Wat erg, echt een nachtmerrie dit.quote:Op zondag 23 juli 2017 07:38 schreef Globetrottertje het volgende:
Ja daar is ze al mee bezig. Voorlopig kan ze niet werken dus ze heeft tijd genoeg om er werk van te maken. Tussen het revalideren door. Waarschijnlijk moet ze ook nog een speciale schoen gaan dragen.
Maar hoe moet het dan met de mensen met grote contracten, of mensen die niet elke dag werken? Met 3 uur per (werk)dag kom je hooguit nog aan 15 uur.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:54 schreef VixenFromHell het volgende:
Daar waren mijn collega's ook al bang voor, zulke ongelukken
En als ze de wijken zo groot gaan maken, dan is het hier dan straks voor iedereen 1 wijk, neem ik aan. We kunnen pas starten om 1 uur, dus een dienst van 6 uur of nog langer lijkt me out of the question. Dat opdelen van wijken is inderdaad een hoop gekloot. Al weet je het maar nooit, onze TC gaf laatst al aan tot 19.00 lopen nog acceptabel te vinden. Nou ja, de meeste bezorgers toch echt niet
Ze zijn nu een nieuwe versie aan het testen met een ingebouwde airbag.quote:Op zondag 23 juli 2017 00:10 schreef diesnelle het volgende:
[..]
Dankzij het reddingsvest is erger voorkomen. (Valt me mee dat PostNL het niet zo brengt.)
Hahaquote:Op zondag 23 juli 2017 07:40 schreef bmp80 het volgende:
[..]
Wat erg, echt een nachtmerrie dit.
Edit, even iets anders:
https://twitter.com/ries1969dejonge/status/885489533520883713
Een postbezorger die de verstrekte elektrische fiets of scooter privé gebruikt krijgt het grootst mogelijke gelazer, maar een TC mag gewoon lekker naar spanje in z'n VW Up. Hoezo, meten met twee maten?quote:
Een reactie op de PostNL website over die scanner: Uit de gebruiksaanwijzing van de scanner: "To comply with EU RF exposure requirements, this device must be operated in the hand with a minimum separation distance of 20 cm or more from a person's body. Other operation configurations should be avoided". Dus wellicht is het toch niet zo'n goed idee om 'm aan een koord om je nek tequote:
Hangt er een beetje vanaf hoe je "operated" moet opvatten (ik verwacht dat bedoeld wordt dat dan de laser aan staat). Op het moment dat je de scanner daadwerkelijk gebruikt om te scannen heb je'm in de hand en hangt-ie niet om je nek.quote:Op woensdag 26 juli 2017 17:07 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Een reactie op de PostNL website over die scanner: Uit de gebruiksaanwijzing van de scanner: "To comply with EU RF exposure requirements, this device must be operated in the hand with a minimum separation distance of 20 cm or more from a person's body. Other operation configurations should be avoided". Dus wellicht is het toch niet zo'n goed idee om 'm aan een koord om je nek te
Alle draadloze apparatuur zendt radiogolven uit. Dat is volgens mij wat er bedoeld wordt met RF exposure. Er staat ook in de gebruiksaanwijzing dat mensen met een pacemaker de scanner onder geen voorwaarde in hun borstzakje moeten stoppen. Dus dan gaat het denk ik niet alleen om dat infraroodlampje wat oplicht als je scant.quote:Op woensdag 26 juli 2017 17:17 schreef blijevis het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf hoe je "operated" moet opvatten (ik verwacht dat bedoeld wordt dat dan de laser aan staat). Op het moment dat je de scanner daadwerkelijk gebruikt om te scannen heb je'm in de hand en hangt-ie niet om je nek.
Met mijn eigen telefoon duurt het zo nu en dan ook enkele minuten voor het verwerkt is. Om de verwarring nog groter te maken verwerkt hij hem correct maar geeft hij toch een melding "scannen mislukt"quote:Op woensdag 26 juli 2017 18:17 schreef VixenFromHell het volgende:
Het klinkt wel als een fijn ding, alleen dat je pas na een tijdje kan zien of het goed is gegaan is wel een probleem.
In dat geval (dat je een pacemaker gebruikt) zou je dus ook de telefoon beter niet in je borstzak steken (de draadloze communicatie vindt immers plaats tussen de scanner en de telefoon).quote:Op woensdag 26 juli 2017 17:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Alle draadloze apparatuur zendt radiogolven uit. Dat is volgens mij wat er bedoeld wordt met RF exposure. Er staat ook in de gebruiksaanwijzing dat mensen met een pacemaker de scanner onder geen voorwaarde in hun borstzakje moeten stoppen. Dus dan gaat het denk ik niet alleen om dat infraroodlampje wat oplicht als je scant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo erg is die van ons nog net niet
Nobody ever seems to remember life is a game we play
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |