draai de zakratten maar om basquote:
Eerlijk gezegd hoop ik dat t een raadsel blijft... ze heeft zichzelf al belachelijk genoeg gemaakt. T is een keertje klaar... Jessie mag ook wel eens een keertje op zijn falie krijgenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:08 schreef rowan634 het volgende:
ik hoop wel dat de feministische uitbarsting van Bats in de uitzending van morgen zit
of die SL blijft voor eeuwig een raadsel
psies!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:12 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hoop ik dat t een raadsel blijft... ze heeft zichzelf al belachelijk genoeg gemaakt. T is een keertje klaar... Jessie mag ook wel eens een keertje op zijn falie krijgen
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:12 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hoop ik dat t een raadsel blijft... ze heeft zichzelf al belachelijk genoeg gemaakt. T is een keertje klaar... Jessie mag ook wel eens een keertje op zijn falie krijgen
Zij misdraagt zich, dus laat maar zien.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:12 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Ze wordt overduidelijk door middel van streamlocks beschermd door de febo...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Zij misdraagt zich, dus laat maar zien.
Jammer dat is niet de bedoeling van een rlsquote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze wordt overduidelijk door middel van streamlocks beschermd door de febo...
bats is geen feministe en kan het ook niet wordenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:08 schreef rowan634 het volgende:
ik hoop wel dat de feministische uitbarsting van Bats in de uitzending van morgen zit
of die SL blijft voor eeuwig een raadsel
nee_-0quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Hoi, ben net filmpjes aan het bekijken.
Was er nog een filmpje waar Billy sorry zegt tegen Jeroen?
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:17 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
bats is geen feministe en kan het ook niet worden
een feministe heeft altijd de verkeerde scheur open
bij bats is dat niet het geval want die heeft ze allebeide wagenwijd los
Jammer, had wel willen zien hoe ze door het stof ging. Is namelijk niet de eerste keer.quote:
Maar dat is al bij zoveel mensen gebeurt..quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat is niet de bedoeling van een rls
quote:Op zondag 25 juni 2017 23:20 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
net bats
als je ze vies aankijkt en uitscheldt denken ze al dat ze verkering met je hebben
Nachtbrakers??? Het is nog maar half twaalf....quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:23 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Hai nachtbrakers..Is de crisis alweer opgelost? Ik heb trouwens geen geluid op mijn streams
Welke "crisis" script weer?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:23 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Hai nachtbrakers..Is de crisis alweer opgelost? Ik heb trouwens geen geluid op mijn streams
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:17 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
bats is geen feministe en kan het ook niet worden
een feministe heeft altijd de verkeerde scheur open
bij bats is dat niet het geval want die heeft ze allebeide wagenwijd los
"Normale"mensen gaan toch minstens 22 uur te bedde hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:24 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Nachtbrakers??? Het is nog maar half twaalf....
Oeps, dan ben ik nooit normaal geweest.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:26 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
"Normale"mensen gaan toch minstens 22 uur te bedde hoor
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:26 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
"Normale"mensen gaan toch minstens 22 uur te bedde hoor
Jessie zei ook eens: "Nooit meer in een crisis".quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:26 schreef AnneLo het volgende:
Karin wilde geen crisis meer meemaken, heeft ze haar 24 uur al aangevraagd?
Tuurlijk niet, het is al snel weer de 1e, dan kan ze weer 250 euro pensioen vangen...Ka heeft geen crisis hoor, de sociale voorzieningen in Utopia zijn goed geregeld...Hoop ik voor Ka tenminstequote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:26 schreef AnneLo het volgende:
Karin wilde geen crisis meer meemaken, heeft ze haar 24 uur al aangevraagd?
Dat was slechts om de mensen te paaien. Nu krijgen ze er de schuld van, terwijl ze niets hoefden te doen (de minimalisten) maar nu worden ze erop aangekeken.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:29 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Jessie zei ook eens: "Nooit meer in een crisis".
Mislukt
Ja, maar die verdient het toch wel. Ze heeft geen reet aan die regeling.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:29 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het is al snel weer de 1e, dan kan ze weer 250 euro pensioen vangen...Ka heeft geen crisis hoor, de sociale voorzieningen in Utopia zijn goed geregeld...Hoop ik voor Ka tenminste
Was een briljant plan..en nu moeten ze van hun luie reet afkomenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat was slechts om de mensen te paaien. Nu krijgen ze er de schuld van, terwijl ze niets hoefden te doen (de minimalisten) maar nu worden ze erop aangekeken.
Ik volg je niet, tenminste, ik weet niet precies wat je bedoelt in combinatie met wie.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:31 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Was een briljant plan..en nu moeten ze van hun luie reet afkomen![]()
Het is gewoon zo: geef het volk brood en spelen en je hebt de macht...Nu brokkelt het af...
Het ondernemers, minimalisten plannetjequote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik volg je niet, tenminste, ik weet niet precies wat je bedoelt in combinatie met wie.
ja natuurlijk is Jessie de slimste geweest...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik volg je niet, tenminste, ik weet niet precies wat je bedoelt in combinatie met wie.
Als je bedoelt dat Jessie het slim bekeken heeft, dan ben ik het met je eens.
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:34 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
ja natuurlijk is Jessie de slimste geweest...Ik vind hem een eikel, maar respectvoor zijn geslepenheid en kunst om alles in zijn voordeel te draaien. Echt respect...
Ik denk dat het niets hoeven doen, wat ze gepropageerd werd als een goed doordacht, welbedoeld plan, maar gewoon je ding kunnen doen, de mensen aansprak. Ze konden bezig gaan met hun idealen, hoefden geen geld binnen te brengen, was allemaal geen probleem..quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:33 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Het ondernemers, minimalisten plannetje
De smerigste ja. Op z 'n minst sluw.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:34 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
ja natuurlijk is Jessie de slimste geweest...
Ik heb het idee, dat Jessie achter in het Larense bos een geldboompje heeft gevonden hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat het niets hoeven doen, wat ze gepropageerd werd als een goed doordacht, welbedoeld plan, maar gewoon je ding kunnen doen, de mensen aansprak. Ze konden bezig gaan met hun idealen, hoefden geen geld binnen te brengen, was allemaal geen probleem..
Toen zijn er een paar in slaap gesust en de haaien gingen aan de loop met de buit..
En nu janken dat er geld verdiend moet worden. Ik zou zeggen, Jessie, eerst maar je zakgeld inleveren voor jouw deel te betalen tbw/
Welnee, die boom staat in de ZK en bij sommige schuimpjes thuis.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:39 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik heb het idee, dat Jessie achter in het Larense bos een geldboompje heeft gevonden hoor.
Ja gewiekst tot en met en nog steeds, hij kletst zich er almaar uit...IK verdien hier jullie vreten!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De smerigste ja. Op z 'n minst sluw.
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:43 schreef mario390 het volgende:
![]()
wat doet mady daar? kann jemand haar zingen hooren?
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:53 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Nou dag Cos, welterusten. Dit werkt niet, zonder geluid
Tenzij ze aan het lip syncen isquote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
geluid uit, maar de bewoners hooren haar zeker
Een kei in wat? Mensen kleineren en continu voor lul proberen te zetten?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:43 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja gewiekst tot en met en nog steeds, hij kletst zich er almaar uit...IK verdien hier jullie vreten!
Maar dat laten ze toch ook gebeuren? Niemand heeft nog enig inzicht van wat er is gebeurd ten tijde van toen Boyd er nog was...duizenden gingen er doorheen...En er is niks terug te vinden om iets te bewijzen. Ik vind Jessie een kei..hoe die dat doet...Griezelig gewoon
Ik schreef enkele weken geleden hier over die BTW en toen vielen er mensen over me heen, ik had er geen sjoege van...Je ziet het...
Misschien moet je het liever vragenquote:
Er is nu geen geluidquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
denk je zij makt überhaupt geen geluid?
Btw kan gewoon betaald worden als er 15 man werken. Met toen 16.000 euro in de kas. Hoeveel man werken er daar zeg ongeveer 20 uur per week. Niemand. Dat hij eraan kwam wist iedereen maar ja gewoon blijven zitten op hun reet en maar uitgeven.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:43 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja gewiekst tot en met en nog steeds, hij kletst zich er almaar uit...IK verdien hier jullie vreten!
Maar dat laten ze toch ook gebeuren? Niemand heeft nog enig inzicht van wat er is gebeurd ten tijde van toen Boyd er nog was...duizenden gingen er doorheen...En er is niks terug te vinden om iets te bewijzen. Ik vind Jessie een kei..hoe die dat doet...Griezelig gewoon
Ik schreef enkele weken geleden hier over die BTW en toen vielen er mensen over me heen, ik had er geen sjoege van...Je ziet het...
Klopt, ben ook regelmatig weggehoond omdat ik iets durfde te zeggen over de ondernemingsgeest van Jessie, de guru voor sommigen. Ik vond altijd al zijn werkwijze ondoorzichtig en hij bepaalde hoe dingen gingen. Tsja, dan ben je al verkeerd bezig. Tevens boekte hij alles zelf, totaal geen feedback, want hij was te vertrouwen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:43 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Een tape?quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:06 schreef Silves het volgende:
Gister duidelijk gehoord en gezien de afspraak tussen Bil en chemalke, we faken gewoon een crisis, en kijk eens aan . iemand hier een tape ofzo?
Maak je niet druk, ze worden allemaal gestuurd, ze hebben allemaal een "rol" poppenkastquote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een kei in wat? Mensen kleineren en continu voor lul proberen te zetten?
De groep mee krijgen door zijn gestook en vette bek , of er voor zorgen dat mensen niet hun mond meer open durven trekken?
Want sorry hoor , dit is echt niet normaal , mensen op alles afrekenen , dag in dag uit, ,mensen niet de ruimte geven om hun verhaal te doen maar meteen ff laten weten dat hij daar alles bepaald
Jessie heeft het te hoog in zijn bol gekregen, het is bijna triest hoe iemand alles continu bepaald , in handen houdt, geen ruimte geeft en alleen maar negatief is over anderen .
En logisch dat mensen niet weten wat ze moeten doen, de meesten kunnen de mensen waar ze bij wijze van naast slapen al niet vertrouwen ,Je wil niet mensen tegen je krijgen, en zeker niet als je continu wordt tegengewerkt door dit trieste setje
Ik kan me wel voorstellen dat door dit misselijke gedrag mensen niet eens precies door hebben hoe het echt zit. De meesten zijn ook te dom om te snappen waar Bil en Jessie mee bezig zijn en een paar worden dag in dag uit afgezeken en gekleineerd.
Toffe peer die Jessie
Ik hoef niet eens naar je user naam te kijken om te weten wie dit zegtquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:10 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ze worden allemaal gestuurd, ze hebben allemaal een "rol" poppenkast
Ja, zo lust ik nog wel een paar. Zelfs een flinke portie in eigen zak steken en de anderen voor de btw op te laten draaien, die die winst niet hebben opgestreken.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:05 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Btw kan gewoon betaald worden als er 15 man werken. Met toen 16.000 euro in de kas. Hoeveel man werken er daar zeg ongeveer 20 uur per week. Niemand. Dat hij eraan kwam wist iedereen maar ja gewoon blijven zitten op hun reet en maar uitgeven.
In dat kader schrijf ik het ook, want anders hoef ik niet eens te kijken als ik geen gedachten zou hebben bij wat ik zie en wat me voorgeschoteld wordt.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:10 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ze worden allemaal gestuurd, ze hebben allemaal een "rol" poppenkast
Geld cash opnemen via de plus zodat niemand hen kon controleren en ze zelf voldoende geld hadden als het fout zou gaanquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, zo lust ik nog wel een paar. Zelfs een flinke portie in eigen zak steken en de anderen voor de btw op te laten draaien, die die winst niet hebben opgestreken.
Ik vraag me ook af hoeveel spullen die teruggestuurd zijn, ook daadwerkelijk afgetrokken is van de winsten. En zo is er zoveel schimmigheid.
O, niet gehoord. Maar daar moet Rene dan toch ook wat van afweten?quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:06 schreef Silves het volgende:
Gister duidelijk gehoord en gezien de afspraak tussen Bil en chemalke, we faken gewoon een crisis, en kijk eens aan . iemand hier een tape ofzo?
Ook zoiets.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Geld cash opnemen via de plus zodat niemand hen kon controleren en ze zelf voldoende geld hadden als het fout zou gaan
Hoe laat was dat?quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:06 schreef Silves het volgende:
Hij heeft niemand verboden ook ondernemer te worden. Ik wil weleens concreet bewijs zien van al die oplichting. Na maanden nog steeds niks alleen maar aannames.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, zo lust ik nog wel een paar. Zelfs een flinke portie in eigen zak steken en de anderen voor de btw op te laten draaien, die die winst niet hebben opgestreken.
Ik vraag me ook af hoeveel spullen die teruggestuurd zijn, ook daadwerkelijk afgetrokken is van de winsten. En zo is er zoveel schimmigheid.
Dat is toch niet verboden. Niemand is nu toch ook zn zakgeld kwijt.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Geld cash opnemen via de plus zodat niemand hen kon controleren en ze zelf voldoende geld hadden als het fout zou gaan
Rene noemt geregeld dingen waarvan ik denk, dat dat klopt, maar helaas laat hij zich onder tafel lullen met smoesjes door Jessie. Zo jammer dat hij de confrontatie niet aangaat.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:15 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Hij heeft niemand verboden ook ondernemer te worden. Ik wil weleens concreet bewijs zien van al die oplichting. Na maanden nog steeds niks alleen maar aannames.
Dat was toen een paar 1000 euro. Nou sorry hoor. Dat soort bedragen kloppen sowieso al niet, want wat door velen al gezegd is dat Jessie dus de pure winst in zijn zak stopte (en in die van Billy en Boyd) zonder de btw te berekenen en zonder de kosten van de aankoop van het product er af te halen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:16 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Dat is toch niet verboden. Niemand is nu toch ook zn zakgeld kwijt.
Precies...met zijn bijdehande bek "Ik betaal alleen het hang en sluitwerk, ze bekijken het maar"quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:18 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Rene noemt geregeld dingen waarvan ik denk, dat dat klopt, maar helaas laat hij zich onder tafel lullen met smoesjes door Jessie. Zo jammer dat hij de confrontatie niet aangaat.
Vanmiddag hoorde ik ook dat er voor het penthouse nog eens ¤ 3000,- extra is besteed. Wat Jessie gewoon gedaan heeft zonder overleg met wie dan ook.
Alleen dat al.
Dan kun je lullen wat je wilt dat Jessie eerlijk is, maar dan kijk je toch wel erg gekleurd naar de streams
Rond het middag uur, toen cemal weer eens depri was,en Bil die zei " laat ze het voelen hoe het is in een crisis te zitten, kunnen we nog wat mee, in de middag moet dit zijn geweest!.quote:
Hij heeft aangegeven wie hij in het clubje wilde, en dat waren dus mensen die redelijk wat geld binnenbrachten. Het was zelfs zo dat er voorkomen moest worden dat de meeste andere personen ondernemer zouden worden. Om die reden is er op gegeven moment ook een minimumverdienste vastgesteld, om ondernemer te worden. Ook het proberen werd moeilijk gemaakt, want je mocht maar 1 keer wisselen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:15 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Hij heeft niemand verboden ook ondernemer te worden. Ik wil weleens concreet bewijs zien van al die oplichting. Na maanden nog steeds niks alleen maar aannames.
Ok, ik zal even kijkenquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Rond het middag uur, toen cemal weer eens depri was,en Bil die zei " laat ze het voelen hoe het is in een crisis te zitten, kunnen we nog wat mee, in de middag moet dit zijn geweest!.
Mijn paspoort niet verlengd, dus 1 of 3..de gratis streams! thanks alvast.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok, ik zal even kijken
Weet je toevallig ook welke stream?
Welk gedeelte is besteed door Boyd toen en wat door Jessie dan? Noem feiten. Jessie heeft toen heel duidelijk uitgelegd wat hij gekocht heeft extra voor zichzelf van zijn zakgeld niet de bv zoals een matras. Dus weer een non argument. Dat het penthouse meer zou kosten wist iedereen. Zo goedkoop is Wim niet. Dus als Boyd er nu in zat was het nog steeds Jessie zn schuld? Over gekleurd kijken gesproken.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:18 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Rene noemt geregeld dingen waarvan ik denk, dat dat klopt, maar helaas laat hij zich onder tafel lullen met smoesjes door Jessie. Zo jammer dat hij de confrontatie niet aangaat.
Vanmiddag hoorde ik ook dat er voor het penthouse nog eens ¤ 3000,- extra is besteed. Wat Jessie gewoon gedaan heeft zonder overleg met wie dan ook.
Alleen dat al.
Dan kun je lullen wat je wilt dat Jessie eerlijk is, maar dan kijk je toch wel erg gekleurd naar de streams
Wat ook leuk was, was het gesprek tussen Jeroen en Jacco in het bruin cafe. Jeroen was op dreef.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok, ik zal even kijken
Weet je toevallig ook welke stream?
Was dat de febo of Jessie? Hij kon echt niemand dwingen geen ondernemer te worden.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft aangegeven wie hij in het clubje wilde, en dat waren dus mensen die redelijk wat geld binnenbrachten. Het was zelfs zo dat er voorkomen moest worden dat de meeste andere personen ondernemer zouden worden. Om die reden is er op gegeven moment ook een minimumverdienste vastgesteld, om ondernemer te worden. Ook het proberen werd moeilijk gemaakt, want je mocht maar 1 keer wisselen.
En zo ging het.
De kosten wel de btw niet. Dat klopt en als iedereen gewoon was blijven werken had het makkelijk betaald kunnen worden. Dat heeft ie nu ook al 100x gezegd.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:20 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat was toen een paar 1000 euro. Nou sorry hoor. Dat soort bedragen kloppen sowieso al niet, want wat door velen al gezegd is dat Jessie dus de pure winst in zijn zak stopte (en in die van Billy en Boyd) zonder de btw te berekenen en zonder de kosten van de aankoop van het product er af te halen.
Maar blijf hem maar goedpraten hoor. Ik vind het best
Nou, ik denk niet dat het ze niet bekend was de het veel meer zou gaan kosten.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:24 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Welk gedeelte is besteed door Boyd toen en wat door Jessie dan? Noem feiten. Jessie heeft toen heel duidelijk uitgelegd wat hij gekocht heeft extra voor zichzelf van zijn zakgeld niet de bv zoals een matras. Dus weer een non argument. Dat het penthouse meer zou kosten wist iedereen. Zo goedkoop is Wim niet. Dus als Boyd er nu in zat was het nog steeds Jessie zn schuld? Over gekleurd kijken gesproken.
Ik heb het hem horen zeggen, en hij was er gehaaid op. Weet je nog dat Romy een examen moest doen. For crying out loud!!!quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:25 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Was dat de febo of Jessie? Hij kon echt niemand dwingen geen ondernemer te worden.
En dan had je zo,n Karin die niet kon wachten om bij de ondernemers te komen,de gulzige grijper, Áls er iemand open en duidelijk is in zijn doen en laten is het Jessie wel..btw Jessie is en blijft top.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:25 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Was dat de febo of Jessie? Hij kon echt niemand dwingen geen ondernemer te worden.
Je snapt het nog steeds niet. Hij heeft geld in zijn zak gestoken, en loopt er ook om te pochen, wat niet in zijn zak mocht belanden.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:26 schreef Koesjes het volgende:
[..]
De kosten wel de btw niet. Dat klopt en als iedereen gewoon was blijven werken had het makkelijk betaald kunnen worden. Dat heeft ie nu ook al 100x gezegd.
Ka hoefde uiteindelijk ook Ramona's kosten niet te betalen van Arjuna ook al kreeg ze al haar zakgeld. Kevin zn danslessen gingen uit de minimalistenpot die is nu opgeheven dus gaat naar de bv.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat het ze niet bekend was de het veel meer zou gaan kosten.
Verder claimt Jessie dat hij het penthouse heeft gekregen van Boyd, dus als er wat betaald moet worden, mag hij dat ook doen. Zo gaat dat met een erfenis.
Overigens vind ik dat Boyd niets weg kon geven, want hij heeft het niet uit eigen zak betaald. Hij mocht ervan genieten zolang hij er was omdat hij dat gekregen had, maar als hij weg is, is het gewoon een deel van Utopia.
Eigenlijk heeft ze nog gelijk ook. Die viesjek van een Jessie mag dat wel, maar een ander niet. Rare zaken.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:28 schreef Silves het volgende:
[..]
En dan had je zo,n Karin die niet kon wachten om bij de ondernemers te komen,de gulzige grijper, Áls er iemand open en duidelijk is in zijn doen en laten is het Jessie wel..btw Jessie is en blijft top.
En ze kon dus gewoon komen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb het hem horen zeggen, en hij was er gehaaid op. Weet je nog dat Romy een examen moest doen. For crying out loud!!!
Hij was er wel als de kippen bij om het in te houden. Gelukkig heeft hij bakzeil moeten halen, geloof ik dan. Mooi. zelf haalt hij al alle krenten uit de pap. Nee, ik vind de mentalitiet van dat jong niet fris.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:29 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Ka hoefde uiteindelijk ook Ramona's kosten niet te betalen van Arjuna ook al kreeg ze al haar zakgeld. Kevin zn danslessen gingen uit de minimalistenpot die is nu opgeheven dus gaat naar de bv.
Eergister?quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat ook leuk was, was het gesprek tussen Jeroen en Jacco in het bruin cafe. Jeroen was op dreef.
Ik dacht rond 4 uur, anders moet ik even kijken.
Je eigen een winst uitbetalen waar nog geen belasting vanaf is, die er nu dus aan zit te komen is oplichting (ieder fin onderlegd persoon weet dat er belasting van de omzet af moet. Hij heeft zijn winst opgemaakt aan zeer dure dingen die hij mooi mee naar huis gaat nemen net zoals Boyd.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:15 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Ik ben nu het gesprek aan het luisteren van Billy met Cemal.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Rond het middag uur, toen cemal weer eens depri was,en Bil die zei " laat ze het voelen hoe het is in een crisis te zitten, kunnen we nog wat mee, in de middag moet dit zijn geweest!.
Zie het omgedraaid, deze ultra domme dame , die nog niet eens kan praten, mailen en werken..dit is de viesjek, de steuker, met haar strafuitkering van haar hoeren toko...Jessie is gewoon te eerlijk en is bang om afgestraft te worden, zijn minpunt !! ieder profiteert van deze knul.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft ze nog gelijk ook. Die viesjek van een Jessie mag dat wel, maar een ander niet. Rare zaken.
Hij kon er moeilijk tegen zijn. Hij heeft ooit ook geprobeerd om de merchandise over te nemen. Als dat had gekund, had hij het gedaan.quote:
Dat klopt, hij was er ook als de kippen bij want zij kreeg 100 procent zakgeld ineens. Dus had ze het moeten dokken maar mevr ging drama maken en toen hoefde het niet. Dus wat voor haar is, is ook zo voor hem dan. Dus geen penthouse afbetalen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij was er wel als de kippen bij om het in te houden. Gelukkig heeft hij bakzeil moeten halen, geloof ik dan. Mooi. zelf haalt hij al alle krenten uit de pap. Nee, ik vind de mentalitiet van dat jong niet fris.
Nee gisteren, de 27e Ik ga wel even kijken.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eergister?
Was lang gesprek zeker?
Ik zal even kijken
Onzin , en dat is mijn punt ook helemaal nietquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:10 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Bingoowquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens naar je user naam te kijken om te weten wie dit zegt
Gelijk heeft als hjj de merchandise overnam. Ondernemen is geld verdienen. Ik heb geen hekel aan geld. Tja.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij kon er moeilijk tegen zijn. Hij heeft ooit ook geprobeerd om de merchandise over te nemen. Als dat had gekund, had hij het gedaan.
Ik ben overigens benieuwd hoe het zal gaan met de verdiensten van de patat en hamburgers.
Minimalistenpot is niet opgeheven. Volgens mij is Bas nog steeds aan het bedenken wat daar mee moet en heeft het in beheer. Hoor je ook niks meer overquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:29 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Ka hoefde uiteindelijk ook Ramona's kosten niet te betalen van Arjuna ook al kreeg ze al haar zakgeld. Kevin zn danslessen gingen uit de minimalistenpot die is nu opgeheven dus gaat naar de bv.
Dacht al...oeff ben ik de enige die dit heeft meegekregen, dus een grote fakeshow vandaag?..quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik ben nu het gesprek aan het luisteren van Billy met Cemal.
Ze hebben het er wel over om als oude garde dingen harder aan te pakken
Ze hebben het er inderdaad over. Zeg maar dat we de crisis zitten.
Waarom doen we het niet gewoon zegt Billy
Cemal zegt. Daar moet ik het eens over hebben.
Ik heb het daar ook wel eens met Bas over gehad
Billy zegt iets van waarom?
Zeg gewoon dat we een belastingschuld hebben van 30.000 euro
Niemand hoeft daar inzicht in te hebben
Billy loopt weg en zegt: Denk er maar eens over na
Tijd was rondom 12.35 u. Geen idee welke stream
Dat klopt. Dat geldde dan voor iedereen daar. Ook een Ka en Co. Of een evenement. Hij had dat moeten regelen vantevoren. Maar zoals ik als zeg, ze komen niet nu pas in de problemen als iedereen dit al maanden wist zoals ze zeggen dat de btw eraan komt. Dus iedereen deed eraan mee, niet alleen hij. Maar dan nog blijft het feit als iedereen werkt het nu makkelijk betaald had kunnen worden.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:33 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Je eigen een winst uitbetalen waar nog geen belasting vanaf is, die er nu dus aan zit te komen is oplichting (ieder fin onderlegd persoon weet dat er belasting van de omzet af moet. Hij heeft zijn winst opgemaakt aan zeer dure dingen die hij mooi mee naar huis gaat nemen net zoals Boyd.
Dan hoop ik dat Kev zn danslessen daar nog van betaald had kunnen worden.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:35 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Minimalistenpot is niet opgeheven. Volgens mij is Bas nog steeds aan het bedenken wat daar mee moet en heeft het in beheer. Hoor je ook niks meer over
Vergeet niet de rekening van de dieren arts, die ook nog open staat, de fotoshoots van cemalke ( alweer) die hebberige minima,s toch, oja er komen tig parasols bas zijn kant op..wat een vole pot heeft hij toch.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:39 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Kev zn danslessen daar nog van betaald had kunnen worden.
Rondom 15.00u was dat, de 27e. Weet niet welke stream, want dat houd ik nooit bijquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eergister?
Was lang gesprek zeker?
Ik zal even kijken
Okay, dat zou heel goed kunnen kloppen. thanx. Was al naarstig op zoek.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:42 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Rondom 15.00u was dat. Weet niet welke stream, want dat houd ik nooit bij
Ik heb mijn eigen opnamen even nagekeken. Ik kon me het gesprek herinnerenquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Okay, dat zou heel goed kunnen kloppen. thanx. Was al naarstig op zoek.
Damn goeie ..en dit zo snel..chapeau!!quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:43 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
De crisis is in scene gezet
quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen opnamen even nagekeken. Ik kon me het gesprek herinneren
Had die user van net toch gelijk, 'poppenkast'.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen opnamen even nagekeken. Ik kon me het gesprek herinneren
quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Had die user van net toch gelijk, 'poppenkast'.
Ik heb het niet over gesjoemel met geldzaken , ik heb te weinig gezien, maar wat ik wel zie is: Jessie manipuleert de hele boel zodanig samen met zijn lieftallige Trol , dat hij in nog geen uur precies had geregeld samen met Bil om de boel over te nemen, en door iedereen apart aan te spreken zorgt hij ervoor dat niemand precies weet wat er besproken is en lult hij zich overal uit , wat een stoker is Jessie zegquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:24 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Welk gedeelte is besteed door Boyd toen en wat door Jessie dan? Noem feiten. Jessie heeft toen heel duidelijk uitgelegd wat hij gekocht heeft extra voor zichzelf van zijn zakgeld niet de bv zoals een matras. Dus weer een non argument. Dat het penthouse meer zou kosten wist iedereen. Zo goedkoop is Wim niet. Dus als Boyd er nu in zat was het nog steeds Jessie zn schuld? Over gekleurd kijken gesproken.
Dat was ook zo'n staaltje van egotripperijquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat het ze niet bekend was de het veel meer zou gaan kosten.
Verder claimt Jessie dat hij het penthouse heeft gekregen van Boyd, dus als er wat betaald moet worden, mag hij dat ook doen. Zo gaat dat met een erfenis.
Overigens vind ik dat Boyd niets weg kon geven, want hij heeft het niet uit eigen zak betaald. Hij mocht ervan genieten zolang hij er was omdat hij dat gekregen had, maar als hij weg is, is het gewoon een deel van Utopia.
Jij ook bedankt.....schijnbaar let niet iedereen zo goed opquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:44 schreef Silves het volgende:
[..]
Damn goeie ..en dit zo snel..chapeau!!
Zeyina ook bedankt, die heeft het gesprek uitgetypt.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij ook bedankt.....schijnbaar let niet iedereen zo goed op
om dat ze over spreken, misschien hebben ze het maar niet gedaan en de crisis was erst gisteren bekantquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik ben nu het gesprek aan het luisteren van Billy met Cemal.
Ze hebben het er wel over om als oude garde dingen harder aan te pakken
Ze hebben het er inderdaad over. Zeg maar dat we de crisis zitten.
Waarom doen we het niet gewoon zegt Billy
Cemal zegt. Daar moet ik het eens over hebben.
Ik heb het daar ook wel eens met Bas over gehad
Billy zegt iets van waarom?
Zeg gewoon dat we een belastingschuld hebben van 30.000 euro
Niemand hoeft daar inzicht in te hebben
Billy loopt weg en zegt: Denk er maar eens over na
Tijd was rondom 12.35 u. Geen idee welke stream
Weet je. Ik kan er met mijn verstand eigenlijk niet bij, dat mensen hem blijven verdedigen,quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was ook zo'n staaltje van egotripperij
Nog ff terug....Haha ik ben het geheel met je eens hoor, ik vind hem een reuze eikel, maar hoe die dat doet, ik val soms achterover ervan..Niemand die er iets tegen doet en later kruipen ze hem zelfs in de reet...Daarom zei ik net: respect, hij is een kei erin... Maar ook heel griezelig gewoonquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over gesjoemel met geldzaken , ik heb te weinig gezien, maar wat ik wel zie is: Jessie manipuleert de hele boel zodanig samen met zijn lieftallige Trol , dat hij in nog geen uur precies had geregeld samen met Bil om de boel over te nemen, en door iedereen apart aan te spreken zorgt hij ervoor dat niemand precies weet wat er besproken is en lult hij zich overal uit , wat een stoker is Jessie zeg![]()
Ik heb geen bewijzen nodig om te weten dat Jessie het hoog in zijn bol heeft
Het is vooral de manier waarop hij alles doet , zegt en afhandelt . Hij manipuleert iedereen ende meesten zijn te dom om dat te zien , sommigen hebben er baat bij , zodat ze zelf geen gezeik krijgen en sommigen gaan er tegenin . Maar tegen iemand zoals Jessie kan je niet veel beginnen. Zijn ego is vreselijk groot, jammer alleen dat hij inhoudsloos opgeblazen en leeg is
Sneu
Ik heb de tijd hierboven al aangegevenquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:50 schreef HiDiHo het volgende:
Waar ging dat gesprek tussen Jeroen en Jacco over?
Ik heb het alquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb de tijd hierboven al aangegeven
We worden belazerd, dat is iets anders. Blijkt maar weer als ze hiermee wegkomen, hoe gemakkelijk geld verdonkermaand kan worden.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Had die user van net toch gelijk, 'poppenkast'.
Hij was een het ventileren over wat er in centraal gebeurd was toen Billy riep dat de stekker eruit ging v.w.b. het evenement van Jeroen. Billy kwam er niet mooi vanaf.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:50 schreef HiDiHo het volgende:
Waar ging dat gesprek tussen Jeroen en Jacco over?
Precies dit , en ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment murw bent van iedereen die maar op je in zit te hakken .quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:45 schreef maryo55 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 28 juni 2017 00:38 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat geldde dan voor iedereen daar. Ook een Ka en Co. Of een evenement. Hij had dat moeten regelen vantevoren. Maar zoals ik als zeg, ze komen niet nu pas in de problemen als iedereen dit al maanden wist zoals ze zeggen dat de btw eraan komt. Dus iedereen deed eraan mee, niet alleen hij. Maar dan nog blijft het feit als iedereen werkt het nu makkelijk betaald had kunnen worden.
[/quote
Hij was de boekhouder. Hij had het moeten inhouden. Hij heeft de winst uitgekeerd. Degene die hierover war zeiden werden met de grond gelijk gemaakt.mRob is al naar huis. Jeroen hebben ze zijn plezier aan utopia weggehaald. in alles wat hij doet zegt of kijkt word hij onderuit gehaald. en Rene idem dito . Die mensen houden voortaan hun mond
Yep ook bedankt.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeyina ook bedankt, die heeft het gesprek uitgetypt.
Ik snap het ook nietquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Weet je. Ik kan er met mijn verstand eigenlijk niet bij, dat mensen hem blijven verdedigen,
Iemand met zo een verrot karakter wat aan alle kanten gewoon te zien is.
En waar ze ook enorm bijdrage aan hebben geleverd en creëren (de achterdocht)quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Precies dit , en ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment murw bent van iedereen die maar op je in zit te hakken .
Dat er geen vertrouwen is tussen mensen is iets waar Jessie en Bil alle baat bij hebben
quote:
Ja maar wat kun je ook verwachten van dombo's als: Romy, Cemal, de twins. Beau, Madi..die zijn te stom..De anderen: Bas,Chip, Renee, Jacco adoreren of zijn angstig voor Jessie. De enigen waar je nog iets van kunt verwachten zijn de pensionada, Floor, Jeroen..quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Precies dit , en ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment murw bent van iedereen die maar op je in zit te hakken .
Dat er geen vertrouwen is tussen mensen is iets waar Jessie en Bil alle baat bij hebben
quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:58 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Gesprek Jacco en Jeroen. Jeroen noemt Billy een snol
quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:58 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Gesprek Jacco en Jeroen. Jeroen noemt Billy een snol
Ben geen fan, geen aanhanger..gewoon een kijker die wel in zijn doen en laten gelooft, vele min punten, maar wel zo eerlijk, mss te eerlijk! te gul, en erg vrijgevig, bot en verwend, maar ook weer veel sarcastise humor..quote:
Voor sommige dingen kan ik never nooit gespect hebben hoor, hoe geslepen ook, want daar gaat het om. Dat is nog niet eens het ergste. Het wordt kwalijk(er) als andere mensen ook nogeens belasterd, beledigd, gekoeieneerd, beschrimpt en belachelijk gemaakt worden. Dan verdien je mijn respect niet.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:50 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Nog ff terug....Haha ik ben het geheel met je eens hoor, ik vind hem een reuze eikel, maar hoe die dat doet, ik val soms achterover ervan..Niemand die er iets tegen doet en later kruipen ze hem zelfs in de reet...Daarom zei ik net: respect, hij is een kei erin... Maar ook heel griezelig gewoon
Ik zei Floor ook niet opstaan hoor tegen Jessie en Billyquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:58 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja maar wat kun je ook verwachten van dombo's als: Romy, Cemal, de twins. Beau, Madi..die zijn te stom..De anderen: Bas,Chip, Renee, Jacco adoreren of zijn angstig voor Jessie. De enigen waar je nog iets van kunt verwachten zijn de pensionada, Floor, Jeroen..
Eerlijk? Gul?quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Ben geen fan, geen aanhanger..gewoon een kijker die wel in zijn doen en laten gelooft, vele min punten, maar wel zo eerlijk, mss te eerlijk! te gul, en erg vrijgevig, bot en verwend, maar ook weer veel sarcastise humor..
Ben je kijker of streamer?quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Ben geen fan, geen aanhanger..gewoon een kijker die wel in zijn doen en laten gelooft, vele min punten, maar wel zo eerlijk, mss te eerlijk! te gul, en erg vrijgevig, bot en verwend, maar ook weer veel sarcastise humor..
Daar heb je gelijk in...Ik kijk echter in verwondering..Hoe is het mogelijk...quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Voor sommige dingen kan ik never nooit gespect hebben hoor, hoe geslepen ook, want daar gaat het om. Dat is nog niet eens het ergste. Het wordt kwalijk(er) als andere mensen ook nogeens belasterd, beledigd, gekoeieneerd, beschrimpt en belachelijk gemaakt worden. Dan verdien je mijn respect niet.
Hij had idd humor, soms heeft ie dat zeker nog wel maar inmiddels ben ik ook zo eerlijk om aan mezelf toe te geven dat dit geen sarcasme is maar een grote egotripquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Af en toe was ze best wel kritisch, maar niet voldoende. Misschien komt dat nog wel. Koudwatervrees wellicht. Ik hoop het. Ze heeft in ieder geval door dat er daar een bepaalde wind waait.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik zei Floor ook niet opstaan hoor tegen Jessie en Billy
Ze zegt ook voortdurend. Ik ga me er niet mee bezig houden hoor (met de financiën)
Roddelt er op los met Mady, maar heb haar nog nooit een kritische vraag naar Jessie horen stellen.
In gesprek met hem vindt ze zijn ideeën ook allemaal heel goed
Ja dat wel. Maar dat zien ze vrijwel allemaal.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Af en toe was ze best wel kritisch, maar niet voldoende. Misschien komt dat nog wel. Koudwatervrees wellicht. Ik hoop het. Ze heeft in ieder geval door dat er daar een bepaalde wind waait.
Gelukkig heeft ze Billy wel door...Maar ja wat schiet je er mee op?quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik zei Floor ook niet opstaan hoor tegen Jessie en Billy
Ze zegt ook voortdurend. Ik ga me er niet mee bezig houden hoor (met de financiën)
Roddelt er op los met Mady, maar heb haar nog nooit een kritische vraag naar Jessie horen stellen.
In gesprek met hem vindt ze zijn ideeën ook allemaal heel goed
Ja. Ik las dat stukje ook met huhhhh???quote:
Eens, het is gewoon mensen afzeiken ,kleineren ,uitlachen en niet serieus nemen. Walgelijkquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Voor sommige dingen kan ik never nooit gespect hebben hoor, hoe geslepen ook, want daar gaat het om. Dat is nog niet eens het ergste. Het wordt kwalijk(er) als andere mensen ook nogeens belasterd, beledigd, gekoeieneerd, beschrimpt en belachelijk gemaakt worden. Dan verdien je mijn respect niet.
Jessie ook hoor.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:04 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze Billy wel door...Maar ja wat schiet je er mee op?
Ja. Hij heeft mijn respect ook allesbehalve.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens, het is gewoon mensen afzeiken ,kleineren ,uitlachen en niet serieus nemen. Walgelijk
Streamer, geen een aflevering ooit gezien op tv...tuurlijk heb ik een ban gekregen om een opmerking over verslaafd , kijk nu gratis..tjaquote:
Tuurlijk doe je mee.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:06 schreef mario390 het volgende:
ik mag niet metdoen? om dat niemand reageert
Zoals je al zegt het is maar jouw mening.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over gesjoemel met geldzaken , ik heb te weinig gezien, maar wat ik wel zie is: Jessie manipuleert de hele boel zodanig samen met zijn lieftallige Trol , dat hij in nog geen uur precies had geregeld samen met Bil om de boel over te nemen, en door iedereen apart aan te spreken zorgt hij ervoor dat niemand precies weet wat er besproken is en lult hij zich overal uit , wat een stoker is Jessie zeg![]()
Ik heb geen bewijzen nodig om te weten dat Jessie het hoog in zijn bol heeft
Het is vooral de manier waarop hij alles doet , zegt en afhandelt . Hij manipuleert iedereen ende meesten zijn te dom om dat te zien , sommigen hebben er baat bij , zodat ze zelf geen gezeik krijgen en sommigen gaan er tegenin . Maar tegen iemand zoals Jessie kan je niet veel beginnen. Zijn ego is vreselijk groot, jammer alleen dat hij inhoudsloos opgeblazen en leeg is
Sneu
Zeg het eens....ik heb iets van je gemist?quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:06 schreef mario390 het volgende:
Nee, als je posts het niet waard zijn om op te reageren dan wordt er niet op je gereageerdquote:Op woensdag 28 juni 2017 01:06 schreef mario390 het volgende:
ja misschien toch jemand, twins zijn echt geschockt gewezen om dat zij dat van romy verteld krijgtenquote:Op woensdag 28 juni 2017 01:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tuurlijk doe je mee.
Niemand zal weggaan als ze erachter komen dat het fake is.
Ze willen daar allemaal veel te graag blijven.
Ik heb goede hoop op Floorquote:Op woensdag 28 juni 2017 01:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Af en toe was ze best wel kritisch, maar niet voldoende. Misschien komt dat nog wel. Koudwatervrees wellicht. Ik hoop het. Ze heeft in ieder geval door dat er daar een bepaalde wind waait.
Ik denk dat als er iemand weg gaat, dat niet de twins zullen zijn, die kunnen wel een stootje hebbenquote:Op woensdag 28 juni 2017 01:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja misschien toch jemand, twins zijn echt geschockt gewezen om dat zij dat van romy verteld krijgten
Maar die krijgen zelf ook opdrachtjes van de redactie, dus ik denk, dat bij alles wat daar gebeurt wat 'opvallend' is, er bij iedereen wel een lichtje gaat branden.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja misschien toch jemand, twins zijn echt geschockt gewezen om dat zij dat van romy verteld krijgten
je heeft vanavond genoeg onzin gepraten dus klaarquote:Op woensdag 28 juni 2017 01:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, als je posts het niet waard zijn om op te reageren dan wordt er niet op je gereageerdDeal with it. Zo werkt een forum.
Die lacht zich suf die Jessie.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:11 schreef Silves het volgende:
Hoop van harte dat Jessie ..deze haat en forums te zien krijgt en met opgeheven hoofd de poort verlaat!!! laten we lekker de eitjes en de vloggers of de madam karin, lekker de boel overnemen..haha kan niet wachten.
Oh echt? Zoals wat allemaal?quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
je heeft vanavond genoeg onzin gepraten dus klaar![]()
![]()
Meer mensen die het doorhebben en samen gaan werken en dingen kunnen veranderen. zou leuk zijnquote:Op woensdag 28 juni 2017 01:04 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze Billy wel door...Maar ja wat schiet je er mee op?
Ik hoop echt dat ze meer gaat doen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:03 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar dat zien ze vrijwel allemaal.
En in Centraal geeft ze wel eens een opmerking, maar dat is meer om de boel te sussen en haar verbazing over hoe men vergadert en hoe het steeds in emotionele aanvallen eindigt
nee dat denk ik ook niet dat de Twins naar huis gaanquote:Op woensdag 28 juni 2017 01:10 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik denk dat als er iemand weg gaat, dat niet de twins zullen zijn, die kunnen wel een stootje hebben
Wauwquote:Op woensdag 28 juni 2017 01:07 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Zoals je al zegt het is maar jouw mening.
Heeft iemand er weleens bij stilgestaan, dat Jessie en Billy met hun gedrag mensen ook blokkeren?quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:11 schreef Silves het volgende:
Hoop van harte dat Jessie ..deze haat en forums te zien krijgt en met opgeheven hoofd de poort verlaat!!! laten we lekker de eitjes en de vloggers of de madam karin, lekker de boel overnemen..haha kan niet wachten.
dat bedoelt dat we nu en paar dagen naar en Zort Fake kijkenquote:Op woensdag 28 juni 2017 01:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar die krijgen zelf ook opdrachtjes van de redactie, dus ik denk, dat bij alles wat daar gebeurt wat 'opvallend' is, er bij iedereen wel een lichtje gaat branden.
En dan spelen ze het allemaal braaf mee.
Want ... niemand wil naar huis.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Meer mensen die het doorhebben en samen gaan werken en dingen kunnen veranderen. zou leuk zijn
Ja, heb goede hoop.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop op Floor
Ik kan me voorstellen dat ze moet wennen, terecht komen in zo'n slangenkuil en dan mensen die metyeen verwachten dat ze haar mond los moet trekken, ze is er nog maar kort . Ik kan me goed voorstellen dat ze zich wat op de vlakte houdt.
Al 3,5 jaar.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat bedoelt dat we nu en paar dagen naar en Zort Fake kijken
Thnx!!quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb je er al 3. Maar tijdens een centraal hoor je ze niet.
Klopt..24 uur alleen die 2, maar sorry,kan echt niet meer kijken naar die chip, maddy twins, en vooral karin.. te erg om aan te horen.. met andere woorden liever Jessie met zijn toch rake opmerkingen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:14 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Heeft iemand er weleens bij stilgestaan, dat Jessie en Billy met hun gedrag mensen ook blokkeren?
Want er is ook weinig initiatief vanuit de groep, de lol lijkt er wel vanaf
Ik moet bijna spugen als ik hem in soms zo bezig zie en/of hoor. Wat kunen mensen toch verschillend zijn. Ik verbaas me er nog steeds over. Ik snap niet dat iemand hem nog leuk kan vinden.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Klopt..24 uur alleen die 2, maar sorry,kan echt niet meer kijken naar die chip, maddy twins, en vooral karin.. te erg om aan te horen.. met andere woorden liever Jessie met zijn toch rake opmerkingen.
Die twins zijn een ramp , Chips ook , Cemal ook, Romy ook, Bas ook, Beau ookquote:Op woensdag 28 juni 2017 01:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Klopt..24 uur alleen die 2, maar sorry,kan echt niet meer kijken naar die chip, maddy twins, en vooral karin.. te erg om aan te horen.. met andere woorden liever Jessie met zijn toch rake opmerkingen.
quote:
En ik ben die kleertjes en webshop ook wel zat...De mensen die je opnoemt durven na het debacle van Jeroen al helemaal niet meer met leuke dingen te komen..Iedereen is daar geblokkeerdquote:Op woensdag 28 juni 2017 01:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Hoe zeg je in het Duits 'Niets is wat het lijkt'?quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar nu is het Fake over Geld, en 100 % is het ook niet zeker dat het Fake is
Neequote:Op woensdag 28 juni 2017 01:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
René die Billy als gespreksleider, die ook nog eens beslissingen neemt, niet ziet zitten ...
Van ViesTiet hoef je niks te verwachten.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe zeg je in het Duits 'Niets is wat het lijkt'?
Nichts ist wie es scheintquote:Op woensdag 28 juni 2017 01:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe zeg je in het Duits 'Niets is wat het lijkt'?
Serieus?? Geblokkeerd door wat?? de wijn, het vreten, het zakgeld en etensgeld, de hangmat , die vinden het allemaal wel oke daar, zolang ze maar niks hoeven te doen en te zeggen in centraal..de peuters 4.0..laat het maar Jessie opknappen, en weten dat hij weer de ps krijgt..profiteurs 1ste klas.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:20 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
En ik ben die kleertjes en webshop ook wel zat...De mensen die je opnoemt durven na het debacle van Jeroen al helemaal niet meer met leuke dingen te komen..Iedereen is daar geblokkeerd
thnx manquote:Op woensdag 28 juni 2017 01:22 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Hele gesprek Cemal en Billy. De crisis is in scene gezet
quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Serieus?? Geblokkeerd door wat?? de wijn, het vreten, het zakgeld en etensgeld, de hangmat , die vinden het allemaal wel oke daar, zolang ze maar niks hoeven te doen en te zeggen in centraal..de peuters 4.0..laat het maar Jessie opknappen, en weten dat hij weer de ps krijgt..profiteurs 1ste klas.
Eensch. Heb t niet helemaal gevolgd, maar het is duidelijk dat jessie en bil, jeroen willen dwarsbomen. Wat ik wel goed van hem vindt is, dat hij niet meer zo ontploft (helaas) hij houdt zich nu koest.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:20 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
En ik ben die kleertjes en webshop ook wel zat...De mensen die je opnoemt durven na het debacle van Jeroen al helemaal niet meer met leuke dingen te komen..Iedereen is daar geblokkeerd
Je zult wel gelijk hebbenquote:Op woensdag 28 juni 2017 01:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Serieus?? Geblokkeerd door wat?? de wijn, het vreten, het zakgeld en etensgeld, de hangmat , die vinden het allemaal wel oke daar, zolang ze maar niks hoeven te doen en te zeggen in centraal..de peuters 4.0..laat het maar Jessie opknappen, en weten dat hij weer de ps krijgt..profiteurs 1ste klas.
quote:
Ben benieuwd wat morgen weer zal brengen. We gaan het zien.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:29 schreef sjampoeh het volgende:
bil wil de groep observeren ? heeft ze weer gejat van jessie![]()
(filmpje van hidi)
Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:28 schreef mario390 het volgende:
zou toch kunnen dat ze en Fake geplant hebben de 3 en dann hebben ze gemerkt dat echt in minus zit het Geld, om dat Cemal vanavond zeer serieus was
Helicopterview hé ...was toch van Victoria?quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:29 schreef sjampoeh het volgende:
(filmpje van hidi)
Aike toch al?quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Helicopterview hé ...was toch van Victoria?
nee aikequote:Op woensdag 28 juni 2017 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Helicopterview hé ...was toch van Victoria?
Ik was het weer vergeten, maar had het wel gehoord dat Jacco precies heeft opgeschreven hoeveel sterke drank er nog is. En hoeveel er nog zit in aangebroken dingen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:29 schreef sjampoeh het volgende:
(filmpje van hidi)
Okayquote:
Maarre Jeroen en Jacco zijn zielig he. Geven geld uit wat niet kan. Maar als ze een evenement hebben waar niks op verdiend wordt worden ze ook uitgelachen hier. Snap nou dat Jessie de duivel is. Dus als hij er iets van zegt heeft hij altijd ongelijk.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:25 schreef Silves het volgende:
[..]
*bedoeningquote:Op woensdag 28 juni 2017 01:32 schreef sjampoeh het volgende:
het is een verwende bedoeling hierwat een schijtwijf ..sushi eten van jessie, roken van jessie, kleding bestellen.
want deze Aktie misgaat is dikke Ruziequote:Op woensdag 28 juni 2017 01:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Maar het viel mij op vanmiddag dat Cemal opeens pontificaal aan de keukentafel allemaal rekeningen aan het openen was. Calculator erbij ...
Hoe leg ik dit uit. Het lag er te dik bovenop.
ach kom op, ze weten toch nooit of ze op een evenement verdienen ? Wat had hij verdient met die roast ??quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:31 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Maarre Jeroen en Jacco zijn zielig he. Geven geld uit wat niet kan. Maar als ze een evenement hebben waar niks op verdiend wordt worden ze ook uitgelachen hier. Snap nou dat Jessie de duivel is. Dus als hij er iets van zegt heeft hij altijd ongelijk.
Niks. Kostte zelfs geld. Oh nee. Achteraf was er een paar tientjes winst geloof ikquote:Op woensdag 28 juni 2017 01:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ach kom op, ze weten toch nooit of ze op een evenement verdienen ? Wat had hij verdient met die roast ??
Kuch ... Roast was toch van Boyd?quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ach kom op, ze weten toch nooit of ze op een evenement verdienen ? Wat had hij verdient met die roast ??
Ik vind Jeroen en Jacco niet zielig, niemand is daar zielig. Maar ik begrijp dat Jessie heilig is...quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:31 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Maarre Jeroen en Jacco zijn zielig he. Geven geld uit wat niet kan. Maar als ze een evenement hebben waar niks op verdiend wordt worden ze ook uitgelachen hier. Snap nou dat Jessie de duivel is. Dus als hij er iets van zegt heeft hij altijd ongelijk.
Niet veel. Maar geen bv geld he. Was zakgeld.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Van beiden, maar Jessie had alles geregeld volgens Jessie. Met de ViP's en zo.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kuch ... Roast was toch van Boyd?
En later van Boyd en Ramona?
Ohwwww gelukkig maar. Ja die idioten daar zeggen de achterlijkste dingen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:35 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Niet veel. Maar geen bv geld he. Was zakgeld.
Wel als mensen alleen maar met meninkjes komen en geen feiten.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:35 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik vind Jeroen en Jacco niet zielig, niemand is daar zielig. Maar ik begrijp dat Jessie heilig is...
O zo waar!! maar niet alleen hier, ook daar in de loods, die knul krijgt zelfs de schuld als de koeien tochtig zijn, vergeet Bas niet met zijn belachelijke wensen, let maar op ..zijn nieuw podium met de parasols, zijn vega shit , maar dan plots is het jessie zijn schuld weer.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:31 schreef Koesjes het volgende:
[..]
boyd und jessie dacht ik .. maar goed, dat moest en zou ook gewoon doorgaanquote:Op woensdag 28 juni 2017 01:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kuch ... Roast was toch van Boyd?
En later van Boyd en Ramona?
Aanname!quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:32 schreef sjampoeh het volgende:
het is een verwende bedoeling hierwat een schijtwijf ..sushi eten van jessie, roken van jessie, kleding bestellen.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohwwww gelukkig maar. Ja die idioten daar zeggen de achterlijkste dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je schat me lekker hoog in
![]()
Mij gaat het erom, dat Jessie een onmogelijk mens is..Niet om schuld van wat dan ook. Ik vind hem een onaardig mens en dat is voor mij een feit, dat staat..quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:36 schreef Silves het volgende:
[..]
O zo waar!! maar niet alleen hier, ook daar in de loods, die knul krijgt zelfs de schuld als de koeien tochtig zijn, vergeet Bas niet met zijn belachelijke wensen, let maar op ..zijn nieuw podium met de parasols, zijn vega shit , maar dan plots is het jessie zijn schuld weer.
Ja, hahaha zo gaat het al maanden. Jessie laughs himself all the way to the bank.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:36 schreef Silves het volgende:
[..]
O zo waar!! maar niet alleen hier, ook daar in de loods, die knul krijgt zelfs de schuld als de koeien tochtig zijn, vergeet Bas niet met zijn belachelijke wensen, let maar op ..zijn nieuw podium met de parasols, zijn vega shit , maar dan plots is het jessie zijn schuld weer.
Neus via bedelen bij elkaar zien te verbouwen.quote:
gespeeld of niet, daar werk je toch niet aan mee ? (vooral met bats, voor geen goud)quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:37 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Mij gaat het erom, dat Jessie een onmogelijk mens is..Niet om schuld van wat dan ook. Ik vind hem een onaardig mens en dat is voor mij een feit, dat staat..
ook jij kunt billy ''steunen''quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Neus via bedelen bij elkaar zien te verbouwen.
En of ik die neus kan verbouwen!quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:31 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Los daarvan negatieve reclame is ook reclame. Dus hoe meer gezeik om een evenement hoe meer kaartjes er worden verkocht. Als 1 dat weet is Jessie wel. Dus hij helpt ze alleen maar.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En of ik die neus kan verbouwen!
Ik heb een idee! Laten we een groepje cossers verzamelen en haar een mailtje sturen dat we gratis haar neus willen verbouwenquote:Op woensdag 28 juni 2017 01:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Prima hoor.. hij had 2 tikken en nu heeft hij er 3 , zo erg is het gesteld met die jongen, nooit had hij mogen binnen komen, die gaat er ziek uit ooit!! door die peukenslet en de rest van de camarageile bewoners..quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:37 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Mij gaat het erom, dat Jessie een onmogelijk mens is..Niet om schuld van wat dan ook. Ik vind hem een onaardig mens en dat is voor mij een feit, dat staat..
quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb een idee! Laten we een groepje cossers verzamelen en haar een mailtje sturen dat we gratis haar neus willen verbouwen
quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:35 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Van beiden, maar Jessie had alles geregeld volgens Jessie. Met de ViP's en zo.
Hij zou wel eens laten zien hoe het moest
Vliegtuigje!quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb een idee! Laten we een groepje cossers verzamelen en haar een mailtje sturen dat we gratis haar neus willen verbouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vliegtuigje!Doe dan vliegtuigje voor jessie.. kap met billlllllllllSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach gossie tochquote:Op woensdag 28 juni 2017 01:41 schreef Silves het volgende:
[..]
Prima hoor.. hij had 2 tikken en nu heeft hij er 3 , zo erg is het gesteld met die jongen, nooit had hij mogen binnen komen, die gaat er ziek uit ooit!! door die peukenslet en de rest van de camarageile bewoners..
voor jessiequote:Op woensdag 28 juni 2017 01:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Doe dan vliegtuigje voor jessie.. kap met billlllllllll
quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vliegtuigje!Ik dacht eerst van neuhhh dat kan heul niet. Maar achteraf realiseer ik me dat haar neus het formaat van de twin towers niet zo heel veel ontlooptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
laughing out loud!!!! = lol...timing zit niet mee, de 2 pottenquote:Op woensdag 28 juni 2017 01:44 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zal even meehelpen ze uit de fictieve crisis te halen....![]()
[ afbeelding ]
Promo: 30 juni - Amerikaanse Avond
Jacco zei vanmiddag dat hij al 4 dagen geen wijn meer drinkt, mss op zoek naar wat lekkers..restjes of de jenever.quote:
Borstverhoudingen zijn blijkbaar toch anders bij twins. De 1 een beetje meer dan de ander. Best lullig.quote:
man man bij zo en antwoord werd ik echt ziek,quote:
Vreemde aanname, gezien het gesprek van vanmiddag.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Jacco zei vanmiddag dat hij al 4 dagen geen wijn meer drinkt, mss op zoek naar wat lekkers..restjes of de jenever.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei ...en hij heeft nu verkering (met zegening van mamsie) met die kleuter? ..zij mag ook kapot???? ...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als het zijn reactie is op haar 'ik maak je kapot' en hij maakt haar nu kapot, kan ik hem niks kwalijk nemen.
[ Bericht 16% gewijzigd door Gizmogirl28 op 28-06-2017 05:27:29 ]
Dat is Jessie niet dat is Reneequote:Op woensdag 28 juni 2017 06:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie heeft goed liggen woelen vannacht. Zijn hele dekbed uit de hoes weg.
[ afbeelding ]
Ja in de ochtend vaak wel.quote:Op woensdag 28 juni 2017 06:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
Zitten er dan nog dieren in da zottenkot?
* Gizmogirl28 Gaat nog maar een bakkie pleur zetten.quote:Op woensdag 28 juni 2017 06:50 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat is Jessie niet dat is Renee![]()
![]()
Mogge![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2017 07:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
* Gizmogirl28 Gaat nog maar een bakkie pleur zetten.![]()
Is het een idee om de gratis streams te gaan kijken?quote:Op woensdag 28 juni 2017 07:06 schreef sararaats het volgende:
Hoe ziet blaaskaak/baardaap René er tegenwoordig uit?
Jessie en Billy zijn de febbekakjes van de febo.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
"Allerlieftste Romy. Gefeliciteerd met 15 maanden. We love you!"quote:Op woensdag 28 juni 2017 07:21 schreef pullup het volgende:
Ook blij dat Bats daar zit en niet buiten rondwaart.:)
Deze kan ik niet lezen helaas
[ afbeelding ]
Btw en omzetbelasting, vooral die laatste tikt aan. Gewoon persoonlijke winst afgeroomd van de bruto-omzet. Karin hoorde ik er gisteren even over, maar ook dat kwam nergens aan. Ongelooflijk. Ze worden gewoon in hun reet genaaid door een kampertje en geven 'm zelf de vaseline aan.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:11 schreef ThunderBitch het volgende:
quote:Op woensdag 28 juni 2017 07:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
"Allerlieftste Romy. Gefeliciteerd met 15 maanden. We love you!"
Die hele 15 K in de min is nep.quote:Op woensdag 28 juni 2017 07:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Btw en omzetbelasting, vooral die laatste tikt aan. Gewoon persoonlijke winst afgeroomd van de bruto-omzet. Karin hoorde ik er gisteren even over, maar ook dat kwam nergens aan. Ongelooflijk. Ze worden gewoon in hun reet genaaid door een kampertje en geven 'm zelf de vaseline aan.
Dat betwijfel ik.quote:
Ik za eens kijken. Maar ik vermoed interpretatie.quote:
Liever wat nijge caps hehequote:Op woensdag 28 juni 2017 07:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is het een idee om de gratis streams te gaan kijken?
Moet volgens mij ook in Belgie kunnen.
Geen idee, maar dat is wat we hier weten in elk geval.quote:Op woensdag 28 juni 2017 07:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik za eens kijken. Maar ik vermoed interpretatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |