Mo en Samir gebeld?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:57 schreef StateOfMind het volgende:
Ben nu deze snoeihard aan het draaien nu in de woonkamer,stoelen aan de kant, Mo & Samir zijn gebeld en onderweg.
En straks aan de beademing als ouwe lul zijnde.
Bekijk deze YouTube-video
Fucking Hostile op 37.50![]()
![]()
Was destijds (1993 of zo) al een snoeiharde track![]()
Goede dealers hebben altijd stash, wollahquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mo en Samir gebeld?Die zijn net leeg na de feestdagen.
Inshallahquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Goede dealers hebben altijd stash, wollah
52, veel te jong.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:47 schreef Sassie het volgende:
Ja fuck zeg, na Chosen Few afgelopen oktober wéér een legend die veel te jong overlijdt.
Was ook één van de beste Thunderdome-edities waar ik ooit geweest ben. Eeuwig zonde dat we toen vlak voor het weekend besloten hadden om maar één dag te gaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:57 schreef StateOfMind het volgende:
Ben nu deze snoeihard aan het draaien nu in de woonkamer,stoelen aan de kant, Mo & Samir zijn gebeld en onderweg.
![]()
Thunderdome '93quote:Op zondag 4 januari 2026 17:40 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Was ook één van de beste Thunderdome-edities waar ik ooit geweest ben. Eeuwig zonde dat we toen vlak voor het weekend besloten hadden om maar één dag te gaan.
Maar goed, dit jaar herkansing, want weer naar Antwerpen en 2 dagen.
Buiten dat, rip Bass-D.
Ben net te jong om het echte beging lijfelijk mee te maken. Dus ik moest nieuwe muziek hebben via bandjes, cd's en Channel Xquote:Op zondag 4 januari 2026 18:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Thunderdome '93![]()
![]()
Met toen al 27.000 bezoekers, wat toen een enorm aantal was.
Entreekaartje was een cd singeltje, waar ze een hoekje van het hoesje van sfscheurden.
Moet ik nog ergens hebben liggen.
Die ben ik ooit op een rommelmarkt tegengekomen voor 5,-quote:Op zondag 4 januari 2026 18:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Thunderdome '93![]()
![]()
Met toen al 27.000 bezoekers, wat toen een enorm aantal was.
Entreekaartje was een cd singeltje, waar ze een hoekje van het hoesje van sfscheurden.
Moet ik nog ergens hebben liggen.
Als je die eerste 3 thunderdomes hoort dan is dat sowieso wel een stuk harder en rauwer dan de gabber uit 1995-1997quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:57 schreef StateOfMind het volgende:
![]()
92-94 waren de beste jaren wat mij betreft.quote:Op woensdag 7 januari 2026 17:46 schreef 111210 het volgende:
[..]
Als je die eerste 3 thunderdomes hoort dan is dat sowieso wel een stuk harder en rauwer dan de gabber uit 1995-1997
Echt een sound waarin alles max is overstuurd.
Blijven lekkere tracks!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |