Toen het in handen kwam van Thermen Holiday vond ik het echt met grote schreden achteruit gaanquote:Op donderdag 4 juli 2019 12:53 schreef _Hestia_ het volgende:
Oeh dat is echt een fijne sauna, vaak geweest toen ik nog in Almelo woonde. Wist niet dat hij nu dicht was.
Thanks.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Een tip voor goedkope entree bij Thermen Soesterberg, Berendonck, Bussloo en Bad Nieuweschans. Het welnesspakket bij Scoupy bestellen voor ¤15,95, daar zit een entreevoucher voor 1 persoon in
Ik vond het erg fijn in Thermen Berendonck. Het lijkt wel ontzettend op Thermen Soesterberg dus als je iets heel nieuws zoekt krijg je dat niet.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:05 schreef Chupke het volgende:
Elysium en Bussloo🤗 Heeeelijk.. veel variatie en ruimte. Ik vond de keuken van Elysium wel wat minder, weinig keus en het restaurant ziet er wat gedateerd uit, past totaal niet bij de sauna. Bussloo daarentegen top.
Ben ook heel benieuwd naar thermen berendonck.
Nee nog niet, ben ook erg benieuwd! Klinkt veelbelovendquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:30 schreef Joenes het volgende:
Is er iemand al in de nieuwe sauna in Oosterhout geweest? Ziet er ook goed geweest. SpaOne heet ie.
De sauna zou juist heel verfrissend zijn en het normaalbeeld wat kunnen oppoetsen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:55 schreef Isabeau het volgende:
Past wel bij de nieuwe preutsheid. Heel Amerikaans eigenlijk.
Ja precies juist daar krijg je een mooi realistisch beeld.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De sauna zou juist heel verfrissend zijn en het normaalbeeld wat kunnen oppoetsen.
Ben zelf nog nooit naar een badkledingdag geweest. Toch is daar, zeker in bepaalde delen van het land, wel veel animo voor schijnbaar. Bij Spa Zuiver (Amsterdamse Bos), hebben ze tegenwoordig elke dinsdag en donderdag badkledingdag, en in sommige periodes gooien ze de woensdag er ook nog bij. Laatst was ik bij Spa Sereen, en daar hebben ze helemaal geen badkledingdagen! Wist niet eens dat dat nog bestond. Echt schitterend daar. Ook een hoop mannen en vrouwen tussen de 20 en 30 jaar. Verbaasde me hoe open en bloot iedereen daar gewoon liep zonder schaamte of handdoekjes om.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:41 schreef _Hestia_ het volgende:
Badkledingdagen winnen terrein bij sauna’s: ‘Bloot is niet meer wat de mensen willen’
Nou ik moet er zelf niet aan denken om de hele dag badkleding te dragen in de sauna. Bij m'n gewone zwembad zit ook een sauna waar ik soms inga, maar ik vind dat echt niet fijn. Laat staan de hele dag met een natte bikini waarin je zweet.
En ik vind juist dat er op een gewoon strand/zwembad met badkleding meer bekeken en "gekeurd" wordt dan in de sauna. Maar dat ligt misschien ook aan de sauna's waar ik heen ga. De Zwaluwhoeve mijd ik juist als de pest.
Maar wel jammer dat veel jongeren vooral zich zo onzeker voelen en schamen voor hun lichaam en daarom niet naakt durven. Dat is juist iets waar je je in de sauna niet druk om hoeft te maken vind ik. Daar kom je om lekker te ontspannen, wat voor lichaam je ook hebt.
Helemaal mee eens! Alleen bepaalde lichaamsdelen kan niet naar gekeken wordenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:52 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik las het ook. En ik ga dus nooit meer naar de Zwaluwhoeve. Als daar vier dagen per week mensen in hun zwemkleding zitten, wordt het niet schoner.
Maar ik snap het gewoon niet, in badkleding wordt er meer gekeken.
Heel erg moslim vooral ook, met na het sporten in onderbroek douchen, met onderbroek onder je zwembroek het zwembad in etc.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:55 schreef Isabeau het volgende:
Past wel bij de nieuwe preutsheid. Heel Amerikaans eigenlijk.
Ja, ook, maar ook een product van de cultuur waarin iedereen tegenwoordig een foto- en filmcamera bij zich heeft. Dus ook in kleedkamers. En tieners en bloot is wel een dingetje, zeker als je klasgenoten filmopnames van je gaan maken. Op het internet is zoiets zo verspreid natuurlijk. Daarom ook niet zo gek dat er niet meer bloot gedoucht wordt op de middelbare school na het sporten.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Heel erg moslim vooral ook, met na het sporten in onderbroek douchen, met onderbroek onder je zwembroek het zwembad in etc.
En die werd er niet meteen uit gegooid? Hoef je in Nijmegen in de sauna niet te proberen, sta je meteen buiten.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:07 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Vorige week zat er een vrouw uitgebreid met haar telefoon te spelen in de kleedkamer van Bussloo. Daar kun je met de kop toch niet bij?
*draait ipad om*quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:39 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij zit er op een iPad ook geen foto of filmcamera. Ik heb een android tablet en daar zit dat ook niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |