Jawel.quote:
Dat er in algemene zin door de huidige en reeds langer bestaande wijze van moderatie in WGR en vooral door het gedrag van Nizno en Mark, en hoe de Admins reageren op ontstane situaties en hun onvermogen om aan de reeds gedurende langere tijd afgegeven signalen enig gehoor te geven te weinig reden overblijft om in WGR te blijven posten.quote:
Zal allemaal wel meevallen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:27 schreef hottentot het volgende:
Dat er in algemene zin door de huidige en reeds langer bestaande wijze van moderatie in WGR en vooral door het gedrag van Nizno en Mark, en hoe de Admins reageren op ontstane situaties en hun onvermogen om aan de reeds gedurende langere tijd afgegeven signalen enig gehoor te geven te weinig reden overblijft om in WGR te blijven posten.
Ik heb al dagenlang niets verwijderd, maar moderators kunnen ook geen verwijderde posts zien.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:15 schreef vannelle het volgende:
Kan het zijn dat er reacties van mij zijn verwijderd en zo ja waarom?
Ik weet namelijk 100% zeker dat ik in dit topic WGR / Groot verschil ingenieurssalarissen Nederland vs buitenland heb gereageerd en weet ook nog wát ik heb getypt maar kan mijn reactie niet terug vinden.
Of ik ben ineens blind geworden, dat kan natuurlijk ook.
quote:
ik vraag even een FAquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:00 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik heb al dagenlang niets verwijderd, maar moderators kunnen ook geen verwijderde posts zien.
Even Nizno afwachten, misschien weet zij iets en anders vragen we een FA om even te kijken
[..]
PS, wanneer zou je gereageerd hebben? recent of 3 jaar geleden?quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:15 schreef vannelle het volgende:
Ik weet namelijk 100% zeker dat ik in dit topic WGR / Groot verschil ingenieurssalarissen Nederland vs buitenland heb gereageerd en weet ook nog wát ik heb getypt maar kan mijn reactie niet terug vinden.
Navraag leert ons dat er in dat topic niets verwijderd is.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:15 schreef vannelle het volgende:
Recent, de dag voor ik deze vraag steldequote:Op woensdag 5 juli 2017 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
PS, wanneer zou je gereageerd hebben? recent of 3 jaar geleden?
Hahahaaa, laten we het daar maar op houden dan.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:03 schreef Armani XL het volgende:
Ik denk dus toch dat je de laatste optie eens moet gaan onderzoeken
TS is al lang genoeg op FOK! dat ie weet waar hij topics wil en zou WGR wel weten te vinden als hij daar behoefte aan heeft,quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:43 schreef Cyanide- het volgende:
Moet deze niet naar WGR?
KLB / Buurvrouw met haar elektrisch auto
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:48 schreef Armani XL het volgende:
[..]
TS is al lang genoeg op FOK! dat ie weet waar hij topics wil en zou WGR wel weten te vinden als hij daar behoefte aan heeft,
geen idee waar je op doelt.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:30 schreef Fer het volgende:
Plaatjes ter verduidelijking mogen niet meer?
Wat moest er duidelijker worden aan het woord 'agent'??quote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:30 schreef Fer het volgende:
Plaatjes ter verduidelijking mogen niet meer?
Daar begin je al, een handhaver van de gemeente is geen agent. Dus je bent gewoon dom bezig.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 15:48 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Wat moest er duidelijker worden aan het woord 'agent'??
Ik was misschien iets te voorbarig. Zat ook even met mijn hoofd bij andere dingen.quote:Op zondag 16 juli 2017 02:49 schreef Fer het volgende:
[..]
Daar begin je al, een handhaver van de gemeente is geen agent.
Dit soort opmerkingen mag je lekker achterwege laten. Ik kan best fouten toegeven, maar door dit soort opmerkingen verdwijnt mijn respect heel snel.quote:Dus je bent gewoon dom bezig.
Bedankt voor de mededeling.quote:Op maandag 17 juli 2017 12:52 schreef Lienekien het volgende:
Geeft een mod toe dat hij te gehaast was, is het nog niet goed.
Dat verongelijkte toontje van users die veel beter weten hoe een goede mod zich hoort te gedragen. Het hangt me de keel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |