SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic![]()
Kan niet he bij de 'clean-team'quote:
Los die van mij even op please.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:46 schreef franklop het volgende:
TDF / Wielerrebussen
Onze rebussen zijn leuker
Donequote:Op zondag 2 juli 2017 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Los die van mij even op please.
Meestal zien ze er slechter uit inderdaad. De paar wielrenners die oud worden zijn altijd wel redelijk fit nog.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi dat je op die manier oud kunt worden.
Deutschland uber alles?quote:Op zondag 2 juli 2017 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
De ConFedCup kijkers kijken nu ook mee.
Hij is één of twee jaar terug wel wel flink ziek geweest (kanker).quote:Op zondag 2 juli 2017 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Meestal zien ze er slechter uit inderdaad. De paar wielrenners die oud worden zijn altijd wel redelijk fit nog.
Hij ziet er nu strakker uit dan toen.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twee jeugdhelden in 1 shot.
Met zijn mijnwerkersgezichtquote:Op zondag 2 juli 2017 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twee jeugdhelden in 1 shot.
Hij was niet alleen:quote:
twitter:MRasmussen1974 twitterde op zondag 02-07-2017 om 13:44:04Catching up on the past with the great Jan Ullrich #TDF2017 #Tourdefrance #ekstrabladet #Kraftwerk #greatbattle https://t.co/ccicFpa507
reageer retweet
Twee eindbazen die een biertje drinkenquote:Op zondag 2 juli 2017 22:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij was niet alleen:twitter:MRasmussen1974 twitterde op zondag 02-07-2017 om 13:44:04Catching up on the past with the great Jan Ullrich #TDF2017 #Tourdefrance #ekstrabladet #Kraftwerk #greatbattle https://t.co/ccicFpa507[ afbeelding ] reageer retweet
Zeg het maar, eens of oneens?twitter:hendrikshelene twitterde op zondag 02-07-2017 om 21:55:54Dione is kundig en prettig om naar te kijken en luisteren #Avondetappe #sportvrouw reageer retweet
Ah, alte kameraden. Destijds was ik nog woest op de Rabo dat ze Rasmussen eruit gooiden. Achteraf toch wel een beetje terecht moet ik toegeven.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij was niet alleen:twitter:MRasmussen1974 twitterde op zondag 02-07-2017 om 13:44:04Catching up on the past with the great Jan Ullrich #TDF2017 #Tourdefrance #ekstrabladet #Kraftwerk #greatbattle https://t.co/ccicFpa507[ afbeelding ] reageer retweet
Eens, zo slecht doet ze het niet.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:03 schreef franklop het volgende:
Zeg het maar, eens of oneens?twitter:hendrikshelene twitterde op zondag 02-07-2017 om 21:55:54Dione is kundig en prettig om naar te kijken en luisteren #Avondetappe #sportvrouw reageer retweet
Oneensquote:Op zondag 2 juli 2017 22:03 schreef franklop het volgende:
Groot verschil tussen een mannentafel en iemand als Marijn aan tafel.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:03 schreef franklop het volgende:
Denkt dat hij je hard onder tafel drinkt.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:00 schreef opperkleurder het volgende:
Jan lijkt me een prima gast een biertje mee te drinken.
Je onderschat mij nu.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denkt dat hij je hard onder tafel drinkt.
Achteraf hadden ze gewoon schijt moeten hebben en met Rasmussen naar Parijs moeten rijden.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:03 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ah, alte kameraden. Destijds was ik nog woest op de Rabo dat ze Rasmussen eruit gooiden. Achteraf toch wel een beetje trecht moet ik toegeven.
Hij en Martin Verkerkgod in 1 barquote:Op zondag 2 juli 2017 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denkt dat hij je hard onder tafel drinkt.
Toch ben ik benieuwd of ze er inmiddels spijt van hebben, zeker als je ziet op welke manier ze uiteindelijk uit het wielrennen zijn gestaptquote:Op zondag 2 juli 2017 22:03 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ah, alte kameraden. Destijds was ik nog woest op de Rabo dat ze Rasmussen eruit gooiden. Achteraf toch wel een beetje trecht moet ik toegeven.
Ik vind het net de wielerspecial van Koffietijd met Dione.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:03 schreef franklop het volgende:
Sarcasme.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:03 schreef franklop het volgende:
Heb niet echt het idee dat Dione het wielrennen volgt...geloof er bijvoorbeeld niks van dat ze 's avonds lekker de Tour of Califonia ofzo kijkt. Echte betrokkenheid met het fietsen mis ik wel wat.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:03 schreef franklop het volgende:
de redoute op fietsen is nooit leukquote:Op zondag 2 juli 2017 22:09 schreef ddx het volgende:
Zou wel leuk zijn om nu de redoute op te fietsen
Dat heb ik ook bij Dijkstra en Ducrot.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb niet echt het idee dat Dione het wielrennen volgt...geloof er bijvoorbeeld niks van dat ze 's avonds lekker de Tour of Califonia ofzo kijkt. Echte betrokkenheid met het fietsen mis ik wel wat.
Herbert moet ook het schaatsen een beetje bijhouden hequote:Op zondag 2 juli 2017 22:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bij Dijkstra en Ducrot.
In het wielerseizoen?quote:Op zondag 2 juli 2017 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Herbert moet ook het schaatsen een beetje bijhouden he
Herman in, Dione out zou volgens mij al een stuk beter zijn.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Idd .. Het leeft niet .. Dionne is van het schaatsen .. kou
Herman zijn ontwikkeling is toch wel een beetje gestagneert.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Herman in, Dione out zou volgens mij al een stuk beter zijn.
Ha waar is Herman?quote:Op zondag 2 juli 2017 22:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Herman in, Dione out zou volgens mij al een stuk beter zijn.
meh, ze mist wel kennis en af en toe gaat het wat van de hak op de tak.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:03 schreef franklop het volgende:
vind in 1 avond 3 programma's volgen ook best veelquote:Op zondag 2 juli 2017 22:15 schreef chufi het volgende:
En RTL is natuurlijk eerder .. dat werkt ook tegen
Dat niveau is helemaal tragisch en er kijkt amper iemand naar, hebben ze weinig last van bij de NOS.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:15 schreef chufi het volgende:
En RTL is natuurlijk eerder .. dat werkt ook tegen
Vind TdJ een stuk beter dan de NOS voorlopig..quote:Op zondag 2 juli 2017 22:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat niveau is helemaal tragisch en er kijkt amper iemand naar, hebben ze weinig last van bij de NOS.
Mee eens, TdJ heeft een goede show met kundige (vaste) gasten. Misschien iets minder show en kermis dan voorheen, maar het kijkt prima weg.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vind TdJ een stuk beter dan de NOS voorlopig..
Filemon en Hartman vind ik erg matig, verder best goed.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens, TdJ heeft een goede show met kundige (vaste) gasten. Misschien iets minder show en kermis dan voorheen, maar het kijkt prima weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |