Een slangpilaar? De huidige wartel evt. inspuiten met een olie spray en met passende sleutel losdraaien. Btw draai je wel de goede kant op? Van bovenaf gezien naar links (met de wijzers van de klok mee). Vrouwen doen dat weleens verkeerd.quote:
Geprobeerd met een waterpomptang en een goede baco.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:38 schreef Nixxor het volgende:
Wat voor tang heb je?
Heb je het al geprobeerd met een steeksleutel of baco? Eventueel met een waterpomptang?
Heb je misschien een foto? dan kunnen we de situatie beter inschatten.
Waterpomptang is uit den boze, bahco ook niet het beste. Beter steeksleutel.quote:Op maandag 3 juli 2017 21:04 schreef Loekie1 het volgende:
Geprobeerd met een waterpomptang en een goede baco.
Kan kruipolie helpen of liever siliconenspray?
waarschijnlijk is het nu te laat voor de steeksleutelquote:Op maandag 3 juli 2017 21:06 schreef blomke het volgende:
[..]
Waterpomptang is uit den boze, bahco ook niet het beste. Beter steeksleutel.
Siliconenspray kan. Als het maar bruist. Azijn kan ook i.v.m. evt. kalk.
Vrees ik ook. Blijft het punt van "de goede kant opdraaien".quote:Op maandag 3 juli 2017 21:07 schreef rulerofdeath het volgende:
waarschijnlijk is het nu te laat voor de steeksleutel
Cola overheen flikkeren tegen roestaanslag.quote:
Ook nooit weg.quote:
Bij mij zat zo'n kreng er ook op, had er uiteindelijk een Engelse maat steeksleutel voor nodig. De 'gewone' 24 draaide 'ie nét door. Geloof dat het maat 15/16inch was, maar weet het niet 100% zeker meer.quote:Op maandag 3 juli 2017 21:53 schreef Loekie1 het volgende:
Het is deze moer:
[ link | afbeelding ]
Ik heb er net antikalk opgedaan maar dat doet niet veel waarschijnlijk. Hij heeft vlakjes waar geen enkele tang tot nu toe grip op krijgt.
Ik zal er vannacht eens een plastic zak met schoonmaakazijn omheen binden.
Hij moet eraf want het kraanslangetje valt er nu steeds van af.
Naar rechts toch?quote:Op maandag 3 juli 2017 23:01 schreef blomke het volgende:
Durf het bijna niet te vragen, maar hoe zit het nou met de draairichting?
Hier was ik al bang voor.......linksomquote:
Als je de kraan van bovenaf bekijkt met de klok mee, dus met je rechterhand trekken, als je onder de kraan ligt en de perlator inkijkt tegen de klok in.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |