Drie weken eruit geweest, heb ik nog wat gemist?quote:Op maandag 14 augustus 2017 10:35 schreef Norrage het volgende:
Weekje eruit, wat waren de releases van vorige week?
Grizzly Bear heeft er ook al vier de wereld ingeslingerd.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:43 schreef kciR het volgende:
Ja, dat is sowieso een trend die veel bands tegenwoordig toepassen. Arcade Fire deed het ook. Gorillaz met zelfs vier nummers in een keer. Gevaar is dat alle goede nummers al uitgebracht zijn en de rest van het album alleen nog maar vulmateriaal is..
Ik vind 't begin en einde van die plaat tof. Middenstuk niet, helaas.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:38 schreef Norrage het volgende:
Jen Cloher, wat een heerlijke plaat zeg
QFTquote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:38 schreef Norrage het volgende:
Jen Cloher, wat een heerlijke plaat zeg
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:24 schreef Grobbel het volgende:
LCD Soundsystem zou vandaag overigens ook een nummer van het nieuwe album online gooien.
en een vervelende stem imhoquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Op zich wel een ok nummer maar wat heeft die vent altijd een ontzettende lap tekst....
begin = eerste 2 nummers, de laatste 2 nummers vind ik weer niet bijzonder.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:24 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik vind 't begin en einde van die plaat tof. Middenstuk niet, helaas.
En het concertquote:Op donderdag 17 augustus 2017 08:28 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dit is zo'n lekker nummer. Zin in die plaat.
Ik heb ze al 2x op Lowlands gezien en 2x geweldigquote:Op donderdag 17 augustus 2017 13:30 schreef Tchock het volgende:
Heerlijk nummerIk kijk ook enorm uit naar het concert. LCD Soundsystem staat bovenaan mijn band-bucketlist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |