Klachtquote:Was:
=
Islamoloog Anne Dijk, een tot de islam bekeerde domineesdochter, is woest op Tijs van den Brink en de makers van zijn EO-programma Tijs en de Ramadan. Het advies van de licht geërgerde Dijk was om nederig te zijn als hij gevoelige onderwerpen als terrorisme bespreekt.
Vanwege een negatieve ervaring met de EO in het verleden, heeft Dijk voorafgaand aan haar drie uur durende gesprek met Van den Brink concrete afspraken gemaakt met de EO. “Een van de concrete en voornaamste afspraken was dat het niet over mijn persoon zou gaan. Dat vind ik namelijk niet interessant en het is niet mijn werk. Ik ben immers islamoloog.”
“De christelijke dominante witte man bepaalt vervolgens wel wat er in de uitzending komt, en wat niet, en excuseert zich dan achteraf met het argument van ‘tijd, knippen en plakken’. Ach, de patriarchale cultuur is natuurlijk ook nooit weg geweest.
Media Courant 2017.
Ik denk dat de ouders van Anne Fleur zich uit schaamte niet in het publieke debat zullen mengen.quote:
Leuk vermaak ja, maar eigenlijk ben ik er voorstander van om dit soort achterlijken in zijn geheel geen podium te geven.quote:Op donderdag 29 juni 2017 01:12 schreef Fir3fly het volgende:
Leuk vermaak dit soort psychopathische mensen.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:30 schreef Plompzakker het volgende:
Zij heeft die doek helemaal niet nodig om niet aantrekkelijk gevonden te worden
triest ventjequote:Op woensdag 28 juni 2017 22:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Moslims kunnen door mij in hun schoenen gezeikt worden als die buiten hun moskeeige haathut staan opgesteld. Hebben ze ook eens wat, en het is niet eens van sinterklaas.
Moeite mee? Dan kunnen ze ook een klap op hun gore rotbek krijgen.
Die hoofddoek is er om de vrouwelijke schoonheid te beschermen tegen mannelijke lustopwekking.. Ik geloof niet dat die paardenkop tijdens haar christelijke periode hier zich ooit zorgen over hoefde te maken.quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:30 schreef Plompzakker het volgende:
Zij heeft die doek helemaal niet nodig om niet aantrekkelijk gevonden te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |