Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Schijnt zelfs bij Celtic stiekem gebruikt te worden.quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel jammer dat ze bij Liverpool dat liedje van Leen hebben misbruikt
Gaat kaplaarzen over hem?quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:12 schreef Pedroso het volgende:
Dingetje heeft ooit een lied over Leen geschreven, zo groot is ie.
quote:De waarheid over Lee Towers
Jullie schijnen hier op GeenStijl nogal dol te zijn op Leen Huijzer, de altijd in een te strak pak geperste zingende aardappel-eter die onder de artiestennaam Lee Towers onder andere het zogenaamd legendarische soul-album Whities Only, Niggers not allowed uitbracht. Het wordt tijd voor de waarheid. De keiharde waarheid over winterschilder Leen Huijzer, die in zijn jeugd al bij bejaarden aanbelde en net zo lang die loeiende neusfluit sound van hem door de gang liet rollen tot ze hem geld betaalden.
Godverdomme, het moet maar een keer out in the open, het verhaal over Leen en hoe hij Rinus Verstegen, een verdienstelijke zanger die net iets meer bereik had dan Leen zelf, van een bouwkraan afduwde. Invalide voor het leven. Tot zijn nek verlamd. Er is toen geld voor Rinus ingezameld en verdomd als het niet waar is, Leen wilde ook iets voor hem doen. Kwam meneer met het nummert You’ll Never Walk Alone aankakken. Nee, daar had Rinus wat aan. Een hoofd met slappe armen, meer was het niet. En dan tien minuten moeten luisteren naar iemand die zegt dat je lekker door moet lopen.
Dat is Leen ten voeten uit. Hij zou door Willem Duys zijn ontdekt. We kennen de verhalen. Lee Towers, de zingende kraandrijver. Niets van waar. Leen was de lulhannes in de haven die ze brood lieten halen. Als de rest naar de hoeren ging stond hij op de uitkijk, met die rare bril op zijn giechel. Of ze stuurden hem er op uit voor een pizza. Hoorden ze hem gelukkig even niet. Schijtziek werden ze van hem. Iedereen.
Lee Towers is natuurlijk ook precies de zanger die Nederlanders verdienen. En die jullie verdienen. Daar schijnen ze hier dol op te zijn, iemand die gewoon werkt en daarnaast wat zingt. Handjes uit de mouwen, overdag wat koelkasten demonteren en dan in het weekend lekker zingen. Frank Sinatra heeft nooit gewerkt. Die liet zich zuigen tijdens het zingen door een Italiaanse stoot. Frank had stijl. Frank kon zingen.
Lee niet. Het geluid een achterlijk knaagdier dat met een microfoon in de bek door Leens slokdarm wordt gejaagd, anders kan ik zijn geluid niet omschrijven. Het is ademhalen met een door kanker aangevreten stro-kartonnen strottenhoofd. Janken op rijm.
Ik ben er bij geweest toen GeenStijl met Leen onderhandelde over een eventuele samenwerking. Dat kon, maar dan moesten we allemaal een t-shirt aan met een LEE op de voorkant en een afbeelding van een gouden microfoon op de achterkant. Pritt moest eerst een week meelopen met zijn show en kabels sjouwen anders begon Leen er niet eens aan. Hoxha heeft hem drie weken lang van Amsterdam naar Rotterdam gereden en moest urenlang lulverhalen aanhoren over Leens hobby, het verzamelen van oude schommelstoelen. Rutger heeft twee dagen net gedaan of hij hem filmde, anders wilde Leen niet samenwerken. Deed Rutgers cameraman een rood lampje naast zijn camera aan en dan begon Leen weer te lullen hoe hij ooit negentig mensen uit een brandend huis redde.
Een charlatan, een omhooggevallen proleet, een half-achterlijke zingende stofzuigerslang. Dus net iets voor jullie.
Walgelijk dat deze zogenaamde satire nog door mensen serieus genomen wordt ook.quote:
Kan je nagaan, zelfs Peter weet niet alles.quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:31 schreef AQUILA. het volgende:
Peter R. vraagt; wat is banditisme? Dat mag je toch wel weten als misdaadverslaggever.
quote:Sander van de Pavert is het brein achter Lucky TV en verlengt nu zijn theatershow
Lucky Live. Dat is de naam van de theatershow van Sander van de Pavert, brein achter de geniale Lucky TV-filmpjes. Volgende week begint Sander aan zijn reeks extra voorstellingen in het Zuiderstrandtheater in Den Haag, waarin hij onder meer vertelt over de geboorte van ‘Willy’ en ‘Max’, het geheim verklapt achter de lach van Max, maar ook vertelt over zichzelf en zijn haast maniakale toewijding tot het maken van satirische clips. Vanavond geeft hij een voorproefje bij Jinek.
Rob Scholte weigert zijn museum en huis op te leveren
Het levensverhaal van kunstenaar Rob Scholte is indrukwekkend. In de jaren tachtig en negentig verwierf hij grote roem door zijn controversiële werk, zijn uitdagende uitspraken en zijn uitbundige levensstijl.
In 1994 verloor hij beide benen bij een nooit opgehelderde bomaanslag. Hij ging door als kunstenaar, maar zocht vanaf ca 1999 de luwte op en verscheen veertien jaar niet in de media. In 2008 verhuisde hij naar Den Helder en opende daar in 2013 het Rob Scholte museum in een oud postkantoor. Op dit moment is hij in een juridische strijd verwikkeld met de gemeente, die plannen heeft het pand te verkopen en hem eruit wil hebben. Die strijd duurt al zo’n vier jaar – een ontknoping is aanstaande. Op 1 juli zal hij het pand - waar hij ook met zijn gezin woont - moeten opleveren. Hij weigert. Bij ons aan tafel vertelt hij waarom.
Joost Vullings en Xander van der Wulp over het succes van de Formatievlog
Aan de kabinetsformatie lijkt maar geen eind te komen, maar voor politiek verslaggevers Joost Vullings en Xander van der Wulp van de NOS kan het niet lang genoeg duren. De Formatievlog waarmee zij ons iedere week een kijkje achter de schermen van het Binnenhof geven, wordt met de dag populairder. Vanavond bespreken we de politieke week die achter ons ligt én het succes van de Formatievlog met twee van de drie Formatievloggers.
Dat mens zit gewoon glashard te liegen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt walgelijk ja, het rechtssysteem dienen.
Niks mis mee, maar komop, dit soort hippieshit op TV hoeft toch niet?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt walgelijk ja, het rechtssysteem dienen.
Ze kan vrijwel niks zeggen, dat wisten ze bij de redactie van tevoren ook welquote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat mens zit gewoon glashard te liegen.
Dat is prima maar die uitspraak over die foto was een gewoon een leugen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze kan vrijwel niks zeggen, dat wisten ze bij de redactie van tevoren ook wel
Niet haar fout
Inderdaad zeg.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Matige advocaat, zou haar niet inhuren.
Denk niet dat de familie zomaar een topadvocaat kan betalen, of ze moeten flink in de slappe was zitten.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:49 schreef Caland het volgende:
Al vind ik haar niet bijster sterk overkomen, wat ik wel vreemd vind voor zo'n zaak.
Is hem waarschijnlijk Pro Bono toegewezen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Matige advocaat, zou haar niet inhuren.
Zijn genoeg uitstekende advocaten die zo'n zaak wel pro bono willen doen hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk niet dat de familie zomaar een topadvocaat kan betalen, of ze moeten flink in de slappe was zitten.
Van BenthemGod krijgt hem zo vrij. Vormfout.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn genoeg uitstekende advocaten die zo'n zaak wel pro bono willen doen hoor.
Droom van vrijwel elke advocaat een zaak met zoveel belangstelling.
Ik heb idd iedere keer de neiging die bril van z'n kop te slaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij kan z'n swag gewoon niet aan.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Die Nederlandse vlaggen zijn ze een doorn in het oog.
Wel een beetje matig dat ze geen wethouder aan tafel hebben zitten.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb het gevoel dat we maar het halve verhaal te horen krijgen
Sommigen komen in het museum, je schijnt er ook een te kunnen kopen.quote:
Voor 1000 piek (450 euro) zou ik zoiets wel in de tuin willen hebben.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sommigen komen in het museum, je schijnt er ook een te kunnen kopen.
Alleen als die het dan wel doetquote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor 1000 piek (450 euro) zou ik zoiets wel in de tuin willen hebben.
http://www.telegraaf.nl/b(...)voor_299_euro__.htmlquote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor 1000 piek (450 euro) zou ik zoiets wel in de tuin willen hebben.
SOW, da's een koopjequote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)voor_299_euro__.html
Sla je slag!
Wel pics als 'ie staat hequote:
Denk wel dat je er snel bij moet zijn.quote:
Profetische woorden.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Denk wel dat je er snel bij moet zijn.
quote:Even na middernacht gingen de ANWB-palen in de verkoop voor 299 euro per stuk. Om 00.30 uur waren de palen uitverkocht. Meteen daarop ontstond een levendige handel online.
Op Marktplaats.nl staan tientallen advertenties waarin de palen worden aangeboden, waarbij door sommigen al boven de 500 euro wordt geboden.
quote:Op maandag 3 juli 2017 22:26 schreef Zipportal het volgende:
Moet Jan Smit niet veldlopen in Volendam?
Bijstand vangen en een bedrijfje proberen op te zetten.quote:
Welke opleiding had ze gedaan?quote:Op maandag 3 juli 2017 22:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Bijstand vangen en een bedrijfje proberen op te zetten.
Registeraccountant op Harvard.quote:
Oh nee, iets creatiefs.quote:
Ik ken wel ijsmeis.rarquote:Op maandag 3 juli 2017 22:33 schreef Zipportal het volgende:
Jetta had geen schijn van kans bij StalinGod.
IJsbijl.rar
quote:Op maandag 3 juli 2017 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Inteelt vs kreupele gehandicapte
genot
Hij heeft wel gewoon gelijk, ga maar iets doen wat je niet leuk vindt voor de kostquote:Op maandag 3 juli 2017 22:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Jan gaat even de bijstand problematiek oplossen
quote:Op maandag 3 juli 2017 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Inteelt vs kreupele gehandicapte
genot
Heeft hij een wajong dan?quote:Op maandag 3 juli 2017 22:35 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoop dat Jetta ook zometeen even gaat praten over wat voor kutmuziek Jantje maakt.
quote:Op maandag 3 juli 2017 22:36 schreef Zipportal het volgende:
Jetta wordt om de week gewassen door een WW-er
Nee, maar het is wel vervelend als iemand aan tafel, zonder enige kennis van zaken, zich zo dominant opstelt in iemand anders' onderwerp.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heeft hij een wajong dan?
quote:"Het is 60 jaar geleden." Maar, maar wat doe jij dan op 4 mei om 8 uur, probeerde een totaal ontluisterde Barend nog. "Welnu, dan lig ik nog in mijn bed," zo onthulde Jan Smit. Beste Jan, de dodenherdenking vindt ’s avonds plaats hoor. "Oh ja, is dat zo? Wat ik al zei, het boeit me niet."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op maandag 3 juli 2017 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij gaf een punt. Daarvoor kwamen de anderen aan woordquote:Op maandag 3 juli 2017 22:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel vervelend als iemand aan tafel, zonder enige kennis van zaken, zich zo dominant opstelt in iemand anders' onderwerp.
quote:Op maandag 3 juli 2017 22:47 schreef Mani89 het volgende:
Net zo'n gelijkenis als de broers van Rossem.
Erg gristelijk vooral volgens mij. Beklemmend waarschijnlijk.quote:
Zie je vaker bij families.quote:
Moeders euthanaseren door een kussentje op haar hoofd te drukken.quote:
Gelukkig zijn ze gemakkelijk te herkennen aan tatoeages.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zie je vaker bij families.
Schijnt inderdaad dat familieleden van verslaafden ook verslavingsgevoeliger zijn.
Sjekje draaien genot.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Moeders euthanaseren door een kussentje op haar hoofd te drukken.
God, jij weet links er ook altijd met de haren bij te slepen.quote:
KRO-NCRV-VARA topic.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
God, jij weet links er ook altijd met de haren bij te slepen.
De familie Boomsma wel ja.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze gemakkelijk te herkennen aan tatoeages.
quote:
Daar hoef je niet naar Amerika voor te kijken.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Kan niet wachten tot Amerika van binnenuit afbrokkelt. Ik wil een imperium zien imploderen in mijn leven.
En toch ga ik naar Amerika kijken.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Daar hoef je niet naar Amerika voor te kijken.
En toch ga ik naar Amerika kijken.quote:Op maandag 3 juli 2017 23:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Europa implodeert eerder, dus dat gaat je niet lukken.
Dat lijkt me bijzonder onwaarschijnlijkquote:Op maandag 3 juli 2017 23:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Europa implodeert eerder, dus dat gaat je niet lukken.
En toch ga ik naar Amerika kijken.quote:
Genot.quote:Op maandag 3 juli 2017 23:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die reacties ook onder Trump's tweets. Vol met schuimbekkende liberals.
Nog steeds niks geleerd.quote:Op maandag 3 juli 2017 23:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die reacties ook onder Trump's tweets. Vol met schuimbekkende liberals.
Ik kies voor krankzinnig.quote:Op maandag 3 juli 2017 23:07 schreef Martinello het volgende:
Anti-Trump zijn is helemaal geen kwestie van links tegen rechts maar een kwestie van verstandig tegen krankzinnig.
Weet je wat het woord 'links' is in het Latijn?quote:Op maandag 3 juli 2017 23:07 schreef Martinello het volgende:
Anti-Trump zijn is helemaal geen kwestie van links tegen rechts maar een kwestie van verstandig tegen krankzinnig.
En wat je ook van hem vindt, hij beheerst de Nederlandse taal onwaarschijnlijk goed.quote:Op maandag 3 juli 2017 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Dennie Christian is een ondergewaardeerd allround artiest.
Mag niet volgens sommige regels die vroeger heeel belangrijk waren.quote:Op maandag 3 juli 2017 23:18 schreef Ingolstadt het volgende:
Waarom worden overlastgevende asielzoekers niet naar hun eigen land getrapt?
Lekker makkelijk omlaag trappenquote:Op maandag 3 juli 2017 23:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zit nu de uitzending terug te kijken, had het eerste item niet gezien, maar ik snap echt die rancune niet aan de tafel richting Bijstandsgerechtigden.
Ik heb de uitzending niet gezien, maar heb wel net dit stukje gezien op geenstijl. En serieus, wat een trieste figuren daar aan tafel. Stuk voor stuk geen enkel inlevingsvermogen met hun 3x Balkenende, bij elkaar gegraaid in goede tijden. En maar niet willen begrijpen dat sowieso de huur toch betaald zal moeten worden, werk of geen werk, en dat bijstand dus gewoon noodzakelijk is, tenzij we voortaan de voorkeur gaan geven aan "Amerikaanse toestanden" met tentenkampen, crackhoeren onder elke brug etc. etc.quote:Op maandag 3 juli 2017 23:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zit nu de uitzending terug te kijken, had het eerste item niet gezien, maar ik snap echt die rancune niet aan de tafel richting Bijstandsgerechtigden.
Er lijkt me eerlijk gezegd weinig mis met die regeling.
Lekker laat allen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Fuck Jinek, tour all day every day
TDF / Vive le vélo #13 - Met je skibril
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |