Keuze uit 7 vacatures binnen twee kilometer...quote:Op dinsdag 4 juli 2017 09:28 schreef Globetrottertje het volgende:
Misschien dat daardoor veel mensen denken van "Ja daaaag!"
Als je iemand ergens van beschuldigt moet je wel met bewijzen komen, niet met vermoedens.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:06 schreef edraket31 het volgende:
Hoe gaat post.nl met medewerkers om die schade toebrengen aan het huis van de geadresseerde?
Volgens track&trace heeft een bezorger bij mij aan de deur gestaan. Echter geen briefje in de bus, maar wel het kattenluik gesloopt. Ik vermoed dat de bezorger geprobeerd heeft om t pakketje door t luik te duwen (doen ze regelmatig).
Klantenservice gebeld en de dame aan de telefoon was nog sneller met oordelen dan ik zelf, ze klonk nogal onheilspellend.....
Daarom wel even benieuwd hoe er intern met zoiets wordt omgegaan.
Daarom schreef ik ook dat het vermoedde en dat je collega zelf al snel de conclusie trok nav mijn verhaal, heb niemand beschuldigdquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:09 schreef blijevis het volgende:
[..]
Als je iemand ergens van beschuldigt moet je wel met bewijzen komen, niet met vermoedens.
Maar waarom vermoed je dan dat de bezorger het gedaan heeft, en niet, bijvoorbeeld, de kat van de buren of het rotkind van nummer 17?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:11 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Daarom schreef ik ook dat het vermoedde en dat je collega zelf al snel de conclusie trok nav mijn verhaal, heb niemand beschuldigd
Mijn ervaring is dat PostNL over het algemeen de schade wel vergoedt. Kapotte brievenbussen, afgebroken tochtstroken, dat soort zaken komt vaker voor. Nu zijn dit over het algemeen geen hele hoge kosten, (en gaat het om gevallen waarbij de schade vrijwel zeker door de postbode is veroorzaakt) en ik kan me voorstellen dat bij wat grotere schades er toch wel door de eisende partij bewezen moet worden dat de postbode van PostNL (dus niet die van een concurrent) hier schuldig aan is.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:15 schreef edraket31 het volgende:
Dat was mijn vraag niet, ik vroeg hoe er intern mee omgegaan wordt
mijn ervaring is dat ze de klager maar gewoon gelijk geven en de schade vergoeden en de postbode/ bezorger soms opdragen om persoonlijk excuses aan te bieden, ook als de postbode/bezorger zegt de schade niet veroorzaakt te hebben.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:06 schreef edraket31 het volgende:
Hoe gaat post.nl met medewerkers om die schade toebrengen aan het huis van de geadresseerde?
Volgens track&trace heeft een bezorger bij mij aan de deur gestaan. Echter geen briefje in de bus, maar wel het kattenluik gesloopt. Ik vermoed dat de bezorger geprobeerd heeft om t pakketje door t luik te duwen (doen ze regelmatig).
Klantenservice gebeld en de dame aan de telefoon was nog sneller met oordelen dan ik zelf, ze klonk nogal onheilspellend.....
Daarom wel even benieuwd hoe er intern met zoiets wordt omgegaan.
Dat moet je niet vragen in een bezorgersforum, wij zijn niet degenen die klachten van bewoners behandelen. Neem opnieuw contact op met de instantie waar je je klacht hebt gedeponeerd en vraag daar maar hoe ze dit soort klachten afhandelen. Waarschijnlijk zullen ze je eerder naar de mond praten dan dat ze een eerlijk antwoord.geven, maar ook zo'n klachtenservice kan niet zomaar iemand vervolgen op basis van een vaag vermoeden.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:15 schreef edraket31 het volgende:
Dat was mijn vraag niet, ik vroeg hoe er intern mee omgegaan wordt
joh, doe niet zo moeilijk. Als hier mensen zitten die iets dergelijks wel eens hebben meegemaakt kunnen die best antwoord geven op zijn vraag.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:45 schreef blijevis het volgende:
[..]
Dat moet je niet vragen in een bezorgersforum, wij zijn niet degenen die klachten van bewoners behandelen. Neem opnieuw contact op met de instantie waar je je klacht hebt gedeponeerd en vraag daar maar hoe ze dit soort klachten afhandelen. Waarschijnlijk zullen ze je eerder naar de mond praten dan dat ze een eerlijk antwoord.geven, maar ook zo'n klachtenservice kan niet zomaar iemand vervolgen op basis van een vaag vermoeden.
Jemig, was jij vanmiddag bij mij aan de deur of zo?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:45 schreef blijevis het volgende:
[..]
Dat moet je niet vragen in een bezorgersforum, wij zijn niet degenen die klachten van bewoners behandelen. Neem opnieuw contact op met de instantie waar je je klacht hebt gedeponeerd en vraag daar maar hoe ze dit soort klachten afhandelen. Waarschijnlijk zullen ze je eerder naar de mond praten dan dat ze een eerlijk antwoord.geven, maar ook zo'n klachtenservice kan niet zomaar iemand vervolgen op basis van een vaag vermoeden.
over het algemeen speelt de klantenservice de klacht door naar de teamcoach bezorgen van het desbetreffende gebied/ teamcoach pakketten, en die spreekt dan de bezorger er op aan. Zelf betalen hoeft gelukkig niet, tenzij ze de boel moedwillig gesloopt hebben of zo, dan zal het waarschijnlijk iets anders liggen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:49 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Jemig, was jij vanmiddag bij mij aan de deur of zo?
Ik vraag gewoon uit interesse hoe daarmee wordt omgesprongen richting de bezorger......
Ik was gewoon benieuwd of jullie daar wat over te horen krijgen of t zelfs nog moeten vergoeden (weet ik veel).
En wat heeft het voor zin om het aan de klachtenservice te vragen als ze mij toch "naar de mond praten"?
Oké, dank je voor je antwoordquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:57 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
over het algemeen speelt de klantenservice de klacht door naar de teamcoach bezorgen van het desbetreffende gebied/ teamcoach pakketten, en die spreekt dan de bezorger er op aan. Zelf betalen hoeft gelukkig niet, tenzij ze de boel moedwillig gesloopt hebben of zo, dan zal het waarschijnlijk iets anders liggen.
Nee. Wil je mij misschien beschuldigen van het beschadigen van je kattenluik?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:49 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Jemig, was jij vanmiddag bij mij aan de deur of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |