Je slaapt elke dag uit.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
We hebben Koerden als buren, maar krijg geen hoogte van hun afkomst (lees: land). Weet niet uit welk land. Ze praten geen Turks en ook geen Koerdisch voor zover ik het kan verstaan. Ze hebben een pracht van een baby. Hoor hem alleen wel elke ochtend omdat zijn kamer aan die van mij grenst. Maar maakt niks uit. Morgen ben ik werkloos en kan ik uitslapen.![]()
Shek..quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ba3d gaffieeeee!!Melegh shem!!![]()
![]()
Mooiquote:Op donderdag 29 juni 2017 18:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Shek..
Shem is vrouwelijk habiba![]()
[ afbeelding ]
Is dat die van Bunga Bunga feestjes?quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Shek..
[ afbeelding ]
No man, zij heet Ruby.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Is dat die van Bunga Bunga feestjes?
quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bedankt voor correctie!! Alleen zo leer ik.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Shek..
[ afbeelding ]
Nee dit is Camilla Cabello.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:00 schreef Tevik het volgende:
Als Allah je hun ware gezicht zou laten zien, zou je ervan wegvluchten.
Hahhaahhaahhhahahahaquote:Op donderdag 29 juni 2017 19:00 schreef Tevik het volgende:
?quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:00 schreef Tevik het volgende:
welk ware gezicht? Zijn gewoon vrouwen toch, ze hebben geen masker op ofzo.quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:00 schreef Tevik het volgende:
Laat Maghrebijnse eens met rust jijquote:Op donderdag 29 juni 2017 19:09 schreef Stimorol- het volgende:
Toppunt is wel dat Maghrebijnse Montelly een lekker ding noemt trouwens
En dan eet je het met stokje erin?quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Om de boel bij elkaar te houden?
Ja want zulke vrouwen zijn per definitie 👹 Uhu..quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:00 schreef Tevik het volgende:
👀quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:09 schreef Stimorol- het volgende:
Toppunt is wel dat Maghrebijnse Montelly een lekker ding noemt trouwens
Ze houdt je wel bezig op een dag zo hé?quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze is wel wanhopig blijkbaar. Van Drug, naar jou, naar Montelly. Op Fok alleen al.
Hahahaha, leuk toch!! Lekker ding.quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze houdt je wel bezig op een dag zo hé?
Ja ben enorm jaloers op haar leven. Het steekt allemaal.quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze houdt je wel bezig op een dag zo hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |