SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerlijk gezegd denk ik dat er gewoon even een mindere lichting is. We zien bij Feyenoord eerlijk gezegd ook wel vaak dat talenten omhoog worden geschreven, dat ze groter worden gemaakt dan ze zijn.quote:Op maandag 3 juli 2017 18:39 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Is deze lichting dan gewoon zo slecht of krijgen ze echt geen kans meer?
Voor 15 miljoen moet je kingkong altijd van de hand doen natuurlijk. Het lijkt wel of iedereen dit nu met verbazing aanschouwd. Je bent kampioen van Nederland, natuurlijk wordt je elftal leeg gekocht. Zo vreemd is dit toch niet.quote:Op maandag 3 juli 2017 18:38 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dit.. Van Geel mag wel een heeeel goed plan klaar hebben liggen.
Heeft niks met omhoog geschreven te maken, maar dat ze zich niet door ontwikkelen. De spelers die je opnoemt waren niet alleen bij ons grote talenten, maar stonden op veel lijstjes van grote clubs. En terecht, want in hun team lieten ze toen echt heel veel zien.quote:Op maandag 3 juli 2017 18:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd dat er gewoon even een mindere lichting is. We zien bij Feyenoord eerlijk gezegd ook wel vaak dat talenten omhoog worden geschreven, dat ze groter worden gemaakt dan ze zijn.
Achahbar en Sleegers zouden ook van die geweldenaren zijn bijvoorbeeld. Of Boetiüs, al hoop ik dat hij het alsnog gaat waarmaken natuurlijk.
Het is niet vreemd maar wel klote. Denk dat daar het gros van de reacties vandaan komt.quote:Op maandag 3 juli 2017 18:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor 15 miljoen moet je kingkong altijd van de hand doen natuurlijk. Het lijkt wel of iedereen dit nu met verbazing aanschouwd. Je bent kampioen van Nederland, natuurlijk wordt je elftal leeg gekocht. Zo vreemd is dit toch niet.
twitter:
Zie jij dat laatste daadwerkelijk gebeuren?quote:Op maandag 3 juli 2017 18:52 schreef onlogisch het volgende:
Ach, het is een mooie club voor Kongolo![]()
En laten we wel wezen, het is beter dat ie nu wordt weg gekocht dan op 27 augustus.
15 miljoen voor Karsdorp 15 miljoen voor Kongolo de miljoenen van het CL bal
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat ze de 'vrienden' van Feyenoord snel uitkopen
Curieus..quote:
Eerlijk gezegd niet. Maar mijn inziens moet daar wel de prioriteit liggen. Het is leuk die CL. Maar zelfs met de 5 sterkhouders die we nu kwijt zijn zouden we niet veel potten gaan breken in de CL. Ik vind het belangrijk dat Feyenoord zo snel mogelijk weer volledig op eigen benen staat en volledig eigen baas is. Nu is er toch iedere keer weer het overleg dat nodig is met die investeerders. En het was gewoon een afspraak die gemaakt is, zodra Feyenoord zwarte cijfers zou gaan schrijven zou er linea recta een begin worden gemaakt met uitkopen. Doen dus.quote:Op maandag 3 juli 2017 18:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zie jij dat laatste daadwerkelijk gebeuren?
Helemaal mee eens natuurlijk, maar ik zie het dus ook niet gebeuren. Volgens mij vinden ze het wel prima nu, en zit er een deel bouwvrienden bij die er nu misschien nog niet eens uit willen zolang de eerste paal van het nieuwe stadion nog niet geslagen is. Maar goed, dat is pure suggestieve bullshit van mijn kant.quote:Op maandag 3 juli 2017 18:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet. Maar mijn inziens moet daar wel de prioriteit liggen. Het is leuk die CL. Maar zelfs met de 5 sterkhouders die we nu kwijt zijn zouden we niet veel potten gaan breken in de CL. Ik vind het belangrijk dat Feyenoord zo snel mogelijk weer volledig op eigen benen staat en volledig eigen baas is. Nu is er toch iedere keer weer het overleg dat nodig is met die investeerders. En het was gewoon een afspraak die gemaakt is, zodra Feyenoord zwarte cijfers zou gaan schrijven zou er linea recta een begin worden gemaakt met uitkopen. Doen dus.
Wanneer wil je die schuld, want dat is het, dan inlossen? Mijn inziens doe je dat zo snel mogelijk.quote:Op maandag 3 juli 2017 19:02 schreef Haringkop het volgende:
30 miljoen terugkopen om tussen de 1,5 miljoen voordeel te behalen...
Ik zie liever gewoon fatsoenlijke spelers komen.
Geelgod.quote:Feyenoord gaat werk maken van Ridgeciano Haps. Technisch directeur Martin van Geel heeft zich direct na de transfer van Terence Kongolo gemeld bij AZ.
Dit meldt AZFanpage.nl zojuist. Feyenoord ontvangt een bedrag rond de 15 miljoen euro van AS Monaco voor Terence Kongolo. De Rotterdammers willen met een deel hiervan Haps losweken bij de Alkmaarders.
Feyenoord heeft concurrentie van Ajax. De nummer twee van afgelopen seizoen ziet ook een versterking in Haps. Eerder verschenen er berichten dat Haps tien miljoen euro moet kosten, maar dit werd later ontkend door AZ.
kapoetquote:Op maandag 3 juli 2017 19:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenooord moet nu niet debiel gaan doen met al dat geld...
Ik zeg niet meer als 5 miljoen per speler uitgeven....
Je verdient dat gewoon nooit meer terug hogere verkooptransferbedragen
Haps...ik ben er niet kapoet van...
Ik zie liever dat ze dat beetje bij beetje doen, je zal sportief ook op niveau moeten blijven. Niet weer terugvallen naar de subtop.quote:Op maandag 3 juli 2017 18:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet. Maar mijn inziens moet daar wel de prioriteit liggen. Het is leuk die CL. Maar zelfs met de 5 sterkhouders die we nu kwijt zijn zouden we niet veel potten gaan breken in de CL. Ik vind het belangrijk dat Feyenoord zo snel mogelijk weer volledig op eigen benen staat en volledig eigen baas is. Nu is er toch iedere keer weer het overleg dat nodig is met die investeerders. En het was gewoon een afspraak die gemaakt is, zodra Feyenoord zwarte cijfers zou gaan schrijven zou er linea recta een begin worden gemaakt met uitkopen. Doen dus.
En dan gaat Willems toch plots naar Real Madrid, PSV komt meteen met 10 miljoen en vist hem wegquote:Op maandag 3 juli 2017 19:23 schreef Scrummie het volgende:
Suarez vs Haps komend seizoen. Dat gaat niet goed komen.
Ik hoop met je meequote:Op maandag 3 juli 2017 19:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En dan gaat Willems toch plots naar Real Madrid, PSV komt meteen met 10 miljoen en vist hem weg
genot
Regel dat ffquote:Op maandag 3 juli 2017 19:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En dan gaat Willems toch plots naar Real Madrid, PSV komt meteen met 10 miljoen en vist hem weg
genot
Was er al mee bezigquote:
twitter:Double_Pain twitterde op maandag 03-07-2017 om 19:26:48@JetroWillems_15 Ik zag Florentino Perez vandaag in Eindhoven, ga je toch naar @realmadriden ?? #EPIC reageer retweet
Episch indeeddquote:Op maandag 3 juli 2017 19:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was er al mee bezigtwitter:Double_Pain twitterde op maandag 03-07-2017 om 19:26:48@JetroWillems_15 Ik zag Florentino Perez vandaag in Eindhoven, ga je toch naar @realmadriden ?? #EPIC reageer retweet
Dat psv veel te veel betaalt voor een speler is wel realistisch. Dat Real Madrid die kwibus wil hebben niet.quote:Op maandag 3 juli 2017 19:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
genot
Heel goed als Feyenoord hem haaltquote:Op maandag 3 juli 2017 19:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geelgod.
Ik hoop dat AZ toch weer 10 miljoen vraagt.
Je verward PSV met Ajax, maargoedquote:Op maandag 3 juli 2017 19:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat psv veel te veel betaalt voor een speler is wel realistisch. Dat Real Madrid die kwibus wil hebben niet.
Maar vooralsnog zijn ajax en Feyenoord in de race voor Haps. Als ajax 10 mln wil betalen mogen ze hem vast hebben van Van Geel.
Daar gaat Ajax nooit 10 miljoen euro voor neerleggen. Die doen dat alleen als ze het voor de volle 100% zien zitten in de speler. Überhaupt focussen ze zich ook op het buitenland. Bij Feyenoord bestaat scouting niet, dat weten ze niet eens te spellen.quote:Op maandag 3 juli 2017 19:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat psv veel te veel betaalt voor een speler is wel realistisch. Dat Real Madrid die kwibus wil hebben niet.
Maar vooralsnog zijn ajax en Feyenoord in de race voor Haps. Als ajax 10 mln wil betalen mogen ze hem vast hebben van Van Geel.
Die spits van hun is geen Nederlander hequote:Op maandag 3 juli 2017 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar gaat Ajax nooit 10 miljoen euro voor neerleggen. Die doen dat alleen als ze het voor de volle 100% zien zitten in de speler. Überhaupt focussen ze zich ook op het buitenland. Bij Feyenoord bestaat scouting niet, dat weten ze niet eens te spellen.
Komt op mij meer over alsof die gewoon aangeboden is door een zaakwaarnemer.quote:Op maandag 3 juli 2017 19:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die spits van hun is geen Nederlander he
Pas nou op.quote:Op maandag 3 juli 2017 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar gaat Ajax nooit 10 miljoen euro voor neerleggen. Die doen dat alleen als ze het voor de volle 100% zien zitten in de speler. Überhaupt focussen ze zich ook op het buitenland. Bij Feyenoord bestaat scouting niet, dat weten ze niet eens te spellen.
Ajax heeft geen haast. Riedewald gaat niet zo snel weg, dus dat is nog een optie, maar die zijn ook in het buitenland aan het kijken. Feyenoord moet wel haast maken.quote:
Feyenoord kon de afgelopen jaren ook niet echt veroorloven om een 'gok' te wagen op een buitenlandse speler, PSV en Ajax kon dat wel met bijv 5 miljoen voor 'interessant' talentje, dan snap ik ook wel waarom Feyenoord meer focused op de Eredivisie waar je meer kennis van hebtquote:Op maandag 3 juli 2017 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt op mij meer over alsof die gewoon aangeboden is door een zaakwaarnemer.
Nee.quote:Op maandag 3 juli 2017 19:35 schreef klaasweetalles het volgende:
gelukkig hebben we kunnen genieten van 2016-2017
epic seizoen
onvergetelijk
Daar kan ik een paar jaar mee vooruit![]()
![]()
Jorgensen is niet echt gescout. Is meer opgevallen dattie voor bayer toen heeft gespeeld, anders waren ze wss niet bij hem uitgekomenquote:Op maandag 3 juli 2017 19:40 schreef Scrummie het volgende:
Tja, Jorgensen is gewoon gescout. Dom gelul dus.
Jawel hoor en scouting kost ook flink geld. Maar goed als die Eredivisieclubs zoveel vragen voor middelmatige spelers kan je toch maar beter wat scouts inhuren, kost dan minder op de lange termijn.quote:Op maandag 3 juli 2017 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoord kon de afgelopen jaren ook niet echt veroorloven om een 'gok' te wagen op een buitenlandse speler, PSV en Ajax kon dat wel met bijv 5 miljoen voor 'interessant' talentje, dan snap ik ook wel waarom Feyenoord meer focused op de Eredivisie waar je meer kennis van hebt
Feyenoord heeft nu toch prima bedragen ontvangen voor je backs, dat kan je dan weer herinvesteren op meerdere posities.quote:Op maandag 3 juli 2017 19:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Scouting is wel dramatisch, maargoed, wie weet. Zit te huilen, kongolo was mijn lievelingsspeler
Volgens mij hebben we gewoon overal scouts lopen. Alleen betalen we inderdaad niet zoveel als PSV en Ajax. Maar Van Geel kijkt ook gewoon veel in de eredivisie. Dat heeft geloof ik altijd al gedaan. Bij Ajax haalde hij af en toe een lelijke Spanjaard.quote:Op maandag 3 juli 2017 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoord kon de afgelopen jaren ook niet echt veroorloven om een 'gok' te wagen op een buitenlandse speler, PSV en Ajax kon dat wel met bijv 5 miljoen voor 'interessant' talentje, dan snap ik ook wel waarom Feyenoord meer focused op de Eredivisie waar je meer kennis van hebt
Maar kongolo was onze favoriete negerquote:Op maandag 3 juli 2017 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nu toch prima bedragen ontvangen voor je backs, dat kan je dan weer herinvesteren op meerdere posities.
Welke? Luque? Gabi?quote:Op maandag 3 juli 2017 19:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we gewoon overal scouts lopen. Alleen betalen we inderdaad niet zoveel als PSV en Ajax. Maar Van Geel kijkt ook gewoon veel in de eredivisie. Dat heeft geloof ik altijd al gedaan. Bij Ajax haalde hij af en toe een lelijke Spanjaard.
Had nog niks over gehoord vanmiddag, kijk net ff op fr12 zie ineens kongolo verkocht, dacht eerst nog is grapjequote:Op maandag 3 juli 2017 19:45 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Jammer van Kongolo. Een absolute baas op linksback. Ging voor mijn gevoel vrij snel; binnen een dag geregeld?
Kan die ook centraal spelen of is het een pure links back ?quote:Op maandag 3 juli 2017 19:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Effe serieus over Haps...
als je 10 miljoen voor een dergelijk binnenlandse transfer wil betalen dan moet zo een gast minimaal 20 interlands hebben gespeeld
Ik zou gewoon die emanuelson gewoon gaan bellen als ik van geel was......
Ik ook. Ik ben groot fan van cultheld Immers, jammer dat hij totaal niet kan voetballen. Maar zeker goed genoeg voor ADOquote:
Beetje laat. Had m maar gekocht voordat of gelijktijdig de transfer van King Kong rond was. Nu vragen ze de hoofdprijsquote:Op maandag 3 juli 2017 19:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geelgod.
Ik hoop dat AZ toch weer 10 miljoen vraagt.
Denk dattie de subtop ook wel aankan. Maar zal wel goed op ze plek zijn bij ado iddquote:Op maandag 3 juli 2017 19:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben groot fan van cultheld Immers, jammer dat hij totaal niet kan voetballen. Maar zeker goed genoeg voor ADO
Ze vroegen sowieso al 10 miljoen euro. Dat heeft niets met Kongolo te maken.quote:Op maandag 3 juli 2017 19:54 schreef eight het volgende:
[..]
Beetje laat. Had m maar gekocht voordat of gelijktijdig de transfer van King Kong rond was. Nu vragen ze de hoofdprijs
speelde ook weles centraal in zijn 020 tijdquote:Op maandag 3 juli 2017 19:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Kan die ook centraal spelen of is het een pure links back ?
Vilhena en jorgenson moeten we denk nog het meest voor oppassen, derest is al oud of niet 'goed' genoegquote:Op maandag 3 juli 2017 19:58 schreef PicoMMP het volgende:
En dat is 5.
Gaat Feyenoord echt alles verkopen?
Dat heeft AZ ontkent.quote:Op maandag 3 juli 2017 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze vroegen sowieso al 10 miljoen euro. Dat heeft niets met Kongolo te maken.
Juist wel. Hij kan nu de show gaan stelen zonder Elia die gewoon de beste back in NL was afgelopen jaar en zonder Karsdorp die er steeds overheen komt.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:
De grote vraag wordt nu ook of Berghuis nu wel voor Feyenoord wil gaan spelen met deze leegloop......
Die moet zich nu ook gaan beseffen.......
Nieuwkoop gaat er net zo vaak overheenquote:Op maandag 3 juli 2017 20:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Juist wel. Hij kan nu de show gaan stelen zonder Elia die gewoon de beste back in NL was afgelopen jaar en zonder Karsdorp die er steeds overheen komt.
Ik zou het wel weten als ik Berghuis was, niet te negatief klaas
Nou, als je suggesties hebt...quote:Op maandag 3 juli 2017 20:03 schreef timmmmm het volgende:
Beter haal je ergens een talentvol jonkie op
Als de afspraak is dat je moet terugbetalen ontkom je er niet aan. Maar ik zie serieus niet waarom je dit zo snel mogelijk zou willen aflossen. Zonder fatsoenlijke vervanging op het veld kan je weer bij die gasten aankloppen..quote:Op maandag 3 juli 2017 19:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer wil je die schuld, want dat is het, dan inlossen? Mijn inziens doe je dat zo snel mogelijk.
Daarbij was het gewoon een voorwaarde van die hele constructie.
Ex ajaxied , ook dat nogquote:Op maandag 3 juli 2017 19:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
speelde ook weles centraal in zijn 020 tijd
Piroe ook ex Feyenoord jeugd.. je kan er misschien niet veel aan doen, maar bahquote:Een loepzuivere hattrick van spits Joël Piroe heeft het Nederlands elftal onder 19 jaar een vliegende start op het Europees kampioenschap bezorgd. In de Georgische hoofdstad Tbilisi was Onder 19 met 4-1 verrassend te sterk voor het favoriete Duitsland. Alle goals vielen in de tweede helft.
Die Malacia komt eraan toch? Lekker de te slecht gebleken backs verkopen, een degelijke vervanger die er al staat aantrekken, al is hij al op leeftijd, en dan die knul wat in laten vallen.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:24 schreef Elan het volgende:
Gewoon niks uit eigen jeugd om het op te vangen, fucking treurig.
quote:Op maandag 3 juli 2017 20:27 schreef Divje het volgende:
Godver![]()
https://www.instagram.com/p/BWAPXEmhGNE/
Ho ho, op JR "komt het zo over dat hij gewoon is aangeboden", en waar rook is is vuur.quote:Op maandag 3 juli 2017 19:40 schreef Scrummie het volgende:
Tja, Jorgensen is gewoon gescout. Dom gelul dus.
https://www.azfanpage.nl/feyenoord-meldt-zich-haps/quote:Martin van Geel heeft zich in Alkmaar gemeld om te informeren naar Ridgeciano Haps, dit hebben wij vernomen uit betrouwbare bron. De linksback wordt in de wandelgangen al tijden in verband gebracht met de vaderlandse top drie en Feyenoord is nu de eerste die zich heeft gemeld bij Max Huiberts. Of AZ mee wenst te werken aan een overstap is nog maar de vraag. En zelfs als de Alkmaarders bereid zijn zaken te doen is het afwachten of Feyenoord de transfersom op kan hoesten. In de media circuleerde een bedrag van tien miljoen, al werd dit later ontkracht door de technische leiding van AZ.
Ontwikkeling
Haps heeft zich de laatste twee jaar ontwikkeld tot één van de beste backs in de eredivisie en met name voor de winterstop van het afgelopen seizoen stond er geen maat op de publiekslieveling. Dat er interesse zou komen voor de Amsterdammer is dan ook geen verrassing. De linksbackpositie bij Feyenoord werd afgelopen seizoen voornamelijk bezet door Kongolo. De verdediger deed het naar behoren maar werd maandag door de Rotterdammers verkocht aan AS Monaco. Alternatief Nelom wordt gezien als zwakke schakel, waardoor men in Rotterdam Haps graag ziet komen.
Dat lees ik hier vaker, dat Haps er niets van kan. Hoezo niet dan?quote:Op maandag 3 juli 2017 21:40 schreef H.FR het volgende:
Hopelijk gaat Nelom nog wel wrg. Straks zien ze de urgentie nietal is Haps ook 3x niks.
24 ook al?! Dan is het helemaal geldverspilling.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:03 schreef timmmmm het volgende:
Nieuwkoop is wel een goede vervanger voor Karsdorp maar voor Kongolo hebben we niks. Woudenberg is al even oud als Kongolo en Nelom kan niks. Moet dus iemand voor gehaald worden. Haps is ook al 24, over 2 jaar verkopen en dan moet hij het wel heel goed doen wil hij geld opleveren. Beter haal je ergens een talentvol jonkie op
Hoezo wel? AZ was verdedigend ontzettend zwak afgelopen seizoen, Haps valt voor t eerst op terwijl hij al lang talent af is.quote:Op maandag 3 juli 2017 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat lees ik hier vaker, dat Haps er niets van kan. Hoezo niet dan?
Ik vind het een behoorlijk goede back en hij heeft tevens de aanvallende drive die nodig is.quote:Op maandag 3 juli 2017 21:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hoezo wel? AZ was verdedigend ontzettend zwak afgelopen seizoen, Haps valt voor t eerst op terwijl hij al lang talent af is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |