twitter:BBCSport twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 22:13:58Chelsea have matched Manchester United's offer of about £75m for Everton striker Romelu Lukaku.More:… https://t.co/WO2ra9bSW9 reageer retweet
Zit er wel in aangezien ik her en der lees dat Raiola 10 miljoen meer kan ontvangen bij United.twitter:SkyKaveh twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 23:53:16One senior source telling us Manchester United are confident they have got Romelu Lukaku and deal could be announced soon reageer retweet
Isco,Asensio en Ceballos in je selectie hebben...quote:Real Madrid heeft de strijd om Dani Ceballos gewonnen, zo weet Marca zaterdag te melden. De twintigjarige middenvelder wordt komende week medisch gekeurd bij de " Koninklijke " en tekent vervolgens een zesjarig contract. Real Betis houdt een bedrag van achttien miljoen euro over aan de verkoop van Ceballos.
Dit gaat niet lang meer duren.twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 19:47:59Wayne Rooney leaves Everton Football Club training ground ahead of move from Manchester United https://t.co/IfyCAnVVh7 reageer retweet
En getekendquote:Op zaterdag 8 juli 2017 19:52 schreef Bolasie het volgende:
Dit gaat niet lang meer duren.twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 19:47:59Wayne Rooney leaves Everton Football Club training ground ahead of move from Manchester United https://t.co/IfyCAnVVh7 reageer retweet
(lol)twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op maandag 10-07-2017 om 14:01:41BREAKING: @SwansOfficial tell @Everton they would have to pay in region of £50m for Gylfi Sigurdsson - Sky sources.… https://t.co/Yqe8wp4htw reageer retweet
twitter:JimWhite twitterde op maandag 10-07-2017 om 15:56:44My information is Diego Costa wanted to stay but that he's finished @ChelseaFC "for sure." reageer retweet
Heeft ook geweigerd om te trainen, dus dat is wel klaar.twitter:tancredipalmeri twitterde op maandag 10-07-2017 om 12:49:27Besiktas have contacted Atletico to get Diego Costa for 6 months before he joining playing for Atletico after ban expiring reageer retweet
Hij heeft niet geweigerd te trainen, dat is in overleg met Chelsea gegaan. Nogal een detail. Een detail dat erop laat lijken dat hij aan het onderhandelen is met Atlético. Ik zet ook mijn vraagtekens bij het zogenaamd willen blijven, als hij de afgelopen twee transferperiodes is bezig geweest met het forceren van een transfer.quote:Op maandag 10 juli 2017 16:37 schreef Bolasie het volgende:
twitter:JimWhite twitterde op maandag 10-07-2017 om 15:56:44My information is Diego Costa wanted to stay but that he's finished @ChelseaFC "for sure." reageer retweet
Heeft ook geweigerd om te trainen, dus dat is wel klaar.twitter:tancredipalmeri twitterde op maandag 10-07-2017 om 12:49:27Besiktas have contacted Atletico to get Diego Costa for 6 months before he joining playing for Atletico after ban expiring reageer retweet
twitter:barcasstuff twitterde op zondag 09-07-2017 om 20:36:15If Valencia do not lower their 60m asking price for Parejo, Barcelona will begin negotiations with Man Utd for midfielder Fellaini (29) [md] reageer retweet
Hmm ik zie het ja, niet komen opdagen in ieder geval.quote:Op maandag 10 juli 2017 17:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij heeft niet geweigerd te trainen, dat is in overleg met Chelsea gegaan. Nogal een detail.
Dacht dat ze bij barca alleen maar jongens wilden die konden voetballenquote:Op maandag 10 juli 2017 17:43 schreef wimderon het volgende:
twitter:barcasstuff twitterde op zondag 09-07-2017 om 20:36:15If Valencia do not lower their 60m asking price for Parejo, Barcelona will begin negotiations with Man Utd for midfielder Fellaini (29) [md] reageer retweet
Op zich kan het geen kwaad om iemand met de specifieke kwaliteiten van Fellaini in de selectie te hebben, om in te kunnen brengen als je achter staat met nog een kwartier te gaan en er voetballend niet doorheen te komen is. Maar ik geloof niet dat Fellaini daar interesse in zou hebben. En dat Barcelona daar uberhaupt naar op zoek is.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht dat ze bij barca alleen maar jongens wilden die konden voetballen
Transferbeleid in Premier League is altijd om te lachenquote:Op maandag 10 juli 2017 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Beste mensen. Arnautovic dient een transferverzoek in bij Stoke. Blijkbaar denkt die gek dus dat hij nog een stap hoger aankan, maar waar precies; geen idee. Stoke is zijn top. Da's nog niet alles, want West Ham biedt op die jongen. Moet kunnen, maar je vraagt je af wat voor sterk spul daar op het kantoor wordt geslikt aangezien ze ook in de race waren voor Kelechi Iheanacho die nu in handen van Leicester City lijkt. Wat een godvergeten treurboel is het bij de meeste clubs ook.
Arnautovic is een prima speler voor West Hamquote:Op maandag 10 juli 2017 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Beste mensen. Arnautovic dient een transferverzoek in bij Stoke. Blijkbaar denkt die gek dus dat hij nog een stap hoger aankan, maar waar precies; geen idee. Stoke is zijn top. Da's nog niet alles, want West Ham biedt op die jongen. Moet kunnen, maar je vraagt je af wat voor sterk spul daar op het kantoor wordt geslikt aangezien ze ook in de race waren voor Kelechi Iheanacho die nu in handen van Leicester City lijkt. Wat een godvergeten treurboel is het bij de meeste clubs ook.
twitter:acmilan twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 18:36:34#ACMilan and @gigiodonna1 have reached an agreement to extend the goalkeeper's contract through to 2021#Gigio2021 reageer retweet
Al die City supporters mad.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:00 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Toch niet naar Pep, nog niet officieel
Mangala () zou misschien ook naar PSG gaan
Mooie stap hoorquote:Op woensdag 12 juli 2017 13:11 schreef remlof het volgende:
Eloy Room waarschijnlijk naar Everton.
http://www.gelderlander.n(...)ij-everton~a7f5b03f/
Sowquote:Op woensdag 12 juli 2017 13:11 schreef remlof het volgende:
Eloy Room waarschijnlijk naar Everton.
http://www.gelderlander.n(...)ij-everton~a7f5b03f/
Ja natuurlijk, het is ook een van de beste keepers van de eredivisie.quote:
Stekelenburg is er ook nog, die zal wel tweede worden.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Tweede, Joel Robles stapt op: https://princerupertstowe(...)rumours-joel-robles/
Milan?!twitter:tancredipalmeri twitterde op woensdag 12-07-2017 om 23:59:27BOOM! Bonucci's agent to SportItalia: "We are working on his departure" reageer retweet
quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:15 schreef Bolasie het volgende:
Milan?!twitter:tancredipalmeri twitterde op woensdag 12-07-2017 om 23:59:27BOOM! Bonucci's agent to SportItalia: "We are working on his departure" reageer retweet
Helaas lukt het me niet om alles bij te houdenquote:Op donderdag 13 juli 2017 00:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Want? Heeft al tijden ruzie met Allegri.
Zijn zoontje is wel al tijden erg slecht, dus uit Italië zie ik hem niet zo snel gaan en buiten Juve past er geen club bij zijn niveau, dus zie hem nog wel blijvenquote:Op donderdag 13 juli 2017 00:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Helaas lukt het me niet om alles bij te houden
Savage van Dani. En het geld natuurlijk.twitter:tancredipalmeri twitterde op donderdag 13-07-2017 om 00:24:14What a kick in the balls from Dani Alves to Juventus: "What is the difference between Juve and PSG? Ambitions and organisation".That hurts reageer retweet
Gelul natuurlijk.quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:25 schreef Bolasie het volgende:
Nog even over Juve:Savage van Dani. En het geld natuurlijk.twitter:tancredipalmeri twitterde op donderdag 13-07-2017 om 00:24:14What a kick in the balls from Dani Alves to Juventus: "What is the difference between Juve and PSG? Ambitions and organisation".That hurts reageer retweet
'quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gelul natuurlijk.Juve is al jaren van een hoger niveau dan PSG.
Money rules.quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gelul natuurlijk.Juve is al jaren van een hoger niveau dan PSG.
Ja en omdat Milan niet kampioen wordt mag de trainer + 6 spelers de laan uit en is het weer 5 jaar gezanik.quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:23 schreef Bolasie het volgende:
Milan gaat wel een erg dik team krijgen zo. Niet dat ze kampioen worden, maar zitten wat aardige spelers dan.
Wat een domme reactie.quote:Op donderdag 13 juli 2017 01:24 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ja en omdat Milan niet kampioen wordt mag de trainer + 6 spelers de laan uit en is het weer 5 jaar gezanik.
-> next
twitter:mohamedbouhafsi twitterde op donderdag 13-07-2017 om 00:39:27🚨 #Chelsea have reached an agreement with AS Monaco to sign Tiemoue #Bakayoko. £40M, medical and signature Friday. reageer retweet
twitter:bbcsport_david twitterde op donderdag 13-07-2017 om 15:55:38Man City close sealing Kyle Walker signing. Deal worth up to £50m agreed last night. Medical & completion Fri, goes on tour Mon #MCFC #THFC reageer retweet
Met ruil toch van Romagnoli en De Sciglio?quote:Op donderdag 13 juli 2017 15:04 schreef Mykonos het volgende:
Bonucci lijkt voor 45 miljoen op weg naar Milan.
Krankzinnig.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:19 schreef Bolasie het volgende:
twitter:bbcsport_david twitterde op donderdag 13-07-2017 om 15:55:38Man City close sealing Kyle Walker signing. Deal worth up to £50m agreed last night. Medical & completion Fri, goes on tour Mon #MCFC #THFC reageer retweet
Er gaan al een tijdje geruchten dat Tottenham dan Ricardo Pereira wil halen als opvolger. Was afgelopen seizoen heel goed bij Nice (nu terug bij Porto) en heeft volgens mij een clausule van ¤25M.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:19 schreef Bolasie het volgende:
Dat is toch een linksback? En Alba dan?quote:Op donderdag 13 juli 2017 20:48 schreef frosty87 het volgende:
Volgens Catalaanse media gaat Nelsinho Semedo voor 30 mio van Benfica naar Barca
nee is rechtsbackquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is toch een linksback? En Alba dan?
En is rond. Barca meldt het nu zelf ookquote:Op donderdag 13 juli 2017 20:48 schreef frosty87 het volgende:
Volgens Catalaanse media gaat Nelsinho Semedo voor 30 mio van Benfica naar Barca
Dat lijkt me niet. Er lijkt gewoon een deal te zijn over Bonucci, en Juve is blijkbaar geïnteresseerd in De Sciglio, over Romagnoli heb ik niets gehoord.quote:Op donderdag 13 juli 2017 19:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Met ruil toch van Romagnoli en De Sciglio?
Juve komt dan weer als de grote winnaar uit de bus.
Zou alsnog niet gaan toch, ik las namelijk dat zijn vrouw graag in Italië wil blijven.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:52 schreef hafcfan het volgende:
Bonucci is wel echt een wereldaankoop van Milan. Snap ook niet dat een City/Barca zich niet melde. Hij hoort zeker bij de 3 beste verdedigers van de wereld. Juve raakt wel heel verzwakt zeg.
twitter:DavidAmoyal twitterde op donderdag 13-07-2017 om 00:39:53@Gaddadaari Bonucci has a sick son his family may not want to leave Italy reageer retweet
Jhon van Beukering?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 16:05 schreef Bolasie het volgende:
Biglia ook onderweg naar Milan en er komt ook nog een dikke spits
Tering.
Ze halen sowieso cl.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zou alsnog niet gaan toch, ik las namelijk dat zijn vrouw graag in Italië wil blijven.
Edit:twitter:DavidAmoyal twitterde op donderdag 13-07-2017 om 00:39:53@Gaddadaari Bonucci has a sick son his family may not want to leave Italy reageer retweet
Hebben natuurlijk wel ff tijd nodig om ingespeeld te raken. Ben benieuwd welke spits ze nog aantrekken.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Milan mee kan doen om het kampioenschap
Ja was ook niet erg realistisch, ze waren bezig met Aubameyang toch?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 17:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hebben natuurlijk wel ff tijd nodig om ingespeeld te raken. Ben benieuwd welke spits ze nog aantrekken.
Belotti vooral, al wordt dat nogal prijzigquote:Op vrijdag 14 juli 2017 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja was ook niet erg realistisch, ze waren bezig met Aubameyang toch?
Hij en zoals Rickert zegt Belotti zijn de voornaamste kandidaten. Denk dat Belotti beter is. Italiaans, jonger en kent de competitie.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja was ook niet erg realistisch, ze waren bezig met Aubameyang toch?
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 17:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Belotti vooral, al wordt dat nogal prijzig
Ah ken die Belotti niet zo goed.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 17:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij en zoals Rickert zegt Belotti zijn de voornaamste kandidaten. Denk dat Belotti beter is.
Dat laatste valt wel mee denk ik. Juve moet ook doorselecteren. Met Rugani hebben ze de opvolger al in huis, die is nu inmiddels wel te goed om tweede viool te spelen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:52 schreef hafcfan het volgende:
Bonucci is wel echt een wereldaankoop van Milan. Snap ook niet dat een City/Barca zich niet melde. Hij hoort zeker bij de 3 beste verdedigers van de wereld. Juve raakt wel heel verzwakt zeg.
Heb ze er nog eentje nodig dan? Kan me niet voorstellen dat André Silva voor de bank is gehaald. Tenminste, hoop het van nietquote:Op vrijdag 14 juli 2017 17:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hebben natuurlijk wel ff tijd nodig om ingespeeld te raken. Ben benieuwd welke spits ze nog aantrekken.
Over Rugani heb je gelijk. Die laatste 2 moeten weg bij Milan.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 17:38 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat laatste valt wel mee denk ik. Juve moet ook doorselecteren. Met Rugani hebben ze de opvolger al in huis, die is nu inmiddels wel te goed om tweede viool te spelen.
[..]
Heb ze er nog eentje nodig dan? Kan me niet voorstellen dat André Silva voor de bank is gehaald. Tenminste, hoop het van niet. Daarnaast lopen Bacca en Lapadula er ook nog rond.
Juventus wordt weer moeiteloos kampioen natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 00:49 schreef Rocco.Caine het volgende:
Milan is goed bezig![]()
Hoop dat ze weer een Italiaanse topploeg/Europese grootmacht zullen worden, alles beter dan die vieze dopingclub van een Juventus
Tuurlijk kun je dat wel zeggen. Nog steeds met afstand het beste elftal. Renato Sanschez schijnt ook naar Milan te gaan.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 09:48 schreef Erik1203 het volgende:
Dat kan je nu natuurlijk moeilijk zeggen.
Tering man die gooien er wel echt flink geld tegenaanquote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je dat wel zeggen. Nog steeds met afstand het beste elftal. Renato Sanschez schijnt ook naar Milan te gaan.
Constructies verzinnen via huren enzo.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tering man die gooien er wel echt flink geld tegenaan
Kan dat wel met FFP of geeft niemand daar meer een neuk om bij de UEFA?
Vervanger voor Peresic?quote:Op zondag 16 juli 2017 22:04 schreef hafcfan het volgende:
Keita is blijkbaar met Inter aan het onderhandelen. Goede speler en maar 20 mil.
Die van Red Bull?quote:Op zondag 16 juli 2017 22:04 schreef hafcfan het volgende:
Keita is blijkbaar met Inter aan het onderhandelen. Goede speler en maar 20 mil.
Goeie aankoopquote:
Begint echt compleet belachelijk te wordenquote:Op maandag 17 juli 2017 13:38 schreef hafcfan het volgende:
Ook Morata voor 70 miljoen naar Milan. Echt het houd niet op
Ik vind hun ambitie mooi om te zien, vooral omdat het de dominantie van Juve kan doorbreken. Ze hadden na André Silva en het verlengen van Donnarumma kunnen stoppen en dan was het ook een goede transferperiode geweest, maar ze zijn gewoon aan het strooien met geld nu.quote:Op maandag 17 juli 2017 14:07 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind het wel mooi om te zien hoe Milan bezig is. Kan me ook niet direct voorstellen dat ze het elk jaar op deze manier van plan zijn. Bovendien doen de Engelse clubs dit wel zo ongeveer elke zomer en dan is het toch ook geen probleem.
Tot op heden heeft Milan juist sterk ingekocht vind ik, de duurste aankoop was 40 miljoen. Mocht de deal van Morata rondkomen wordt dat natuurlijk dé knaller van de zomer voor Milan.
Hoezo zou de FFP dat kunnen? City en PSG zijn ook uit het niets wereldtop geworden. Krijg je alleen kleine boetes.quote:Op maandag 17 juli 2017 13:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Begint echt compleet belachelijk te worden
FFP zou zoiets toch moeten voorkomen?
Bonucci is wel belangrijker dan Morata hoor.quote:Op maandag 17 juli 2017 14:07 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind het wel mooi om te zien hoe Milan bezig is. Kan me ook niet direct voorstellen dat ze het elk jaar op deze manier van plan zijn. Bovendien doen de Engelse clubs dit wel zo ongeveer elke zomer en dan is het toch ook geen probleem.
Tot op heden heeft Milan juist sterk ingekocht vind ik, de duurste aankoop was 40 miljoen. Mocht de deal van Morata rondkomen wordt dat natuurlijk dé knaller van de zomer voor Milan.
Dat valt wel mee. Ze hadden niet kunnen stoppen na die tijd. Er moesten echt wel 10 nieuwe spelers bij. Haten op Juvequote:Op maandag 17 juli 2017 14:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind hun ambitie mooi om te zien, vooral omdat het de dominantie van Juve kan doorbreken. Ze hadden na André Silva en het verlengen van Donnarumma kunnen stoppen en dan was het ook een goede transferperiode geweest, maar ze zijn gewoon aan het strooien met geld nu.
Er waren juist een aantal talenten aan het doorbreken en dan halen ze voor elke positie meerdere spelers. Als Engelse clubs dat doen vind ik dat ook belachelijk.
FFP lijkt totaal niet te werken. Sterker nog, de meest getroffen clubs tot op heden zijn de Russische, Portugese en Oekraïense als ik me niet vergis. Juist de teams die nog net een voet tussen de deur konden krijgen bij de clubs uit de grotere competities.quote:
Er zullen ook nog spelers vertrekken en tot op heden zijn er nog altijd meer spelers vertrokken dan men heeft gekocht. Een extra spits erbij vind ik geen overbodige luxe. Lapadula is vertrokken, Bacca gaat wellicht nog vertrekken. Je kunt moeilijk enkel met André Silva aan het seizoen beginnen, ook voor hem is de Serie A nog onbekend terreinquote:Op maandag 17 juli 2017 14:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind hun ambitie mooi om te zien, vooral omdat het de dominantie van Juve kan doorbreken. Ze hadden na André Silva en het verlengen van Donnarumma kunnen stoppen en dan was het ook een goede transferperiode geweest, maar ze zijn gewoon aan het strooien met geld nu.
Er waren juist een aantal talenten aan het doorbreken en dan halen ze voor elke positie meerdere spelers. Als Engelse clubs dat doen vind ik dat ook belachelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |