Dat noemen we hier het oude-vrienden-team. Meeste ex-selectiespelers. De leider heet Capello. Ze houden iedere zomer een Capellotoernooi. En iedere winter zetten ze een wensboom op de markt in het centrum. Veel maten van me.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Binnenkort doe je gewoon mee met het veteranenteam van NIVO.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat noemen we hier het oude-vrienden-team. Meeste ex-selectiespelers. De leider heet Capello. Ze houden iedere zomer een Capellotoernooi. En iedere winter zetten ze een wensboom op de markt in het centrum. Veel maten van me.
En net kaartje van Yvonne en Iteejer gekregen.
"Mary Christmass."
kusjequote:
Kent Ilse je nog?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:14 schreef golfer het volgende:
Fans van The Common Linnets die vanavond om 20:30 optreden in Caprera stonden al om 12:30 voor mijn neus. Hebben een stel gitaren bij zich en spelen allerlei liedjes voor mij.
Tuurlijk. Die komt elk jaar bij ons langs. Rijdt nog steeds in dezelfde auto ook.quote:
Flauw.quote:
Monoquote:
Ik laat mijn dames ook altijd onder de bank zitten. Heel af-en-toe mogen ze daar even vandaan komen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 19:59 schreef Ole het volgende:
Er is een dame bij me in huis komen wonen. Ze zit nog wel onder de bank dus foto volgt later!!!!
Leuke partij met Nadal.quote:
quote:
duurt langquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |