Hij kon niet beslissen dus heeft hij ze maar alle soorten koffie/lungo/espresso/ristretto/capuccino laten maken die ze kunnen bereiden,quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:52 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Koffie of een lungo/espresso/ristretto/capuccino?
lekker acclimatiseren met een overdosis cafeïnequote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij kon niet beslissen dus heeft hij ze maar alle soorten koffie/lungo/espresso/ristretto/capuccino laten maken die ze kunnen bereiden,
Tafeltje te klein voor alle waar en dan valt de "toeter"sowieso even buiten de boot.quote:
Espresso & capuccino & zelfs thee.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:52 schreef Fatoeman het volgende:
Koffie of een lungo/espresso/ristretto/capuccino?
Capu alleen voor 11 uur s ochtends he. Volgens de italianen en afficionadosquote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:54 schreef Iwanius het volgende:
Je kan beter klaar wakker zijn in de ochtend dan nog laat in de middag.
[..]
Tafeltje te klein voor alle waar en dan valt de "toeter"sowieso even buiten de boot.
[..]
Espresso & capuccino & zelfs thee.
10 uur 's avonds bedoel je.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:04 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Capu alleen voor 11 uur s ochtends he. Volgens de italianen en afficionados
Ja, die ongeschreven regel ken ik.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:04 schreef Fatoeman het volgende:
Capu alleen voor 11 uur s ochtends he. Volgens de italianen en afficionados
Hij is wel leuk gevonden. Daarbij uitstekend merk sigaar. (wel de goedkoopste in de Oliva series)quote:
Kennertje gespot hoor, zowel op koffie- als op sigarengebiedquote:Op maandag 3 juli 2017 02:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja, die ongeschreven regel ken ik.
[..]
Hij is wel leuk gevonden. Daarbij uitstekend merk sigaar. (wel de goedkoopste in de Oliva series)
Hoe laat begin je met werken?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:02 schreef Iwanius het volgende:
Loop al een generatie of 4? 5? mee
Moggu!
[ afbeelding ]
Tis dinsdagmorgen dus even wat bubbels en een lekker citroenmeringe stuk.
Weet je gelijk waar die schele meeuw naar loert. Die is niet geïnteresseerd in jouw bolknak of jou, tenzij je een harinkie in je huig laat acclimatiseren.quote:
Wat is gosternokkel?quote:Op maandag 4 september 2017 09:43 schreef vaarsuvius het volgende:
hoe oud is die iwanius wel niet, dat ie van die gifjes uit de vorige eeuw gebruikt
[ afbeelding ]
gosternokkel nog aan toe
Eerder ui met haring.quote:Op donderdag 29 juni 2017 07:59 schreef Iwanius het volgende:
Zal wel zo een Kangal zijn?
[..]
[ afbeelding ]
En ze smaakten heeeerlijk op deze donderdagmorgen 29 juni 2017. 4 stuks!
oh ja:
[ afbeelding ]
Vers lekkerbekje is het volgend ontbijt hapje op deze donderdagmorgen.
geen idee, dat zei mijn opa altijd vroeger, maar hij is overleden dus ik kan niet vragen wat het betekent.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |