quote:Op zondag 9 juli 2017 11:50 schreef tong80 het volgende:
Sacha, bedankt voor weer een lief kaartje.
Juup, gij ok bedankt wor.
Mijn prikbord hangt zo vol dat ik ze op de zijkanten heb moeten prikken. Stuk of 60. Ook van vrienden, Bommelaren, familie en bekenden. Kreeg van de lieve eigenaresse van het snoepwinkeltje op de hoek een kaart met mini touwtjes en mini wasknijpers.quote:Op zondag 9 juli 2017 19:11 schreef sacha het volgende:
heb je al een plank aan de muur geschroefd?
ding zal wel eerst door de ballotage moeten
dat had je al verteld meneer Korsakov!quote:Op zondag 9 juli 2017 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn prikbord hangt zo vol dat ik ze op de zijkanten heb moeten prikken. Stuk of 60. Ook van vrienden, Bommelaren, familie en bekenden. Kreeg van de lieve eigenaresse van het snoepwinkeltje op de hoek een kaart met mini touwtjes en mini wasknijpers.
quote:
Jawel, bij Hallmark kun je zelf bepalen hoe je kaart eruit gaat zien.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er zitten wel heel toffe kaartjes tussen.Die maakt Hallmark niet
Dat hoort in een klein glaasje samen met bier.quote:
Drie keer per week. En als je moet pissen lukt het niet. 's nachts moet je 5 keer.quote:
Dat is één van mijn helden, Matt leTissier, de cultvoetballer van Southampton. Kaartje van Insomnia, dat is zijn favoriete club.quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Spot ik nou een kaartje van Iwanius tussen de zonnebloemen en de kikker?
Het is tong80 en Tong.quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:25 schreef Cyanide- het volgende:
Gvd tong aan de Spa appel, dat ik dat nog mee mag maken
Die 'groetjes van ons!' kaart linksbovenin komt van jou?quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Spot ik nou een kaartje van Iwanius tussen de zonnebloemen en de kikker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |