Vuurwerk ookquote:Op donderdag 6 juli 2017 10:15 schreef LuNaTiC het volgende:
Beter dat je een goede fles wijn of speciaalbier (net waar jullie van houden) meeneemt... (als je daar bijv gaat eten, of met een kaasplankje gaat borrelen oid). Of is er nog iets anders waar je leuk op kunt inspelen adhv gesprekken die je hebt gehad? Bloemen bij de eerste date is misschien wel iets too much in de meeste gevallen, imho.
Als het al doorgaat... Ik voel aan mijn theewater dat dit weer een teleurstelling is. Als hij echt enthousiast is, stuurt hij wel elke dag een berichtje. T is nu al meer dan een dag geleden. Kut, ik had nooit zelf het voorstel voor date 3 moeten doen, hij kan nu niet jagen. Ik verwacht niet meer iets van hem te horen. Nachtkaars....quote:
Meid, doe eens niet zo wanhopig. Je vindt hem toch leuk? Hij jou waarschijnlijk ook, omdat je niet elke dag een bericht krijgt zo vroeg in de relatie zegt toch helemaal neits. Ga nou niet WEER je eigen ruiten ingooien omdat je het allemaal voor een ander gaat invullen en WEER veel ingewikkelder maakt dan het eigenlijk is.quote:Op zondag 9 juli 2017 13:51 schreef Andromache het volgende:
[..]
Als het al doorgaat... Ik voel aan mijn theewater dat dit weer een teleurstelling is. Als hij echt enthousiast is, stuurt hij wel elke dag een berichtje. T is nu al meer dan een dag geleden. Kut, ik had nooit zelf het voorstel voor date 3 moeten doen, hij kan nu niet jagen. Ik verwacht niet meer iets van hem te horen. Nachtkaars....
Begin er hier ook nog even over, gaat t in vijf topics over dat knaagdierquote:Op zondag 9 juli 2017 15:18 schreef Molo het volgende:
Had je hem verteld over die muis? Nee toch hoop ik?
Ongewild, Sammz, ongewild!quote:Op zondag 9 juli 2017 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Begin er hier ook nog even over, gaat t in vijf topics over dat knaagdier.
OT: Do niet zo wanhopig, Andro. Eventjes niks horen is geen ramp zeg.
Kon het niet latenquote:Op zondag 9 juli 2017 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Begin er hier ook nog even over, gaat t in vijf topics over dat knaagdier.
OT: Do niet zo wanhopig, Andro. Eventjes niks horen is geen ramp zeg.
Welk teken dan? Even een dagje geen berichtje zeg toch niks?quote:Op zondag 9 juli 2017 15:23 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ongewild, Sammz, ongewild!![]()
Nou ja meestal is het wel een teken aan de wand is mijn ervaring. Het is ook geen ramp. Het is leuk als hij hier langskomt maar verwachtingen moet ik maar niet hebben.
Dat zegt meestal dat hij niet echt enthousiast is en op alleen seks gaat aansturen; ik ben ervaringsdeskundig genoeg wat dit betreft.quote:Op zondag 9 juli 2017 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk teken dan? Even een dagje geen berichtje zeg toch niks?
Misschien moet je je eens afvragen waarom jij zulke mannen aantrekt en of dat aan hen ligt of toch wellicht aan jezelfquote:Op zondag 9 juli 2017 15:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dat zegt meestal dat hij niet echt enthousiast is en op alleen seks gaat aansturen; ik ben ervaringsdeskundig genoeg wat dit betreft.
Ik heb het waarschijnlijk weer te veel over werk gehad en te veel aan hem gevraagd i.p.v. hij aan mij, geen gevoelsverbinding gelegd. Heb wel complimentjes gegeven maar ik mag kennelijk nog meer mijn hart tonen.quote:Op zondag 9 juli 2017 15:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens afvragen waarom jij zulke mannen aantrekt en of dat aan hen ligt of toch wellicht aan jezelf
Of iets minderquote:Op zondag 9 juli 2017 15:31 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik heb het waarschijnlijk weer te veel over werk gehad en te veel aan hem gevraagd i.p.v. hij aan mij, geen gevoelsverbinding gelegd. Heb wel complimentjes gegeven maar ik mag kennelijk nog meer mijn hart tonen.
Nou ja, ik denk niet dat het te veel over werk hebben ervoor zorgt dat je mannen aantrekt die enkel op seks uit zijn.quote:Op zondag 9 juli 2017 15:31 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik heb het waarschijnlijk weer te veel over werk gehad en te veel aan hem gevraagd i.p.v. hij aan mij, geen gevoelsverbinding gelegd. Heb wel complimentjes gegeven maar ik mag kennelijk nog meer mijn hart tonen.
Heb je zelf al wat gestuurd?quote:Op zondag 9 juli 2017 13:51 schreef Andromache het volgende:
[..]
Als het al doorgaat... Ik voel aan mijn theewater dat dit weer een teleurstelling is. Als hij echt enthousiast is, stuurt hij wel elke dag een berichtje. T is nu al meer dan een dag geleden. Kut, ik had nooit zelf het voorstel voor date 3 moeten doen, hij kan nu niet jagen. Ik verwacht niet meer iets van hem te horen. Nachtkaars....
Tegenwoordig is iedereen toch vergroeid met zijn/haartelefoon:@quote:Op zondag 9 juli 2017 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk teken dan? Even een dagje geen berichtje zeg toch niks?
Juist, neem maarvan mij aan dat je eigen ervaringen vaak het slechtste zijn om na te jagen. Niet zo overdenken en genieten van het moment andersdan mis je juist de mooie dingen.quote:Op zondag 9 juli 2017 15:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dat zegt meestal dat hij niet echt enthousiast is en op alleen seks gaat aansturen; ik ben ervaringsdeskundig genoeg wat dit betreft.
No way. Dat heb ik wel afgeleerd nu. Pfff tis net koorddansen allemaal dit.quote:
Als het zo wanhopig is net als wat je hier doet is het inderdaad wel slim.quote:Op zondag 9 juli 2017 15:56 schreef Andromache het volgende:
[..]
No way. Dat heb ik wel afgeleerd nu. Pfff tis net koorddansen allemaal dit.
Misschien test hij jou wel door een dag minder initiatief te tonen. Weet jij veel. Daarom wacht het gewoon af.quote:Op zondag 9 juli 2017 15:56 schreef Andromache het volgende:
[..]
No way. Dat heb ik wel afgeleerd nu. Pfff tis net koorddansen allemaal dit.
Het is een man, dus nee.quote:Op zondag 9 juli 2017 16:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien test hij jou wel door een dag minder initiatief te tonen. Weet jij veel. Daarom wacht het gewoon af.
En dat zegt helemaal niets.quote:Op zondag 9 juli 2017 16:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is een man, dus nee.
Waarschijnlijk gewoon iets anders doen.
Lekker generaliserenquote:Op zondag 9 juli 2017 16:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is een man, dus nee.
mannen doen dat nietquote:Op zondag 9 juli 2017 16:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is een man, dus nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |