quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:43 schreef Hdero het volgende:
[..]
Hoezo strategisch? Je moet alleen bakken met tijd vrij hebben, oftewel geen leven.Flikker dan gewoon op, HderoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Je punten reken ik sowieso niet meer mee.
Puntjes.
Lol jawel, want ik tel de punten.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:45 schreef Hdero het volgende:
[..]
Jij bepaalt dat niet. Ik haal dan een mod erbij.
Dit is ONZquote:Op woensdag 28 juni 2017 21:45 schreef Hdero het volgende:
[..]
Jij bepaalt dat niet. Ik haal dan een mod erbij.
Zou er echt iemand hier zitten die iets om die punten geeft?quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:47 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk. En dan zal niemand meer willen spelen want het kan ook hen gebeuren.
Nee hoor, ik zal dit niet snel doenquote:Op woensdag 28 juni 2017 21:47 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk. En dan zal niemand meer willen spelen want het kan ook hen gebeuren.
Jawel maar het spel gaat dan om een user (de TS namelijk) en niet meer om strategie of regels etc. En dat verpest alles.quote:
Hdero krijgt er blijkbaar een hoge bloeddruk doorquote:Op woensdag 28 juni 2017 21:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou er echt iemand hier zitten die iets om die punten geeft?
Blijkbaar wel want ze proberen tooch te winnen, strategisch te posten.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Welke regels?quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:49 schreef Hdero het volgende:
[..]
Jawel maar het spel gaat dan om een user (de TS namelijk) en niet meer om strategie of regels etc. En dat verpest alles.
En spel gebaseerd op de "regel" dat je een punt krijgt voor iedere minuut dat er niet wordt gepost na jouw post is eigenlijk gewoon een soort slowchatquote:Op woensdag 28 juni 2017 21:50 schreef Hdero het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want ze proberen tooch te winnen, strategisch te posten.
En TS geeft blijk van een kort lontje, dus sws niet geschikt als spelmoderator.
quote:
Regels?quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:56 schreef Pg_up het volgende:
Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. 1 minuut en 59 seconden telt nog steeds als 1 minuut en dus 1 punt.
Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Jaquote:Op woensdag 28 juni 2017 21:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Als hij mee wilt doen dat hij dat.quote:
kom dan.quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:25 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Ik ben nu wel klaar met deze discussie.
En schrijftaal. "Hij wilt" is incorrect Nederlands.quote:
Uit medelijden heb ik een punt toegestaan.quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:43 schreef _--_ het volgende:
Ik verlaat dit spel. bye. Het neemt alleen maar tijd in beslag. ik sta toch nog wel jaren in de top 20.
Jammerquote:Op woensdag 28 juni 2017 22:43 schreef _--_ het volgende:
Ik verlaat dit spel. bye. Het neemt alleen maar tijd in beslag. ik sta toch nog wel jaren in de top 20.
Daarom ook het voorstel om te score weer op 0 te zetten aan het begin van de dag/week/maand.quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:43 schreef _--_ het volgende:
Nee, we houden hierover opquote:Op woensdag 28 juni 2017 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom ook het voorstel om te score weer op 0 te zetten aan het begin van de dag/week/maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |