SPOILER: Hoe werkt discord?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Met of zonder? Voor ¤ 5 aan benzine kom je niet ver in Nederland, daar tank 3 liter en een beetje voor. Dan zit je met boven de minimum afname die veel tankstations hanteren.quote:
Hij had voor 5 euro getankt. Wat logischerwijs vrij snel op was toen hij doelloos door Hilly ging touren.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:43 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Met of zonder? Voor ¤ 5 aan benzine kom je niet ver in Nederland, daar tank 3 liter en een beetje voor. Dan zit je met boven de minimum afname die veel tankstations hanteren.
bij leusden netquote:
Legendarisch.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:48 schreef Rectum het volgende:
170 rijden in een oud koekblik terwijl je de comments op de stream leest.
Meneer auf der Autobahn gewesen?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:48 schreef Rectum het volgende:
die polo haalt 170? Uhmquote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:48 schreef Rectum het volgende:
Ja echt he. Begin me er echt aan te ergerenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:50 schreef Ingolstadt het volgende:
Waar rijdt hij in godsnaam allemaal heen op zo'n dag joh.
Die komt volgens mij nog eens zonder benzine langs de snelweg te staan met dit soort grappenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij had voor 5 euro getankt. Wat logischerwijs vrij snel op was toen hij doelloos door Hilly ging touren.
Of gewoon in de bebouwde kom.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:53 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Die komt volgens mij nog eens zonder benzine langs de snelweg te staan met dit soort grappen
Doet die dat nog steedsquote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:48 schreef Rectum het volgende:
Huh wat? Moest de ANWB komen boot Braddie?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heeft iemand het stuk dat hij de lul was met de ANWB? Moet even wat te lachen hebben vandaag.
Ja, zijn tank was leeg.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:57 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Huh wat? Moest de ANWB komen boot Braddie?
Ik mis echt een topshowquote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:57 schreef Rectum het volgende:
Bradley die in een deuk ligt om het uiterlijk van een andere auto.
Als dat niet zo zou zijn, zouden er nu geen 53 mensen mee zitten te kijken.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:56 schreef Geerd het volgende:
Gaat nog een keer helemaal mis met dat streamen en rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |