SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC goes camping meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karaoke-en-dans-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabbits mega kart-zuip meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Good busy Lola
2 nieuwe SC's openen in een half uur tijd
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+![]()
Status ontlenen aan een pak is niet de juiste benaming, een politieagent of onderofficier staan economisch sociaal gezien onderaan de ladder, in Nederland tenminste, het is het zweempje van dominantie en gehoorzaamheid aan autoriteit wat vrouwen boeit![]()
quote:Op maandag 3 juli 2017 09:16 schreef DjRex89 het volgende:
Good busy Lola
2 nieuwe SC's openen in een half uur tijd![]()
![]()
quote:Op maandag 3 juli 2017 09:18 schreef UitStraling het volgende:
Status ontlenen aan een pak is niet de juiste benaming, een politieagent of onderofficier staan economisch sociaal gezien onderaan de ladder, in Nederland tenminste, het is het zweempje van dominantie en gehoorzaamheid aan autoriteit wat vrouwen boeit![]()
![]()
Mwa tis gewoon een symbool vd moderne slavernij, fantasieloos uniforme kudde schapenThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Het is ook visueel hoor. De brede schouders, slanke taille. De manier waarop de pantalon om billen spant.
Dat je je handen onder dat jasje wil laten dwalen, dat jasje van zijn schouders wil laten glijden etc etc.
Kop koffie is nodig....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Mag ik ookquote:Op maandag 3 juli 2017 09:27 schreef Voxs het volgende:
Het is ook visueel hoor. De brede schouders, slanke taille. De manier waarop de pantalon om billen spant.
Dat je je handen onder dat jasje wil laten dwalen, dat jasje van zijn schouders wil laten glijden etc etc.
Kop koffie is nodig.![]()
![]()
Sssst, daar mag je het hier over hebbenquote:Op maandag 3 juli 2017 09:27 schreef Voxs het volgende:
![]()
Ik zou spontaan een pak aan gaan doenquote:Op maandag 3 juli 2017 09:27 schreef Voxs het volgende:
QFT.quote:Op maandag 3 juli 2017 09:26 schreef PeZu het volgende:
Mwa tis gewoon een symbool vd moderne slavernij, fantasieloos uniforme kudde schapen"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
![]()
Ik heb een liter gezet. Kan zo nieuwe bijzetten
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dat deed ikquote:Op maandag 3 juli 2017 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sssst, daar mag je het hier over hebben
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dj? waarom noemen ze je bot in de R&P sc?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Vandaar ook mijn vraag!quote:Op maandag 3 juli 2017 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huh, Rex is juist totaal niet bot?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:
Heb er wel een maar alleen aan gehad op bruiloften of bergrafenissen
Nee ze noemen me lompquote:![]()
mensen zijn al zo lang de weg kwijtquote:There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
quote:
Maar ik doe het wel vaak express om een reactie utit te lokken
quote:oja, lomp! Ik zie het niet.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Forum Opties Forumhop: Hop naar: