Zijn dat dezelfde ICT-ers die die gammele Mijn Werk App in elkaar hebben geprutst?quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:09 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
De manpower site update...
![]()
![]()
![]()
Men kan dus niet meer inloggen
en dan te bedenken dat meerdere ervaren ICT-ers bij postNL werken via manpower die dit website prutswerk mogen aanschouwen....![]()
![]()
Maar ja ervaren ICT-ers worden niet aangenomen in de ICT want risico ze zijn oud en zo.....![]()
![]()
![]()
Ja, hier ook. Vast een foutje van een onoplettende TC.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:27 schreef Globetrottertje het volgende:
Nieuws over Projekt Amsterdam Schoon in het nieuws van "mijnwerk"
Maarreh... ik zit hier aan de andere kant van het land.
Een verzoek om uit collegialiteit Amsterdam niet te vuil te maken als je op bezoek komtquote:Op woensdag 5 juli 2017 18:27 schreef Globetrottertje het volgende:
Nieuws over Projekt Amsterdam Schoon in het nieuws van "mijnwerk"
Maarreh... ik zit hier aan de andere kant van het land.
Qua pakjes lijkt het me ergens ook wel weer voor de hand liggend dat het er nu meer zijn, meer mensen vakantie dus ook meer tijd om dingen te bestellen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:29 schreef Hondsdraf het volgende:
Zomerdal, wat een onzin zeg! Nog nooit zo veel pakjes gezien (zowel scan als chinese meuk) als de laatste twee dagen.
Zal wel uitbesteed zijn voor 1 of twee apps ga je geen mensen in dienst nemenquote:Op woensdag 5 juli 2017 17:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde ICT-ers die die gammele Mijn Werk App in elkaar hebben geprutst?
Betekent dat ook dat we onze elastieken en plastic binders niet meer op de grond mogen deponeren?quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:22 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Een verzoek om uit collegialiteit Amsterdam niet te vuil te maken als je op bezoek komt![]()
Die kunt je altijd in een tas stoppen van een collega die nog de straat op moet. Bij voorkeur de tas goed vullenquote:Op woensdag 5 juli 2017 23:43 schreef blijevis het volgende:
[..]
Betekent dat ook dat we onze elastieken en plastic binders niet meer op de grond mogen deponeren?
Dat mag gewoon nog. Dat kan alleen niet in het gebied waar de pilot "geef je aso-collega door" looptquote:Op woensdag 5 juli 2017 23:43 schreef blijevis het volgende:
[..]
Betekent dat ook dat we onze elastieken en plastic binders niet meer op de grond mogen deponeren?
Ik dacht altijd dat je ze aan de buurtkindertjes moest geven.quote:Op woensdag 5 juli 2017 23:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die kunt je altijd in een tas stoppen van een collega die nog de straat op moet. Bij voorkeur de tas goed vullen
Vraag me af of dat echt nodig is. Ik heb één keer de instructie opgevolgd en de code van het Bol.com pakje overgenomen en alleen het bovenste gedeelte van de sticker geplakt. Maar daar waren ze bij de retailer niet blijf mee, want dan konden ze het niet scannenquote:Op donderdag 6 juli 2017 10:22 schreef VixenFromHell het volgende:
Iedereen al zin in het scannen vd ali meuk? Dan mag je natuurlijk bij niet af kunnen leveren, ook die barcodes over gaan schrijven. Zo'n sticker plakken is dan wel een stuk makkelijker. Krijgen jullie ook nieuwe kennisgevingen trouwens?
Ja dat zei ik ook. Maar nee, we kunnen daar niks mee was het antwoord. Dus sindsdien schrijf ik maar geen codes meer opquote:Op donderdag 6 juli 2017 11:20 schreef VixenFromHell het volgende:
Ze moeten dan gewoon de barcode op het pakje scannen, de code die er oorspronkelijk al op zat dan dus.. waren ze niet zo slim daar?
Is straks met dat postvest geen probleem, trek je er gewoon nog één achterstevoren aan.quote:Op donderdag 6 juli 2017 21:07 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik had voor die wijk ook nog gewoon 4 tassen van vandaag. Leek me niet handig als ik ook nog overal uit 2 bundels zou moeten gaan werken
Postvest voor, postvest achter, twee schoudertassen en misschien is dit nog een idee:quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:48 schreef diesnelle het volgende:
[..]
Is straks met dat postvest geen probleem, trek je er gewoon nog één achterstevoren aan.
Die hebben wij tot enkele jaren geleden gebruikt als steunpunt. Je had wel echt een giga sleutel nodig om die dingen open te krijgen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:16 schreef V__L_N het volgende:
Zijwaarts kan ook. Dan heb je een platootje op elk heup en 1 op je buik...
Jullie zijn slim he
In sommige steden zit er onder de oranje brievenbussen een witte kast. Wat is daar het doel van? Zit er iets in of wat?
Serieus? Geinig, ik ben zo'n beetje uit de tijd dat de steunpunten net afgeschaft werden. (6 jaar geleden). Maar we hadden ze hier überhaupt niet. Vandaar dat ik ze alleen ken uit de stad. Hier hadden we tot 3 jaar terug nog rode brievenbussen ipv oranje.quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:23 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Die hebben wij tot enkele jaren geleden gebruikt als steunpunt. Je had wel echt een giga sleutel nodig om die dingen open te krijgen.
Maar er geen tijd bij krijgt.. want.. minder volume en blabla.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:03 schreef Peterselieman het volgende:
Daarnaast worden er af en toe ook nog depots samengevoegd, waardoor je bij bepaalde wijken een stuk verder moet fietsen.
Volgens mij niet. Die zitten op deze site.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:24 schreef Eenskijken het volgende:
Hebben sandd bezorgers een eigen topic? Of word ik hier niet met pek en veren verjaagd?
Hooguit met elastiekjesquote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:24 schreef Eenskijken het volgende:
Hebben sandd bezorgers een eigen topic? Of word ik hier niet met pek en veren verjaagd?
https://postbezorgers.org/forum/viewtopic.php?p=39332#p39332quote:Wij hadden de afgelopen weken een plaatsvervangende teamleider (de onze was op vakantie). Deze man zei dat bij de evaluatie van postvest/combibundel in mijn regio Almere/Gooi het postvest vooral negatief scoort op veiligheid. Morgen is hier een bijeenkomst over voor alle postbezorgers die daar over willen meepraten/-denken. Helaas kan ik zelf niet gaan omdat ik twee nieuwe collega's in opleiding heb.
Deze teamleider zei ook dat de invoering van de combibundel sowieso doorgaat (en ik kreeg de indruk dat hij landelijke invoering bedoelde) maar dat de verplichting van het postvest niet zeker was.
Toen ik begon kregen alle bezorgers de post aan huis. En bij de wijk die ik toen meestal had had ik dan onderweg 3 steunpunten. Daaraan kun je op zich ook wel weer zien dat de hoeveelheid toch wel flink is afgenomen. Toen had ik die 3 steunpunten ook nog echt nodig en moest ik bij 1 punt zowel op de heen- als terugweg aan om alles mee te kunnen krijgen.Nu red je het voor diezelfde wijk makkelijk met 1 keertje terug naar het depotquote:Op donderdag 6 juli 2017 23:33 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb zelfs nog een periode meegemaakt dat een aantal bezorgers de post aan huis afgeleverd kregen en dat er op bepaalde adressen tassen werden neergezet, zodat de bezorger onderweg bij kon laden
Nu is zoiets ondenkbaar, al komt het wel eens voor dat collega's onderling elkaar een dienst bewijzen door iets voor een ander mee te nemen.
Ze stonden hier ook niet in te takenlijst. Het scanicoontje ontbrak ook. Maar toch had ik 3 pakjes met een R(s) code die ik kon scannen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:23 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik zie nog geen afwijkende codes in de takenlijst staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |