die polo haalt 170? Uhmquote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:48 schreef Rectum het volgende:
170 rijden in een oud koekblik terwijl je de comments op de stream leest.
Ja echt he. Begin me er echt aan te ergerenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:50 schreef Ingolstadt het volgende:
Waar rijdt hij in godsnaam allemaal heen op zo'n dag joh.
Die komt volgens mij nog eens zonder benzine langs de snelweg te staan met dit soort grappenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij had voor 5 euro getankt. Wat logischerwijs vrij snel op was toen hij doelloos door Hilly ging touren.
Of gewoon in de bebouwde kom.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:53 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Die komt volgens mij nog eens zonder benzine langs de snelweg te staan met dit soort grappen
Doet die dat nog steedsquote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:48 schreef Rectum het volgende:
170 rijden in een oud koekblik terwijl je de comments op de stream leest.
Huh wat? Moest de ANWB komen boot Braddie?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heeft iemand het stuk dat hij de lul was met de ANWB? Moet even wat te lachen hebben vandaag.
Ja, zijn tank was leeg.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:57 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Huh wat? Moest de ANWB komen boot Braddie?
Ik mis echt een topshowquote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:57 schreef Rectum het volgende:
Bradley die in een deuk ligt om het uiterlijk van een andere auto.
Als dat niet zo zou zijn, zouden er nu geen 53 mensen mee zitten te kijken.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:56 schreef Geerd het volgende:
Gaat nog een keer helemaal mis met dat streamen en rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |