Alan Rickman heeft zeker meegeholpen (al waren de meeste volwassen acteurs wel goed). Snape was in de films sowieso een minder controversieel karakter dan in de boeken. Eerder een anti-held terwijl hij in de boeken toch wat sneuer is.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, opzich.
Ik denk dat het er vooral aan ligt dat alan rickman gewoon veel beter acteert da nde meeste andere in de films.
Respectloos. Echt niet goed. Beetje lachen en meesmuilen. Niets raakt ons en niets boeit ons. Wij zijn immers keiharde motherfuckers.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:05 schreef Tijger_m het volgende:
Maar nu is het echt mijn laatste topic, hoor!
Nadeel van het verfilmen van zulke enorme boeken, je kan niet alle karakter verdieping laten zien in een film.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:05 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Alan Rickman heeft zeker meegeholpen (al waren de meeste volwassen acteurs wel goed). Snape was in de films sowieso een minder controversieel karakter dan in de boeken. Eerder een anti-held terwijl hij in de boeken toch wat sneuer is.
Een en al zotheid daar. Bizar.quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:54 schreef eriksd het volgende: [..] Een jaar geleden had je nog een stevig in het zadel zittende premier en minfin, oppositie op sterven na dood. Nu een totaal machtsvacuüm met twee zwakke leiders. Met wie onderhandel je nu eigenlijk?
Begint aardig tragi-komische vormen aan te nemen.quote:
De films zijn ook gewoon slecht. Gewoon een kwestie van snel geld verdienen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nadeel van het verfilmen van zulke enorme boeken, je kan niet alle karakter verdieping laten zien in een film.
Ik vond er maar weinig heel goed acteren in de films, hagrid, voldie, bella, omber en perkie waren wel goed.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:05 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Alan Rickman heeft zeker meegeholpen (al waren de meeste volwassen acteurs wel goed). Snape was in de films sowieso een minder controversieel karakter dan in de boeken. Eerder een anti-held terwijl hij in de boeken toch wat sneuer is.
Harry potter 1 had wel wat geweldige scenes zoals dezequote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
De films zijn ook gewoon slecht. Gewoon een kwestie van snel geld verdienen.
Och, ik vond de films wel onderhoudend maar ik had de boeken dan ook niet gelezen en dan weet je toch niet wat je mist.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
De films zijn ook gewoon slecht. Gewoon een kwestie van snel geld verdienen.
Jason Isaacs als Lucius Malfoy.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vond er maar weinig heel goed acteren in de films, hagrid, voldie, bella, omber en perkie waren wel goed.
Zeggen dat je harry potter niets vindt en dan niet de boeken hebben gelezenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Och, ik vond de films wel onderhoudend maar ik had de boeken dan ook niet gelezen en dan weet je toch niet wat je mist.
Ik zei dat het mij nooit heeft kunnen boeien.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeggen dat je harry potter niets vindt en dan niet de boeken hebben gelezen
Overigens moet je boek 1 2 en 3 misschien overslaan die zijn voor 12 jarigen.
En zo hoort het. De EU is geen gezelligheidsclub maar pure noodzaak.quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik geloof dat de EU zich niet eens meer druk maakt wie er zit, ze leggen gewoon hun punten op tafel en de EU krijgt wat het wil of niet, ik heb niet het idee dat de EU nog een duimbreed wil toegeven. En tot nu toe krijgt de EU precies wat het wil
Boek 3 is mijn favoriete boek.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeggen dat je harry potter niets vindt en dan niet de boeken hebben gelezen
Overigens moet je boek 1 2 en 3 misschien overslaan die zijn voor 12 jarigen.
Zij is wel een beetje you either hate or love her ja.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:09 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Jason Isaacs als Lucius Malfoy.![]()
Verder waren Maggie Smith en Kenneth Brannagh ook fantastisch.
Helena Bonham Carter als Bellatrix vond ik dan weer verschrikkelijk. Ik vind het nog steeds jammer dat Helen McCrory de rol niet kon spelen vanwege een zwangerschap.
Eerste 2 seizoenen vond ik goed, daarna was het voor mij wel over.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:10 schreef Friek_ het volgende:
Net weer twee afleveringen Homeland gekeken. Prima serie, al haalt het het niet bij House of Cards of Borgen.
5 imhoquote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Boek 3 is mijn favoriete boek.
Laat staan bij The Americans.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:10 schreef Friek_ het volgende:
Net weer twee afleveringen Homeland gekeken. Prima serie, al haalt het het niet bij House of Cards of Borgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |