Krijg je dat cadeau bij modschap?quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
extra reden waarom ik blij ben met m'n abo
Voor het geld koopt hij ook weer een warme maaltijd bij een externe partij dus het komt wel op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:16 schreef Azpilicueta het volgende:
Bradley is een beetje een straatjunkie die alleen geld wil en boos wordt als je hem een warme maaltijd aanbiedt
Fuck meldingen dat je te snel post.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
extra reden waarom ik blij ben met m'n abo
Ik heb al een hele waslijst aan kleuren.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb jij Braddie ook een kleurtje gegeven zodat z'n posts sneller te vinden zijn?
En ik een waslijst met Braddiekloontjes met kleurenquote:Op woensdag 28 juni 2017 17:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb al een hele waslijst aan kleuren.
hoe moeten kijkers nou weten wanneer het gewenst is?quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:40 schreef nostra het volgende:
Maar hoe moeten de bezorgrestaurants nu nog snappen wanneer het wel en wanneer het niet gewenst is?
Daar doelde ik eigenlijk ook opquote:Op woensdag 28 juni 2017 17:51 schreef Poes. het volgende:
[..]
En ik een waslijst met Braddiekloontjes met kleuren
Het is nu in ieder geval gewenst. Dat merk je aan alles.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:52 schreef isax het volgende:
[..]
hoe moeten kijkers nou weten wanneer het gewenst is?
Neequote:Op woensdag 28 juni 2017 17:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb jij Braddie ook een kleurtje gegeven zodat z'n posts sneller te vinden zijn?
Ik hoop dat niemand hem dit keer wat stuurtquote:Op woensdag 28 juni 2017 17:55 schreef waj1 het volgende:
Hij zit gewoon schaamteloos te bedelen om voedsel, terwijl hij de dagen ervoor er pissig van werd
Het heeft er inderdaad alle schijn van dat hij op het moment even schijt heeft aan zijn hart.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:54 schreef Rectum het volgende:
[..]
Het is nu in ieder geval gewenst. Dat merk je aan alles.
''Hoor wie (wat) klopt daar kinderen, hoor wie (wat) klopt daar kinderen....?''quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het heeft er inderdaad veel weg van dat hij op het moment even schijt heeft aan zijn hart.
Dat zou ook leuk zijn inderdaad.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:56 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik hoop dat niemand hem dit keer wat stuurt
Als je in de chat komt en het enige wat je zegt is "Jij bent echt wel zwakbegaafd, ZWAKBEGAAFD"quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:57 schreef isax het volgende:
hij noemde iemand stinksnol.
manmanmanman en maar bedelen voor die pizza.
Een salade zou ook wel leuk zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:56 schreef Poes. het volgende:
[..]
tenzij bakken sla.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:56 schreef Poes. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
''Hoor wie (wat) klopt daar kinderen, hoor wie (wat) klopt daar kinderen....?''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |