Arnhem wil Ahmed Marcouch als burgemeesterquote:Ahmed Marcouch (PvdA) is maandag voorgedragen als nieuwe burgemeester van Arnhem. De 51-jarige Marcouch volgt Herman Kaiser (CDA) op, die zijn ambt om gezondheidsredenen moest neerleggen. Sindsdien is Boele Staal (D66) waarnemend burgemeester in Arnhem.
Marcouch was van 2010 tot 2017 lid van de Tweede Kamer. Het is de bedoeling dat hij op 1 september aantreedt in Arnhem.
De aanbeveling van de Arnhemse raad gaat naar de minister van Binnenlandse Zaken. Die doet, als er geen bezwaren zijn, een voordracht aan de koning, die vervolgens de benoeming bekrachtigt.
Stadsdeelvoorzitter van Amsterdam-West is niet bepaald voor watjes.quote:Op maandag 3 juli 2017 23:51 schreef Morendo het volgende:
Zijn enige bestuurservaring is een Fiat Punto.
Zo, zo, een echte elite auto dus.quote:Op maandag 3 juli 2017 23:51 schreef Morendo het volgende:
Zijn enige bestuurservaring is een Fiat Punto.
Ik ben Arnhemmer en ik zou op 'm stemmen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:16 schreef DrDentz het volgende:
Dat zo'n man daar geforceerd geïnstalleerd wordt. Als je de bevolking van Arnhem laat stemmen staat Marcouch op plek 200 ofzo. Wat heeft hij uberhaupt met Arnhem?
Maar jij mag niet stemmen van je bewindvoerder.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben Arnhemmer en ik zou op 'm stemmen.
Dat. Maar een burgemeester hoeft ook geen intellectueel zwaargewicht te zijn, een goede bestuurder die op de belangrijke momenten zich een vaardig bestuurder toont en die knopen durft te hakken lijkt me belangrijker. Wolfsen of Cohen waren behoorlijk intellectueel, maar goede burgemeesters? Aboutaleb is ook geen intellectueel zwaargewicht.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:17 schreef Morendo het volgende:
Hij lijkt me geen kwaaie vent, maar wel een intellectueel lichtgewicht. En wat is zijn band met Arnhem?!
Cohen geen goede burgemeester? Werd hij niet nr 1 vd wereld ofzo?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:22 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Dat. Maar een burgemeester hoeft ook geen intellectueel zwaargewicht te zijn, een goede bestuurder die op de belangrijke momenten zich een vaardig bestuurder toont en die knopen durft te hakken lijkt me belangrijker. Wolfsen of Cohen waren behoorlijk intellectueel, maar goede burgemeesters? Aboutaleb is ook geen intellectueel zwaargewicht.
Denk dat marchouch het nog wel eens aardig kan doen. En een mooie zoete wraak op haters zoals salahhedine etc. nadat hij niet in de kamer kwam.
Owh, je doet gewoon alsof je niet weet hoe steden aan hun burgemeesters komen. Kan natuurlijk, maar tsja..quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:24 schreef DrDentz het volgende:
Zou er dan in de wijde omtrek van Arnhem geen man te vinden zijn met een hart voor die stad, die het dialect verstaat, die daar burgemeester kan spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |