Neuh.quote:Op woensdag 28 juni 2017 14:33 schreef chroestjov het volgende:
Zit je nou om pizza te vragen d.m.v. de TT?
Geeft geen ene moer. Dat heeft met fatsoen te maken, weet je nogquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2017 14:36 schreef marsan het volgende:
[..]
Geeft geen ene moer. Dat heeft met fatsoen te maken, weet je nog
Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza? Pizza?quote:
"Ding"quote:Op woensdag 28 juni 2017 14:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
Alsof ik actief ga meewerken aan de ondergang van dat ding
quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is in KLB zo ja, kapers van de LaPo
Maar in WEB is het gewoon fatsoenlijk om je aan de norm te houden, laatste poster heeft de nieuwe TT.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet waar jij vandaan komt, maar zo werkt dat hier niet. Je wacht maar mooi effe die paar seconden tot de lapo een nieuwe heeft geopend. En ja, soms duurt dat zelfs een hele minuut.
Gewoon zelfspot. Niets mis mee.quote:Op woensdag 28 juni 2017 14:41 schreef Portomasso het volgende:
Je vraagt gewoon om een pizza Billy van Dijk, man man man.. Ik haak af.
quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:59 schreef Moira. het volgende:
Je wacht maar mooi effe die paar seconden tot de lapo een nieuwe heeft geopend. En ja, soms duurt dat zelfs een hele minuut.
Stop maar met dat getreiter en gezaag en uitlokken Ambertjequote:Op woensdag 28 juni 2017 14:44 schreef ambertje90 het volgende:
Hoe kan dat nou? Jij bent toch het geduld zelve?
Gvdquote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is in KLB zo ja, kapers van de LaPo
Maar in WEB is het gewoon fatsoenlijk om je aan de norm te houden, laatste poster heeft de nieuwe TT.
Okidoki, je hebt het maar te vragen hoor!quote:Op woensdag 28 juni 2017 14:44 schreef Braddie het volgende:
Stop maar met dat getreiter en gezaag en uitlokken Ambertje
quote:Op woensdag 28 juni 2017 14:32 schreef Braddie het volgende:
https://www.youtube.com/c/BradgeTVofficial/live
Heb 150 subs man, en zoals het nu gaat (Op dat gedoe met thuisbezorgd na) Gaat het wel prima.quote:Op woensdag 28 juni 2017 14:46 schreef butz0rs het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Een directe URL. Nu hoef ik UC8EzwZpR3n_7upUEDfl4SrQ niet meer de onthouden.
Niet je channel verwijderen als het weer even tegenzit, anders ben je je URL kwijt.
Gedoe met thuisbezorgd zorgt er juist voor dat het nu prima gaat.quote:Op woensdag 28 juni 2017 14:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb 150 subs man, en zoals het nu gaat (Op dat gedoe met thuisbezorgd na) Gaat het wel prima.
Ook het vloggen.
oeiquote:Op woensdag 28 juni 2017 14:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gedoe met thuisbezorgd zorgt er juist voor dat het nu prima gaat.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 14:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb 150 subs man, en zoals het nu gaat (Op dat gedoe met thuisbezorgd na) Gaat het wel prima.
Ook het vloggen.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 14:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat schakelen, kan ook nog wel wat beter.
Met zijn airbelly en airchin heeft hij geen airbag meer nodig.quote:Op woensdag 28 juni 2017 14:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Als ik die gifjes zo zie dan heb ik wel een beetje het idee dat de tijd van 124 kilo tijdens weegmomentjes een long distant memory zijn
Wel zonde. Met zoveel vrije tijd zou je een GOAT kunnen worden in de sportschoolquote:Op woensdag 28 juni 2017 14:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Met zijn airbelly en airchin heeft hij geen airbag meer nodig.
hey noelquote:Op woensdag 28 juni 2017 14:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een kansloze mongool is het ook he![]()
Met zo'n tt vraag je er gewoon om.
Dat is toch zoiets als Kebab of niet?quote:Op woensdag 28 juni 2017 14:57 schreef Braddie het volgende:
GrieksDat kan mij dus echt niet bekoren he
quote:Op woensdag 28 juni 2017 14:57 schreef Braddie het volgende:
GrieksDat kan mij dus echt niet bekoren he
Thanks man ben je eeuwig dankbaar.quote:Op woensdag 28 juni 2017 14:57 schreef LurkJeRot het volgende:
Poll: Maccie of griek voor Argo?
• MaccieD
• Griek
• Pizza
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Polls maken is mijn lust en leven. Je snapt dan ook mijn teleurstelling toen mijn poll gisteren direct naar het land der doden verwezen werd door heerschap Braddie.quote:
Wow zijn die twee nog maagd? En waarom koppelen ze altijd zo'n lelijke mormel aan een slanke man?!quote:
Omdat zelfs lelijke vrouwen een kerel met een pens niet aantrekkelijk vinden.quote:Op woensdag 28 juni 2017 15:01 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Wow zijn die twee nog maagd? En waarom koppelen ze altijd zo'n lelijke mormel aan een slanke man?!
Maar dan moeten ze zelf ook wat aan hun pens doenquote:Op woensdag 28 juni 2017 15:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat zelfs lelijke vrouwen een kerel met een pens niet aantrekkelijk vinden.
En gelijk hebben ze
Zo zie ik die ''dates'' van Braddie ook altijd voor me.quote:
Als je een goed gevulde portemonnee zou hebben, zou dat probleem nog wel te overkomen zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2017 15:09 schreef Braddie het volgende:
Het verschil is dat de mens dubbele standaarden heeft.
Hoe dik een man ook is, die heeft het liefst gewoon een slanke vrouw naast hem slapen.
Hoe dik de vrouw ook is, als de man geen goed figuur heeft kijkt ze niet eens naar hem.
En geef ze eens ongelijk.
Ik zou ook niet wakker willen worden naast iemand met mijn figuur, en kan mij ook echt heel goed voorstellen dat vrouwen niet wakker willen worden met iemand met mijn figuur.
hey lekkertjequote:Op woensdag 28 juni 2017 15:16 schreef Amarantha het volgende:
Met zo'n TT lok je het wel beetje uit.
Hij schijnt geen geld meer te hebben om de maand te overleven, dus er zit niets anders op.quote:Op woensdag 28 juni 2017 15:16 schreef Amarantha het volgende:
Met zo'n TT lok je het wel beetje uit.
Die Polo brengt nog wel 150 Euro op.quote:Op woensdag 28 juni 2017 15:17 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Hij schijnt geen geld meer te hebben om de maand te overleven, dus er zit niets anders op.
Was een nep-Adquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2017 15:22 schreef Moira. het volgende:
Ik zal ook hier maar even de melding maken. Er is onlangs mailcontact geweest met de hoge heren van ons fijne forumpje. Ad is geen bespreekbaar onderwerp meer hier. Ook niet in SC's of dit topic.
RIPquote:Op woensdag 28 juni 2017 15:22 schreef Moira. het volgende:
Ik zal ook hier maar even de melding maken. Er is onlangs mailcontact geweest met de hoge heren van ons fijne forumpje. Ad is geen bespreekbaar onderwerp meer hier. Ook niet in SC's of dit topic. Als Braddie het dus nog wel in z'n stream over heeft, is dat een onderwerp dat niet meegenomen wordt naar het forum.
Ja, want hier laten we het erbijquote:Op woensdag 28 juni 2017 15:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]echt niet?
ik heb letterlijk nog nooit naar ad gekeken en weet totaal niet wie het is ,wat is er in godsnaam gebeurd? mag in dm mensen
Om deze reden rijd ik Alfa. Hoef alleen maar te wijzen en ze stappen al inquote:Op woensdag 28 juni 2017 15:12 schreef Braddie het volgende:
Ja, als ik een Ferrari zou hebben of een Lambo, dan zouden looks echt zo goed als niet uitmaken, dan zou ik zelfs m`n crush voor mij kunnen winnen. Maar dan is het geen echte liefde.
Ik ben liever single in mijn huidige toestand (En blijf dat dan ook liever m`n hele leven) Dan dat er een super knappe blondine "verliefd" op mijn geld word, en daarom met mij het bed in duikt, wetende dat ze het doet voor m`n poen. zeg maar.
Vervolgens mogen ze 500 meter weer uitstappen om te duwen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 15:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Om deze reden rijd ik Alfa. Hoef alleen maar te wijzen en ze stappen al in
Áls die auto rijdt dan, want meestal is het wijzen naar de garage.quote:Op woensdag 28 juni 2017 15:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dit is een gedurfde opmerking gezien de staat van de auto's waar jij in rijdt, maar ik zal het dogenquote:Op woensdag 28 juni 2017 15:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vervolgens mogen ze 500 meter weer uitstappen om te duwen.
Tot nu toe, heeft van alle goedkope kut auto's die ik gekocht heb alleen de BX mij laten staan, de rest was altijd starten lopen zonder gedoe, wel veel reparaties en kraakjes piepjes whatnot, maar nooit problemen met starten en rijden.quote:Op woensdag 28 juni 2017 15:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dit is een gedurfde opmerking gezien de staat van de auto's waar jij in rijdt, maar ik zal het dogen
quote:Op woensdag 28 juni 2017 15:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vervolgens mogen ze 500 meter weer uitstappen om te duwen.
Ergens over 2 weken.quote:Op woensdag 28 juni 2017 15:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wanneer zou die eerste werkdag van je eigenlijk moeten zijn brad?
Nooitquote:Op woensdag 28 juni 2017 15:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wanneer zou die eerste werkdag van je eigenlijk moeten zijn brad?
quote:Op woensdag 28 juni 2017 14:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je dat bij die van mij doet dan kom je nooit van je plek af
Jokkebrokquote:Op woensdag 28 juni 2017 15:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
En dan zijn we pas net weer begonnenquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2017 15:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik kan pas om 5 uur kijken, dan zit ik alleen op mijn kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |