensdag 5 juli 2017 13:52 schreef Braddie het volgende:
(Overigens is die Romen ook maar een halve kamper... Hij praat niet als een kamper, hij praat haast Goois manZoals z`n Oma praat rond de 2 minuten zó praten die mensen 9/10x )
Ja, maar loyaliteit is wel een ding hoor, dat zeg je zelf ook in je video daar straksquote:Op woensdag 5 juli 2017 13:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben mensen van't kamp veel zelfspot
quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben mensen van't kamp veel zelfspot
quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Wordt met de dag zieliger en triester, die kiloknaller
quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:11 schreef LurkJeRot het volgende:
Ga gewoon 's avonds live brad, zodat mensen die reguliere uren werken ook kunnen kijken.
Dank.
Kipfiletquote:Op woensdag 5 juli 2017 14:08 schreef Elan het volgende:
Poll: Mijn burrito's maak ik met.........
• kipfiletblokjes
• gehakt
• donaties
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Die komt zodra de oudijzerboer die tegenover zijn moeder woont een exemplaar heeft gevonden dat bestand is tegen zijn ontembare beenkrachten.quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:24 schreef Rectum het volgende:
[..]
Die komt zodra de oudijzerboer die tegenover zijn moeder woont een exemplaar heeft gevonden dat bestand is tegen zijn ontembare beenkrachten.
Ik vraag mij af of hij met die korte beentjes überhaupt bij de trappers kan op een normale fiets.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hij heeft toch veel te sterke beenspieren trapt zo de ketting kapot !!
Zal zonder gekheid wel zoiets moeten worden, wil je niet constant lek rijden. 130 kilo is geen kattepis.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:24 schreef Rectum het volgende:
[..]
Die komt zodra de oudijzerboer die tegenover zijn moeder woont een exemplaar heeft gevonden dat bestand is tegen zijn ontembare beenkrachten.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:30 schreef chroestjov het volgende:
Is er al een gif van het waggelen bij het tankstation?
Of zoiets:quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal zonder gekheid wel zoiets moeten worden, wil je niet constant lek rijden. 130 kilo is geen kattepis.
[ afbeelding ]
Een herenfiets lijkt me sowieso uitgesloten door zijn korte hamstrings.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal zonder gekheid wel zoiets moeten worden, wil je niet constant lek rijden. 130 kilo is geen kattepis.
[ afbeelding ]
Idd mountainbike zou wel prima kunnenquote:Op woensdag 5 juli 2017 14:32 schreef Rectum het volgende:
[..]
Een herenfiets lijkt me sowieso uitgesloten.
Is er al, alleen hij moet gespoten worden, dus weer een kutexcuus om niet te hoeven fietsen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:24 schreef Rectum het volgende:
[..]
Komt goed !quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is er al, alleen hij moet gespoten worden, dus weer een kutexcuus om niet te hoeven fietsen.
Echt
quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is er al, alleen hij moet gespoten worden, dus weer een kutexcuus om niet te hoeven fietsen.
Echt
quote:
Gewoon bij jezelf blijven en lekker zo blijven lopen. Keep it real.quote:
Laat deze beelden een stimulans zijn om straks een rondje te gaan fietsen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:48 schreef Braddie het volgende:
Voor mij lijkt het wel mee te vallen als ik loop, maar wow... Dit terugzien eh...
Nou, ik had niet gedacht dat het echt zo erg zou zijn... Het waggeltje dan.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat denk je hier nou van, Braddie?
No offence je weet (maar miss wel beetje hard), maar je bent ook echt niet gezond. Je benenwagen is niet gebouwd voor zo veel gewicht. Dan krijg je x-benen en ga je waggelen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nou, ik had niet gedacht dat het echt zo erg zou zijn... Het waggeltje dan.
Ik wist wel dat ik een iets wat waggel zou hebben, maar dit is gewoon houterig/stijf waggelen, en is best eh... Kut om te zien..
Tuurlijk weet je wel een beetje van jezelf hoe je loopt, maar ik film mezelf nooit als ik loopDus dat terugkijken doe ik uiteraard ook niet, dit is wel een vieze confrontatie, even zonder grappen;(
En we weten natuurlijk allemaal dat je hier helemaal niks aan gaat doenquote:Op woensdag 5 juli 2017 14:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik een iets wat waggel zou hebben, maar dit is gewoon houterig/stijf waggelen, en is best eh... Kut om te zien..
Tuurlijk weet je wel een beetje van jezelf hoe je loopt, maar ik film mezelf nooit als ik loopDus dat terugkijken doe ik uiteraard ook niet, dit is wel een vieze confrontatie, even zonder grappen;(
Kom op man, het is overduidelijk te zien dat je een stoer loopje probeert te doen voor de camera.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat ik niet gezond ben weet ik absoluut, en dat ik een waggeltje had wist ik ook wel, maar dit is de eerste keer in hele lange tijd dat ik mezelf zie lopen op beeld, en hier schrik op serieus wel hard van..quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
No offence je weet (maar miss wel beetje hard), maar je bent ook echt niet gezond. Je benenwagen is niet gebouwd voor zo veel gewicht. Dan krijg je x-benen en ga je waggelen.
Op de heenweg van de auto naar de BP waggelde hij ook zoquote:Op woensdag 5 juli 2017 14:54 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Kom op man, het is overduidelijk te zien dat je een stoer loopje probeert te doen voor de camera.
Wow, vet stoer.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:20 schreef Moira. het volgende:
Oh ik ook gewoon dik door slotje heen postenmobiel
Richard Koning?quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:07 schreef Elan het volgende:
Het is net zo'n straatmuzikant die bedelt voor geld
O zo, nee ben allang weer weg uit de stream. Vind niks.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:15 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Richard Koning = Elan, aldus de sjet
Ik heb je een time-out gegeven wat lul jequote:Op woensdag 5 juli 2017 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
O zo, nee ben allang weer weg uit de stream. Vind niks.
Hij zei een tijd geleden in de sjet ook al dat hij mij was. Zou wat hij zegt met een flinke korrel zout nemen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:15 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Richard Koning = Elan, aldus de sjet
Haha nee?quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb je een time-out gegeven wat lul je
Zeg je baan gewoon opquote:Op woensdag 5 juli 2017 15:20 schreef Toto69 het volgende:
Braddie ga gewoon vanavond pas live, ik zit op m'n werk
wie betaald dan alle uitkeringen?quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Oeps, iets vergeten. Even terug:
[ afbeelding ]
in principe wel maar ik werk liever voor m'n geld.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:22 schreef MCH het volgende:
[..]
gewoon aanvragen, misschien kom jij er wel voor in aanmerking
hahahaquote:Op woensdag 5 juli 2017 15:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Godver, zo in zwart wit is het net een Laurel en Hardy film.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
trotsquote:Op woensdag 5 juli 2017 15:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
in principe wel maar ik werk liever voor m'n geld.
Ik niet eigenlijkquote:Op woensdag 5 juli 2017 15:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
in principe wel maar ik werk liever voor m'n geld.
Gisteren door TARDIS Mozy Chai en Ober burrito mix gekregen een wortel en een kiwiquote:Op woensdag 5 juli 2017 15:42 schreef terrorsjaak het volgende:
Ontvang je nog wel wat donaties brad?
ik ging van 9 tot 6 naar school (2 in 1 jaar, bikkelen enzo) en daarna wajong omdat het heel slecht ging.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:42 schreef LurkJeRot het volgende:
100% Wajonger zijn, of professioneel uitkeringstrekker van welke vorm dan ook, dat is volgens mij iets waar je in geboren moet zijn. Als je al x jaar gewerkt hebt, word je toch helemaal gek als je ineens maandenlang niks te doen hebt?
Ik althans wel
Ik ben zelf twee keer werkeloos geweest, een keer twee weken, en een keer een maand of 6.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:47 schreef isax het volgende:
[..]
ik ging van 9 tot 6 naar school (2 in 1 jaar, bikkelen enzo) en daarna wajong omdat het heel slecht ging.
ken er ook die van werken naar wajong gingen.
soms heb je weinig keuze, soms vind men het prima zo. niet iedere wajonger is het zelfde.
tis een beetje zoals zomervakantie alleen dan heel saai en stom.
Live kookvlog.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:54 schreef Rectum het volgende:
Maar vanavond kunnen we dus eindelijk weer een kookvlog verwachten?
Ik hoorde op een livestream dat hij al eens een periode heeft gehad waarin hij afviel tot rond de 90 kilo (?), dus ik denk dat als hij calorieën gaat tellen hij prima gewicht kan verliezen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Realiteit. Of denk je dat braddie dit niet al jaren zegt?
Nee, was wel de bedoeling, maar ik wacht tot van't weekend.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:54 schreef Rectum het volgende:
Maar vanavond kunnen we dus eindelijk weer een kookvlog verwachten?
2011 was ik 88 kilo (Kwam ik vanaf +- 108) 2014 was ik 91 (Kwam ik vanaf 114) En nu eh ja..quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:58 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Ik hoorde op een livestream dat hij al eens een periode heeft gehad waarin hij afviel tot rond de 90 kilo (?), dus ik denk dat als hij calorieën gaat tellen hij prima gewicht kan verliezen.
het is ook niet leuk vind ik maar zijn mensen die heel moeilijk doen zodat ze niet hoeven te gaan werken dus er is een doelgroep die het een feest vind.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:52 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik ben zelf twee keer werkeloos geweest, een keer twee weken, en een keer een maand of 6.
Ik vond er geen reet aan. De eerste paar dagen inderdaad, maar daarna zit je maar te niksen want al je vrienden werken wel gewoon overdag. En als ze dan vrij zijn, heb je geen cent te makken om iets leuks te doen, dus is het nog net niks.
Maar inderdaad, zal van persoon tot persoon verschillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |