Eet je mee of zo?quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:28 schreef Faeroer het volgende:
waarom post je het dan
ben toch geen konijn??
Hier. Van mama. Rhimez en Seffa.quote:
waarom eigeel?quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:31 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hier. Van mama.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boeiend, als IS maar opgeruimd wordt.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Terroristen ruimen terroristen op ,lekker boeiend.
Feit blijft dat de terroristische koerdjes zich opnieuw hebben laten gebruiken door hun meesters uit de US (de grootste terroristen)
zit daar vlees onder?quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Geen idee. Hoort zo denk ik? Sommigen doen het zo? Ik vindende variant lekker:
[ afbeelding ]
Samen met de terroristen van de PKK/ypgquote:Op donderdag 29 juni 2017 15:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Boeiend, als IS maar opgeruimd wordt.
Prima. Koerd 4 levenquote:Op donderdag 29 juni 2017 15:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Samen met de terroristen van de PKK/ypg
Niks mis mee, de Koerden die ik heb ontmoet waren goeie mensen.quote:
Ja is een verschil.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niks mis mee, de Koerden die ik heb ontmoet waren goeie mensen.
Waren wel Koerden uit Irak , weet niet of er een verschil is..
Om de boel bij elkaar te houden?quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom heb je een stokje door je broodje.
Turkse en Irakese Bedoel ikquote:Op donderdag 29 juni 2017 18:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik werkte met een Yezidi en een Koerd uit Irak ,, spraken gewoon dezelfde taal.
Latinas zijn ghatar a awtmaquote:Op donderdag 29 juni 2017 18:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Meni geh tehed? Maghrebia, ashmen.....![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |