Is een oude foto van 2 jaar geleden.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
Maghrebijnse, jij draagt toch hoofddoek? Sta je dan met je porem en je haar; B&H / Lekkere FOK!sters
Hij wel hoor, expert in maagdenvliesjes.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
Sws kom je er toch niet achter of iemand maagd is of niet.
als ie niet meer strak isquote:Op woensdag 28 juni 2017 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
Sws kom je er toch niet achter of iemand maagd is of niet.
Hahhahahhahahahhahahahahhahahahajajjjajaajajahhahahahhahahhahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahahhhahhahahahahahhhhahahhhhhahhahahhahahahahahhahahahahahahahahajquote:
Of je pik is gewoon te klein.quote:
Khadija mens. Mijn hemel hoor.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:37 schreef PSVCL het volgende:
Geen leugens over de profeet verzinnen Stimi
Ik vroeg een niet maagd. Daar kan een gescheiden vrouw bij zitten.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja maar zij was haar eerst man verloren , een gescheiden vrouw is een ander verhaal.
Ahhhh ok , dan zou ik er geen problemen mee hebben.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vroeg een niet maagd. Daar kan een gescheiden vrouw bij zitten.
We weten allebei wel dat je je dagelijks aan het afberen bent op je eigen posts dus wat vrouwen betreft kan het nooit veel soeps zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2017 14:16 schreef zarGon het volgende:
En Montelly, laat je fantasie er maar op los en vertel mij maar hoe jij denkt dat het zit met deze gay wat betreft meiden.
500quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:55 schreef TourOfData het volgende:
Hier nog paar maagden over, 1000 dirham per stuk. Welke wil je?
Turks of Marokkaans?quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahah jadruk met studie en kamer/huis/studiohunten
Van waar deze haat?quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah je praat alleen mee om in haar broekje te mogen? Volgens mij is dat bij haar niet erg lastig.
quote:Op donderdag 29 juni 2017 08:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze ruimen uiteindelijk jou en al je neven bij isis op
Stimo is een beetje jaloers.quote:
Terroristen ruimen terroristen op ,lekker boeiend.quote:Op donderdag 29 juni 2017 08:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze ruimen uiteindelijk jou en al je neven bij isis op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |