Er is echt helemaal niets comfortabel aan hoe zij leven. 10m2 per gezinslid. Sterker nog, dat is exact waarom die koters tot midden in de nacht op straat ronddwalen.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze heerlijk genieten van het leven - en daar hoort een comfortabele auto voor hen bij. En dat kunnen ze ook prima betalen. Dat is iets wat jij niet eens kan, die keuze heb je niet, omdat je vast zit in de uitkeringsindustrie. Dat doet wat met je zelfbeeld.
Sport is te duur? Ik heb een eigen fitnesskamer.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar wel de hele dag tijd om...ja wat eigenlijk. Sport is te duur en spullen in zijn algemeenheid ook.
Ho ho, ik ben geen homo, maar wel loonsverhoging ontvangen.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:13 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Het gaat de Nederlandse homo's wel voor de wind.
Jij bent inmiddels autochtoon, en hetero. Dus dat is niet zo wonderbaarlijk.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ho ho, ik ben geen homo, maar wel loonsverhoging ontvangen.
Heul niet. Formeel nog altijd tweede generatie allochtoon.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Jij bent inmiddels autochtoon, en hetero. Dus dat is niet zo wonderbaarlijk.
Haha. Best een chille grap. Complimenten.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die zal wel eindelijk comfortabel kunnen lopen nu?
Curieuze woordkeuze.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:13 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Het gaat de Nederlandse homo's wel voor de wind.
Normaal ben ik helemaal niet zo, en het zou best kunnen dat die inmiddels iets heeft gevonden om de tijd mee dood te slaan.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Best een chille grap. Complimenten.
Leuk, lekker in je eentje mets at gewichten rommelen en op de hometrainer staan.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Sport is te duur? Ik heb een eigen fitnesskamer.
Fitness doe je niet voor de leukigheid maar om je voor te bereiden op de aanstaande burgeroorlog.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Leuk, lekker in je eentje mets at gewichten rommelen en op de hometrainer staan.
Wie is die man? Nooit eerder gezien.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:27 schreef skysherrif het volgende:
Oke dit is natuurlijk hier al langs gekomen, waar wat de fak joh
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/881503147168071680
Ik vind het eigenlijk ook niet heel geslaagd, ik mis de john cena.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:28 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wie is die man? Nooit eerder gezien.
Gay.quote:Op zondag 2 juli 2017 18:32 schreef LelijKnap het volgende:
RECORD: VIDEO THIERRY BAUDET TWEE MILJOEN KEER BEKEKEN![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |